تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عبادت هفتاد جزء است و بالاترین و بزرگترین جزء آن کسب حلال است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816131760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آشنايي با دانشگاه صنعتي اميركبير


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: آشنايي با دانشگاه صنعتي اميركبير
دانشگاه صنعتي اميركبير يكي از با سابقه ترين موسسات آموزش عالي كشور در زمينه فني و مهندسي است.


به گزارش سرويس علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران؛ دانشگاه صنعتي اميركبير يكي از با سابقه ترين موسسات آموزش عالي كشور در زمينه فني و مهندسي است. اين دانشگاه در طول سال ها فعاليت مستمربه خصوص بعد از انقلاب شكوهمند اسلامي، با بيش از سي هزار نفر دانش آموخته فني و مهندسي خدمات گسترده اي در راستاي اهداف آموزش عالي و تحقيقاتي كشور ارائه كرده است.
اين دانشگاه فعاليتهاي خود را تحت عنوان پلي تكنيك تهران از سال ۱۳۳۷ آغاز نمود و به مرور زمان به لحاظ كمي و كيفي گسترش فراواني يافت به صورتي كه امروز اين دانشگاه بعنوان “مادر دانشگاههاي صنعتي كشور” تلقي مي شود و با سابقه بيش از نيم قرن فعاليت درخشان، توانسته است با توسعه فعاليت هاي آموزشي، تحقيقاتي و دانشجويي، جايگاهي برتر را در ميان مراكز علمي تحقيقاتي به خود اختصاص دهد.

از جمله افتخارات اين دانشگاه مي توان به اين موارد اشاره كرد:

•كسب عنوان قطب علمي در رشته هاي مهندسي مكانيك، مهندسي برق، مهندسي شيمي، مهندسي نساجي، مهندسي پزشكي، مهندسي هوافضا، مهندسي عمران و مهندسي كامپيوتر و فناوري اطلاعات
•كسب رتبه ممتاز در جشنواره خوارزمي و دريافت ده ها جايزه در اين جشنواره و عناوين برتر المپيادهاي دانشجويي ملي و بين المللي
•كسب عناوين ارزنده توسط دانشجويان نخبه و خلاق از رقابت هاي مختلف علمي دانشجويي در سطح جهان؛ از جمله كميكار و رباتيك
•كسب رتبه اول تحقيقات در ميان دانشگاههاي فني مهندسي كشور در چندين دوره ارزشيابي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري
•كسب رتبه اول ارتباط صنعت با دانشگاه و انجام طرح هاي مهم ملي
•ارتباطات بين الملل علمي دانشگاهي و امضاي تفاهم نامه با دانشگاههاي معتبر جهان
•انعقاد تعداد متنابهي قرارداد پژوهشي و تحقيقاتي با مراكز مختلف علمي و صنعتي
•جذب نخبگان و استعدادهاي درخشان و اعطاي تسهيلات به آنان از جمله امكان تحصيل همزمان دو رشته دانشگاهي براي دانشجويان ممتاز و ورود به مقاطع ارشد و دكترا بدون كنكور
•برخورداري از آزمايشگاه هاي مدرن و مجهز و انجام پروژه هاي شاخص ملي از جمله ساخت سريعترين ابررايانه سوپركلاستر و طراحي، ساخت و پرتاپ ماهواره
•برگزاري دوره هاي آموزشي مجازي در مقطع كارشناسي ارشد
•برگزاري كنفرانس ها، سمينارها و همايش هاي مختلف علمي در سطوح ملي و بين المللي
•پيشرو در پژوهش هسته اي و نقش آفريني اساتيد و دانشجويان در موفقيت كشور جهت دستيابي به چرخه سوخت هسته اي
•افتخار بهره مندي از «چهره هاي ماندگار»، اساتيد و دانشجويان «نمونه» كشور

در حال حاضر اين دانشگاه با داشتن ۱۵ دانشكده شامل: مهندسي برق، مهندسي پزشكي، مهندسي پليمر، رياضي و علوم كامپيوتر، مهندسي شيمي، مهندسي صنايع، مهندسي عمران و محيط‌زيست، مهندسي هسته‌اي و فيزيك، مهندسي‌كامپيوتر و فناوري اطلاعات، مهندسي مكانيك، مهندسي معدن و متالورژي، مهندسي نساجي، مهندسي نفت، مهندسي كشتي سازي، و مهندسي هوافضا و هم چنين سايت مجهز آموزشي و پژوهشي در بندرعباس و يك واحد دانشگاهي در ماهشهر با بيش از ۴۵۰ كادر آموزشي تمام وقت و با ظرفيت قريب به ده هزار دانشجو در ۳۵ گرايش مقطع كارشناسي، حدود ۹۰ گرايش كارشناسي ارشد و ۳۶ دوره تحصيلي در مقطع دكترا و هم چنين فرا دكترا، به تربيت نيروي هاي متخصص و پژوهشگر مورد نياز جامعه پرداخته است و تاكنون با تربيت بيش از سي هزار نفر در مقاطع مختلف رشته هاي فني و مهندسي و علوم پايه نقش سازنده اي را در جهت شكوفايي صنعت، اقتصاد و پايه هاي مديريتي كشور بر عهده داشته است.
اين دانشگاه علاوه بر اين، در ۷ گروه آموزشي مستقل؛ شامل MBA، فلسفه علم، آينده پژوهي، فرهنگ و معارف اسلامي، زبان خارجي، تربيت‏بدني و شيمي نيز به ارائه خدمات آموزشي مي‏پردازند.

دانشگاه صنعتي‏ اميركبير به موازات فعاليت‏هاي گسترده آموزشي به اقدامات ارزنده ‏اي در زمينه پژوهش و گسترش روند تحقيقات به عنوان پشتوانه كيفيت آموزشي و نيز پايه و اساس رشد تكنولوژي و توسعه ملي اهتمام ورزيده و توانسته است در هر دو زمينه آموزش و تحقيق به موفقيت‏هاي چشمگيري نائل گردد. در همين راستا دانشگاه داراي مراكز تحقيقاتي و پژوهشي مختلفي نيز مي‏باشد از جمله پژوهشكده هاي: علوم، فنآوري و مهندسي نانو، فناوري اطلاعات و ارتباطات (ICT)، توسعه علوم و فناوري فضا،انرژي و طراحي فرآيند، نفت، گاز و پتروشيمي، محيط زيست، فنآوري هاي نو، فنآوري مخابرات و الكترو مغناطيسي كاربردي، بهره برداري ايمن شبكه، مواد و فناوري هاي پيشرفته در نساجي، پرتو فرآيند، اپتيك، ليزر و فتونيك، حمل و نقل و سامانه هاي هوشمند و همچنين مراكز تحقيقاتي شامل: فرآيندهاي غذايي و فنآوري زيستي، تكنولوژي و دوام بتن، صنايع و بهره وري، نقشه برداري و اطلاعات مكاني مي باشد.
شايان ذكر است دانشگاه علاوه بر مراكز تحقيقاتي و پژوهشي، از واحد مديريت مراكز رشد و كارآفريني با استعداد ۱۸ شركت به عنوان زيرمجموعه بهره مند مي باشد.

كتابخانه و مراكز اسناد و مدارك علمي دانشگاه صنتي اميركبير به عنوان بزرگترين كتابخانه فني و مهندسي پايتخت ايران، يكي از غني‏ترين كتابخانه‏هاي دانشگاهي در حوزه علوم پايه و فني مهندسي در سطح منطقه به شمار مي‏آيد. اين كتابخانه شامل كتابخانه مركزي و ۱۶ كتابخانه اقماري در تهران و بندرعباس است كه تأمين نيازهاي اطلاعاتي مراجعين خود را در قالب كتاب، نشريه، مقاله، لوح فشرده و بانك‏هاي اطلاعاتي برعهده دارد.
همچنين خدمات رفاهي دانشگاه صنعتي‏اميركبير نيز شامل اداره امور فرهنگي و فوق برنامه، اداره امور خوابگاهها، اداره امور تغذيه، اداره رفاه دانشجويي، اداره تربيت‏بدني و فوق برنامه‏هاي ورزشي و مركز نشر، بهداشت و مشاوره مي‏باشد.

دانشگاه صنعتي‏ اميركبير همانگونه كه در ساليان گذشته به عنوان يكي از دانشگاههاي موفق فني و مهندسي كشور، در امور علمي و آموزشي و تربيت‏ نيروي كارآمد، نقش سازنده‏اي را در جهت شكوفايي صنعتي، اقتصادي، اجتماعي و مديريتي كشور ايفا نموده است براساس چشم‏انداز ترسيم شده، تلاش دارد تا با بهره‏مندي از سيستم‏هاي آموزشي و پژوهشي برتر، متعهد به پرورش پيشگامان علوم و فناوري در بالاترين سطوح منطقه‏اي و بين‏المللي باشد آنگونه كه مبتني بر مأموريت و اهداف راهبردي ۲۰ سال آينده، در زمره ۳۰۰ دانشگاه برتر دنيا و يكي از سه دانشگاه برتر خاور ميانه محسوب شود.

*مراكز آموزشي
مجتمع آموزشي - پژوهشي ماهشهر
خبرگان و دانش آموختگان براين باورند كه نزديكي و ارتباط هرچه بيشتر مراكز علمي و صنعتي نه تنها براي دانش پژوهان امكان دسترسي و درگيري نزديك با مسايل صنعت را فراهم مي كند بلكه مراكز صنعتي را قادر مي سازد تا از آخرين دستاوردهاي علمي هرچه سريع تر بهره مند شوند به همين جهت، فراهم سازي ارتباط قوي و پايدار ميان صنعت پتروشيمي و دانشگاه يك ضرورت غيرقابل كتمان است. در اين راستا از آنجا كه شهرستان ماهشهر به عنوان قطب صنعت پتروشيمي، وجود يك مركز آموزش عالي دانشگاهي را مي طلبيد دانشگاه صنعتي اميركبير با تشخيص اين نياز و براساس درخواست صنعت پتروشيمي ايران و با هدف تربيت دانش آموختگان در تمام سطوح دانشگاهي و تخصص هاي موردنياز صنعت پتروشيمي اقدام به تاسيس يك واحد دانشگاهي درسال 1380 در اين شهرستان اقدام كرد. هم اكنون اين واحد دانشگاهي در دوره كارشناسي در رشته هاي مهندسي شيمي - گرايش پتروشيمي و مهندسي پليمر با بيش از 200 دانشجو به فعاليت آموزشي مي پردازد. همچنين در دوره تحصيلات تكميلي در رشته هاي مهندسي شيمي، صنايع پتروشيمي، مهندسي پليمر، مهندسي پليمريزاسيون و محيط زيست بيش از 70 دانشجوي فعال دارد.

دانشكده مهندسي برق
در دوره كارشناسي و تحصيلات تكميلي رشته هاي الكترونيك، قدرت، كنترل، مخابرات، مهندسي فتونيك و رشته مديريت انرژي الكتريكي را دارا است. همچنين دوره كارشناسي ارشد بين رشته اي مكاترونيك در سال 1385 در اين دانشكده راه اندازي شده است. دانشكده مهندسي برق در رشته قدرت و سيستم هاي مخابرات راديويي با فركانس بالا، قطب علمي كشور است.
http://ee.aut.ac.ir/autcms/electrical-engineering/fa/home

دانشكده مهندسي پزشكي
اين دانشكده در دوره كارشناسي در سه گرايش بيوالكتريك، بيومكانيك و در بخش آموزش تحصيلات تكميلي علاوه بر اين سه رشته، در رشته هاي مهندسي بافت، مهندسي ورزش و مهندسي توانبخشي دانشجو مي پذيرد. اين دانشكده در رشته مهندسي پزشكي به عنوان قطب علمي كشور مي باشد.
http://bme.aut.ac.ir/autcms/biomedical-engineering/fa/home
دانشكده مهندسي پليمر و رنگ
با به هم پيوستن دو گروه مهندسي صنايع پليمر و مهندسي علوم و تكنولوژي رنگ، به صورت يك دانشكده مستقل فعاليت دارد. اين دانشكده علاوه بر دوره دكتري مهندسي پليمر و دوره دكتري مهندسي رنگ، دوره كارشناسي ارشد مهندسي پليمر – نانوفناوري و مهندسي پليمر – فرآيند پليمريزاسيون را برنامه‌ريزي و داير كرد و اكنون در اين گرايش‌ ها نيز دانشجو تربيت مي‌كند.
http://polymer.aut.ac.ir/autcms/polymer-engineering/fa/home
دانشكده رياضي و علوم كامپيوتر
از سال 1366 به صورت يك دانشكده مستقل ايجاد شد. اين دانشكده در سه رشته محض، كاربردي و علوم كامپيوتردر دوره كارشناسي و در چهار رشته محض، كاربردي، آمار و علوم كامپيوتر و همچنين در دوره دكتري پيوسته دانشجو مي پذيرد.
http://math.aut.ac.ir/autcms/mathematics-computer-science/fa/home
دانشكده مهندسي شيمي
اين دانشكده، در دوره كارشناسي در گرايش هاي پتروشيمي و صنايع غذايي و در دوره تحصيلات تكميلي در گرايش هاي مهندسي شيمي پيشرفته، مهندسي بيوتكنولوژي ونانوتكنولوژي، جداسازي, پديده هاي انتقال, ترموديناميك, سينتيك و طراحي راكتور، محيط زيست ،صنايع غذايي و بيوتكنولوژي دانشجو مي پذيرد. دانشكده مهندسي شيمي در گرايش پتروشيمي قطب علمي كشور است.
http://chemeng.aut.ac.ir/autcms/chemical-engineering/fa/home
دانشكده مهندسي صنايع و سيستمهاي مديريت
اين دانشكده در دو گرايش توليد صنعتي و برنامه ريزي و تحليل سيستم‌ها در دوره كارشناسي, شش گرايش مهندسي صنايع, سيستم‌هاي اقتصادي اجتماعي, مديريت سيستم و بهره‌وري و مهندسي مالي، مديريت نوآوري و فنآوري، مهندسي لجستيك و زنجيره تأمين در دوره كارشناسي ارشد و گرايش مهندسي صنايع در دوره دكترا، دانشجو مي پذيرد.
http://industrial.aut.ac.ir/autcms/industrial-engineering/fa/home
دانشكده مهندسي عمران و محيط زيست
اين دانشكده در دوره هاي كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري در زمينه هاي مهندسي خاك و پي، راه و ترابري، سازه، زلزله، آب ،سازه‌هاي هيدروليكي و مديريت ساخت و همچنين گروه‌هاي ميان رشته‌اي محيط زيست، معماري و شهرسازي، طراحي صنعتي و سازه هاي دريايي دانشجو مي پذيرد. اين دانشكده در گرايش مقاوم سازي و بهينه سازي ابنيه، ساختگاه ها و شريان‌هاي حياتي، قطب علمي كشور است.
http://civil.aut.ac.ir
دانشكده مهندسي كامپيوترو فنآوري اطلاعات
اين دانشكده در دوره كارشناسي ارشد هشت گرايش دارد كه سه گرايش معماري سيستم هاي كامپيوتري، هوش مصنوعي و سيستم هاي نرم افزاري زير مجموعه رشته مهندسي كامپيوتر و پنج گرايش مديريت سيستمهاي اطلاعاتي، تجارت الكترونيكي، امنيت اطلاعات، شبكه هاي كامپيوتري و سيستم هاي چندرسانه اي زير مجموعه رشته مهندسي فناوري اطلاعات هستند. اين دانشكده عنوان قطب علمي IT كشور را كسب كرد.
http://ceit.aut.ac.ir/autcms/computer-engineering/fa/home
دانشكده مهندسي دريا
اين دانشكده مجوز برگزاري رشته هاي مهندسي كشتي و كشتي سازي در دوره كارشناسي، مهندسي معماري كشتي با گرايش هيدرومكانيك و سازه، مهندسي ساخت در صنايع دريايي در دوره كارشناسي ارشد، و مهندسي دريا در دوره دكتري را داراست.
http://marinetech.aut.ac.ir/autcms/marine-technology-engineering/fa/home
دانشكده مهندسي معدن و متالورژي
اين دانشكده در دوره كارشناسي در رشته مهندسي معدن با گرايش هاي اكتشاف و استخراج معدن و مهندسي مواد با گرايش‌هاي متالورژي صنعتي و استخراجي و در دوره كارشناسي ارشد در رشته مهندسي معدن با گرايش هاي مختلف استخراج و اكتشاف معدن، فرآوري مواد معدني و مكانيك سنگ و مهندسي مواد با گرايش‌هاي استخراج فلزات و شناسايي انتخاب و روش ساخت مواد مهندسي، جوشكاري و مهندسي گاز و همچنين در دوره دكتراي استخراج معدن و متالورژي مواد دانشجو مي پذيرد.
http://dmpe.aut.ac.ir/autcms/mining-engineering/fa/home
دانشكده مهندسي مكانيك
اين دانشكده در دوره كارشناسي در دو گرايش مهندسي مكانيك و مهندسي ساخت و توليد دانشجو مي‌پذيرد. دانشجويان مهندسي مكانيك واحدهاي تخصصي خود را از پنج سبد تخصصي قدرت و نيروگاه، تاسيسات حرارتي وبرودتي، سيستم هاي ديناميكي وكنترل، مكانيك جامد و طراحي و ساخت انتخاب مي‌كنند. اين دانشكده در دوره كارشناسي ارشد در گرايش‌هاي طراحي كاربردي, تبديل انرژي و ساخت و توليد، جوش‌كاري، مهندسي خوردگي و همچنين در دوره كارشناسي ارشد ميان رشته‌اي مكاترونيك و دوره دكتراي مهندسي مكانيك نسبت به جذب دانش پژوهان اقدام مي‌كند. اين دانشكده در دو زمينه "ترموالاستيسيته" و "انرژي و كنترل" قطب علمي كشور است.
http://me.aut.ac.ir
دانشكده مهندسي نساجي
اين دانشكده در گرايش‌هاي مهندسي تكنولوژي نساجي، مهندسي شيمي نساجي و علوم الياف در سه دوره كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري، در گرايش مهندسي پوشاك در دوره كارشناسي و در گرايش‌‌هاي مديريت نساجي، مهندسي ساختاري نانوليفي در دوره كارشناسي ارشد دانشجو مي پذيرد. اين دانشكده در زمينه هويت يابي‌هاي نوين در صنعت نساجي به عنوان قطب علمي كشور انتخاب شده است.
http://textile.aut.ac.ir/autcms/textile-engineering/fa/home
دانشكده مهندسي نفت
دانشكده مهندسي نفت، سال 1381 با كمك و مساعدت هيأت رييسه وقت دانشگاه و مسؤولان شركت ملي نفت ايران مجوز راه اندازي را از وزارت علوم، تحقيقات و فناوري كسب كرد كه پس از دانشگاه صنعت نفت دومين مجموعه كامل مهندسي نفت كشور است. اين دانشكده در دوره كارشناسي، مهندسي نفت و در دوره كارشناسي ارشد سه گرايش مخازن هيدروكربوري، حفاري نفت و اكتشاف نفت دانشجو مي پذيرد.
http://petroleum.aut.ac.ir/autcms/petroleum-engineering/fa/home
دانشكده مهندسي هسته اي و فيزيك
اين دانشكده علاوه بر گروه فيزيك كه مجري دوره‌هاي كارشناسي، كارشناسي ارشد و دكتري فيزيك در گرايش‌هاي مختلفي همچون پلاسما، اتمي و مولكولي، حالت جامد، مهندسي پرتوها، هسته‌اي و ذرات بنيادي است، گروه مهندسي هسته‌اي و دكتراي علوم و تكنولوژي هسته‌اي در دو گرايش انرژي هسته‌اي شامل مهندسي راكتور-شكافت و گداخت هسته‌اي و پرتوپزشكي وهمچنين دوره كارشناسي ارشد بين رشته‌اي كيهان‌شناسي دانشجو مي پذيرد.
http://nep.aut.ac.ir/autcms/nuclear-engineering-and-physics/fa/home
دانشكده مهندسي هوافضا
اين دانشكده در دوره كارشناسي ارشد "آيروديناميك" و در دوره كارشناسي ارشد هوافضا در سه گرايش: "جلوبرندگي"، "سازه‌هاي فضايي" و "مكانيك پرواز" راه اندازي شد و همچنين در سال 1376 و همزمان با دهمين سال تاسيس دانشكده، پذيرش دانشجو در دوره دكتري آغاز شد. اين دانشكده در رشته‌ هوافضا محاسباتي به عنوان قطب علمي كشور انتخاب شده است.
http://aerospace.aut.ac.ir

گروه آموزشي زبان خارجي
مركز زبان هاي خارجي قريب يك دهه فعاليت خود را به عنوان گروه مستقل زبان با اهداف زير آغاز كرده است: 1- نگرش جديد به مقوله آموزش زبان هاي خارجي ترجيحاً زبان انگليسي و استفاده از راه كارهاي علمي و نوين با توجه به بافت فرهنگي و بكارگيري دانشجويان در فهم مطالب درسي و متون تخصصي به واسطه زبان خارجي. 2- بازنگري در متون درسي با توجه به كتب و منابع درسي مصوب از سوي شوراي برنامه ريزي شوراي عالي انقلاب فرهنگي و تعيين استانداردهاي زبان ويژه دانشگاه صنعتي از طريق سعي و خطا و نتيجه گيري منطقي. 3- فعال كردن آموزش زبان در دوره هاي كارشناسي ارشد و دكترا كه در اين راستا دو دوره كلاس ‌هاي ويژه دانشجويان دكتري در چارچوب مهارت زبان انگليسي با موفقيت انجام شده است.

گروه آموزشي فرهنگ و معارف اسلامي
گروه معارف و علوم انساني دانشگاه ، فعاليت علمي و آموزشي خود را در قالب يك گروه آموزشي مستقل در سال 1369 آغاز كرده و هم اكنون با همكاري 10 نفر عضو هيأت علمي تمام وقت خدمات آموزشي - تحقيقاتي مربوط را ارايه مي نمايد . هدف اصلي گروه معارف و علوم انساني آشنا كردن دانشجويان با تعاليم اسلامي به نحوي عميق و دقيق است ، تا در پرتو اين آشنايي بتوانند به نحوي بصيرت آميز در مسير زندگي خويش تصميم گيري نموده ، قدم بردارند . به علاوه، از جمله اهداف دروس اين گروه متوازن كردن رشد معرفتي دانشجويان است تا در كنار بحثهاي تخصصي با سوالات و نيازهاي اصيل انساني آشنا شده و بتوانند به اين سوالات پاسخي سزاوار بگويند؛ در اين راستا متناسب با ابعاد مختلف تعاليم ديني و نيازمنديهاي انساني، دانشجويان در درسهايي مثل انديشه اسلامي (1و 2 ) با مباني و اصول تعاليم ديني و در درسهايي مثل اخلاق با تعاليم ارزشي دين آشنا شده و در دروسي مثل تفسير قرآن و تفسير نهج البلاغه با معارف جذاب ديني آشنا ميشوند تا چراغ راهي براي بهتر ديدن زندگي و طي كردن مسير حيات باشد. گذشته از اين ، در دروسي مانند ريشه هاي انقلاب دانشجويان با مباني و پيامدهاي شكل گيري انقلاب اسلامي آشنا ميشوند تا از بساطت فكر سياسي به نوعي توانمندي تحليلي سياسي در مسايل اجتماعي راه يابند و با فهم مباني و آرمانهاي انقلاب، دستاوردهاي آنرا پاس دارند.

گروه آموزشي تربيت بدني
گروه آموزش تربيت بدني دانشگاه زير مجموعه معاونت آموزشي دانشگاه مي باشد كه اعضاي هيئت علمي و كارشناسان آموزش تربيت بدني در اين گروه فعاليت مي نمايند.
http://physical.aut.ac.ir

گروه آموزشي شيمي
گروه مستقل شيمي درسال1376فعاليت علمي وآموزشي خود را شروع نمود و با راه اندازي دوره تحصيلات تكميلي در رشته هاي شيمي كاربردي، شيمي تجزيه، شيمي آلي، شيمي فيزيك محققان زيادي را تربيت نموده است و هم اكنون نيز اين فعاليت ادامه دارد، همچنين دروس سرويس (تئوري و آزمايشگاه هاي شيمي) برعهده اين گروه مي باشد./ح

يکشنبه|ا|30|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن