تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817438918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جانشين يگان ويژه ناجا: در برابر توطئه عوامل دشمن بايد هوشيار بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جانشين يگان ويژه ناجا: در برابر توطئه عوامل دشمن بايد هوشيار بود
مشهد- جانشين فرمانده يگان وي‍ژه پاسداران نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران خواستار افزايش بصيرت و هوشياري عمومي آحاد جامعه در برابر ترفندهاي دشمنان و عوامل داخلي و خارجي آنها از جمله فتنه گران در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي شد.


سردار سرتيپ دوم پاسدار "اسدالله هادي نژاد"‌ روز شنبه در مراسم جشن دانش آموختگي فراگيران دوره 43 مركز آموزش تخصصي ثامن الائمه (ع) نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در مشهد افزود:‌ عوامل فتنه و دشمن كه در فتنه 88 به اهداف خود نرسيدند، ‌در آستانه انتخابات مجلس با برنامه ريزي هاي ويژه از چهار ماه گذشته مي كوشند با اقدام هايي نظير افزايش قيمت سكه و دامن زدن به تورم، جو نارضايتي عمومي را در جامعه رواج دهند تا مردم از حضور در انتخابات دلسرد شوند.

وي ادامه داد:‌ معاندان و عوامل فتنه با ايجاد جو رواني، بسيار تلاش كردند تا مردم در راهپيمايي 22 بهمن حضور نيابند ولي مردم ايران با حضور تاثيرگذار و حداكثري خود در اين آيين، دشمنان و عوامل داخلي و خارجي آنها را از نيل به اهداف خصمانه، نا اميد كردند.

وي گفت:‌ مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي اين بار هم بيش از پيش با حضور حداكثري در انتخابات مجلس شوراي اسلامي مهر بطلاني بر توطئه هاي دشمنان و عوامل سرسپرده داخلي و فتنه گران وابسته به آنها مي زنند.

وي با اشاره به ترفندهاي ديگر معاندان، افزود: امروز دشمنان با شيوه ها و توطئه هاي گوناگون نمي خواهند كشورمان به توسعه و پيشرفت دست يابد.

سردار هادي ن‍ژاد گفت: دشمنان و استكبار جهاني عزمشان را براي جلوگيري از دستيابي ايران به فناوري صلح آميز هسته اي جزم كرده اند.

وي خاطر نشان كرد:‌ دشمنان كه از اعمال تحريم ها عليه كشورمان نتيجه نگرفته اند، چهار نفر از دانشمندان هسته اي كشورمان را به شهادت رساندند ولي اين سياستهاي خصمانه هم نمي تواند كوچكترين خللي در روند توسعه فناوري صلح آميز هسته اي ايران ايجاد كند.

جانشين فرمانده يگان ويژه پاسداران نيروي انتظامي اضافه كرد: معاندان تلاش مي كنند با تحريم نفتي و ارزي و قطع ارتباطات پولي و مالي جلوي صادرات و واردات و تامين مواد اوليه كشورمان از ساير كشورها را بگيرند و از لحاظ اقتصادي بر ما فشار بياورند.

وي بيان كرد:‌ دشمنان جمهوري اسلامي و مقاومت تاثيرگذاري كه با الهام از آن در كشورهاي اسلامي در حال گسترش است، مانعي در برابر اهداف خصمانه خود مي بينند لذا به طرق مختلف درصدد ضربه زدن به نظام و ارزشهاي آن هستند.

وي در ادامه گفت:‌ پيشرفتهاي كشورمان در زمينه هاي مختلف علمي و تحقيقاتي مانند پرتاب ماهواره به فضا و توليد راديو داروهاي جديد و غيره ضربات سنگيني بر دشمنان وارد كرده است.

سردار هادي ن‍ژاد افزود:‌ امروز آمريكا و رژيم صهيونيستي به رغم تهديدات مختلف، جرات حمله نظامي به ايران را ندارند چون بخوبي مي دانند در صورت انجام اين كار ، با اقتدار و توانمندي نظامي و حجم انبوه موشك هاي كشورمان روبرو و ضربات مهلكي را متحمل مي شوند.

وي همچنين بر ضرورت پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي اشاره كرد و اظهار داشت:‌ اكنون براي همه مشخص شده چه كسي ولايتي و چه شخصي ولايتي نيست، چه فردي برابر ولي فقيه بوده و مقابل تبعيت از منويات معظم له مقاومت مي كنند و چه شخص و يا اشخاصي مطيع بيانات ايشان هستند.

وي خاطر نشان كرد: امروز نيروي انتظامي در عرصه هاي گوناگون تامين نظم و امنيت و برخورد با مجرمين و تبهكاران در مناطق مختلف كشور حضور گسترده و تاثير گذاري دارد.

وي خطاب به دانش آموختگان مركز آموزش ثامن الائمه (ع) افزود: امروز شما افتخار خدمت در نيروي انتظامي و تامين امنيت و افتخار سربازي ولايت فقيه و خدمت در عرصه جهاد و شهادت و خدمتگزاري به آحاد مردم را پيدا كرديد.

در دوره 43 مركز آموزش تخصصي ثامن الائمه (ع) نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران (ناجا)‌ 780 نفر بعد از اتمام دوره هاي مقدماتي، عمومي و تخصصي در رسته هاي عمليات وي‍ژه، انتظامي و اداري موفق به اخذ درجه شدند.ك/2

7490/659/330

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30823961

شنبه|ا|29|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2751]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن