تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816863894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير صنعت: قيمت گوشت از هفته آينده كاهش مي‌يابد


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: وزير صنعت: قيمت گوشت از هفته آينده كاهش مي‌يابد


وزير صنعت، معدن و تجارت به مردم قول داد از هفته آينده قيمت گوشت در كشور كاهش يابد.

دكتر مهدي غضنفري كه در حاشيه جلسه هيات دولت با خبرنگاران سخن مي‌گفت، اظهار داشت: با افزايش و تداوم عرضه گوشت قرمز از هفته آينده قيمت اين فرآورده پروتئيني در سراسر كشور ارزان مي‌شود.

وزير صنعت معدن و تجارت با اشاره به اين مطلب كه طبق ماده 16 قانون بهره‌وري بخش كشاورزي صدور مجوز واردات گوشت در اختيار وزارت جهاد كشاورزي است، گفت: اين وزارتخانه امسال 100 هزار تن گوشت وارد كرد و سه هفته پيش با افزايش سقف واردات گوشت موافقت كرد ولي به دليل تاخير در دريافت مجوزهاي جديد، واردات گوشت از پاكستان و مرزهاي شرقي با تاخير روبرو شد.

به گفته وي به تازگي با همكاري سازمان دامپزشكي واردات از مرزهاي شرقي به روال عادي بازگشته است و بزودي قيمت گوشت در سراسر كشور كاهش مي‌يابد.

وي همچنين به موضوع برگزاري 400 نمايشگاه عرضه مستقيم كالا در سراسر كشور براي تامين مايحتاج نوروز اشاره كرد و گفت: اين نمايشگاهها در استان‌هاي مختلف به تدريج از هفته آينده گشايش خواهند يافت و در آنها اقلام پر مصرف با تخفيف ويژه به مردم عرضه مي‌شود.

غضنفري گفت: هم اكنون كالاهايي كه با احتمال افزايش قيمت روبرو هستند، توسط شبكه‌هاي توزيع نظارت شده به قيمت مناسب عرضه مي‌شود.

وزير صنعت، معدن و تجارت در پاسخ به سئوال خبرنگار ما مبني بر مصوبه افزايش قيمت بليت هواپيما و قطار از سوي برخي دستگاهها گفت: با توجه به نقش سازمان حمايت مصرف‌كنندگان و توليد كنندگان در قيمت گذاري برخي كالاها و خدمات، بنابراين هرگونه تغيير قيمت در كالاها و خدمات بايد ابتدا به تاييد اين سازمان برسد در غير اين صورت قانوني نيست و بازرسان سازمان حمايت در صورت مشاهده موارد تخلف و گرانفروشي با خاطيان برخورد قانوني خواهند كرد.

وزير صنعت، معدن و تجارت تاكيد كرد كه هرگونه افزايش قيمت بليت هواپيما و قطار غيرقانوني است و هم اكنون قيمت‌هاي جديد در سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان و توليدكنندگان مورد پيگيري قرار گرفته است.

غضنفري افزايش قيمت خودرو را هم غيرقانوني خواند و گفت: در مورد افزايش قيمت خودرو هنوز به جمع‌بندي نرسيده‌ايم و در اين خصوص مجوزي صادر نشده است. بنابراين هرگونه افزايش قيمت خودرو در بازار غيرقانوني است.

لطف‌‌اله‌ فروزنده هم معاون توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهوري هم به خبرنگاران گفت: حذف شركت‌هاي پيمانكاري جذب نيروي انساني در راستاي عدالت است و دولت با قوت و قدرت اين كار را انجام مي‌دهد. فروزنده درخصوص تبديل وضع پيماني كاركنان دولت به رسمي گفت: مشاغل حاكميتي هفت مورد از دستگاه‌هاي دولتي را به آنها ابلاغ كرده‌ايم و كساني كه در اين مشاغل فعاليت داشته باشند، از پيماني به رسمي تبديل مي‌شوند.

به گفته وي تا پايان امسال اين موضوع به همه دستگاههاي اجرايي ابلاغ خواهد شد و به سازمان‌ها و دستگاهها اختيار داده مي‌شود تا نيروهاي خود را تبديل وضعيت كنند.

وي اظهار اميدواري كرد تا پيش از سال جديد تمامي نيروهاي پيماني كه در مشاغل حاكميتي هستند تبديل وضعيت شوند.

فروزنده همچنين اين ادعا را كه هدف دولت از اصلاح وضع استخدام نيروهاي شركتي و سامان دادن به آنها يك اقدام تبليغاتي در آستانه انتخابات است، رد كرد و گفت: اين ادعا كاملاً بي‌انصافي است زيرا رئيس‌جمهوري و هيات دولت از سال 84 موافق شركت‌هاي پيمانكاري واسطه جذب نيروي انساني نبودند.

وي گفت: دولت ابتداي امسال مصوبه‌اي براي حل اين مساله داشت كه اخيراً اشكالات اين مصوبه را بر طرف كرده‌ايم.

همچنين محمد عباسي وزير ورزش و امور جوانان اعلام كرد: ايران تاكنون 35 سهميه براي حضور در المپيك 2012 لندن كسب كرده است و پيش‌بيني مي‌شود اين سهميه تا خرداد آينده افزايش قابل توجهي داشته باشد.

وزير ورزش و امور جوانان گفت: آيين‌نامه ويژه‌اي براي تشويق قهرمانان ورزشي وجود دارد كه در مورد قهرمانان المپيك هم اين آيين‌نامه اجرا خواهد شد. ضمن آنكه ستاد ويژه‌اي براي پشتيباني از ورزشكاران عازم المپيك براي تقويت روحيه آنان ايجاد مي‌شود.

وزير دادگستري همچنين در پاسخ به خبرنگار ما گفت: سازمان تعزيرات حكومتي در مقابله با گرانفروشي جدي است و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با آن برخورد جدي مي‌كند.

مرتضي بختياري گفت: گشت‌هاي مشترك بازرسي و نظارت با هماهنگي سازمان حمايت راه‌اندازي شده است كه بطور قطع تا پايان سال تقويت مي‌شوند.

وزير دادگستري تاكيد كرد: قيمت كالاها و خدمات مشخص است بنابراين مشكلي در برخورد قاطع با گرانفروشان وجود ندارد.





چهارشنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن