تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816214171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه شهرستان


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه شهرستان
بهره‌برداري از 22 طرح عمراني در لنگرود

رشت ـ خبرنگار اطلاعات: در آيين‌هاي ويژه‌اي 22 طرح عمراني با هزينه 3 ميليارد و 500 ميليون تومان با حضور استاندار گيلان در لنگرود به بهره‌برداري رسيد.اين طرح‌ها شامل مجتمع دانشگاهي غيرانتفاعي قدير، پروژه آبرساني به يك روستا و واگذاري 20 واحد مسكوني به مددجويان زير پوشش كميته امداد لنگرود بود.‏

بهره‌برداري از 8 طرح عمراني در باشت

باشت ـ خبرنگار اطلاعات: بهره‌برداري از هشت طرح عمراني خدماتي در باشت آغاز شد.در آيين بهره‌برداري از اين طرح‌ها كه در سالن هنري باشت برگزار شد، استاندار كهگيلويه و بويراحمد، مديران كل استاني، فرماندار و امام جمعه و اعضاي شوراي اداري باشت و جمعي از مردم حضور داشتند. اين طرح‌ها به طور همزمان و از طريق ويدئو كنفرانس افتتاح شد.فرماندار باشت در اين آيين اظهار داشت: طرح‌هاي قابل افتتاح باشت در زمينه راه، ورزشي، امداد و نجات، آب و فضاي آموزشي است.علي اصغر قلي پور گفت: براي اجراي اين طرح‌ها بيش از 2 ميليارد و 700 ميليون تومان از محل اعتبارات استاني و ملي هزينه شده است.

وي افزود: زمين فوتبال روستاي چاه تلخ، آبرساني به روستاي دميه با جمعيتي افزون بر 26 خانوار، جاده كمربندي باشت به طول 7 كيلومتر، دو فضاي آموزشي براي مدارس دخترانه، پايگاه امداد و نجات شلال دون و ساختمان دانشگاه پيام نور طرح‌هايي بودند كه مورد بهره‌برداري قرار گرفتند.رئيس شوراي اداري باشت اضافه كرد: همچنين عمليات اجرايي سد خاكي پنبه‌زار در نزديكي روستاي آبدهگاه، مركز اطلاع‌رساني باشت و طرح تله متري آبفاي شهري باشت آغاز شد.

ساخت 4 خانه عالم در دير

بندر دير ـ خبرنگار اطلاعات: چهار خانه عالم در دير در دست ساخت است كه به زودي به بهره‌برداري مي‌رسد.

حجت‌الاسلام ابراهيم بحراني سرپرست اداره تبليغات اسلامي دير با اعلام اين مطلب در بازديد از روند ساخت خانه عالم بردستان افزود: براي ترويج فرهنگ اسلامي و اسكان روحانيون مبلغ اعزامي از قم، چهار خانه عالم در روستاهاي دوراهك، سرمستان، آبدان و بردستان دير با اعتبار 800 ميليون ريال در دست ساخت است.

وي گفت: ساخت خانه‌هاي عالم يكي از اهداف مهم و اساسي در دستور كار اداره تبليغات اسلامي است كه براي تحقق اين مهم تلاش خواهيم كرد. بحراني با توجه به نياز مركز شهرستان به ساخت خانه عالم، از نيكوكاران دعوت كرد كه در اين كار فرهنگي ديني شركت كنند.

باغ صخره‌اي در مشهد ايجاد مي‌شود

مشهد ـ خبرنگار اطلاعات: باغ صخره‌اي با مساحت 23هزار مترمربع تا پايان ارديبهشت 91 در مشهد ساخته مي‌شود.

احمدرضا سلامي مديرعامل سازمان پارك‌ها و فضاي سبز شهرداري مشهد با اعلام اين مطلب، افزود: اين پروژه در مجموعه باغ گياه شناسي مشهد در حال اجرا است، كه بايد هشت باغ موضوعي ديگر در اين مجموعه ساخته شود.وي گفت: باغ صخره‌اي مجموعه‌اي بسيار زيباست كه در ‌آن با الهام از طبيعت بكر و زيبا، بركه، صخره، تپه و رودخانه ساخته خواهد شد.سلامي افزود: مساحت اين باغ بيش از 23 هزار مترمربع است كه براي ساخت آن 400 ميليون تومان هزينه خواهد شد.

توسعه راه‌آهن استان فارس

شيراز ـ خبرنگار اطلاعات: عمليات اجرايي خط آهن شيراز، فسا، استهبان و ني‌ريز به زودي آغاز خواهد شد. محسن اردكاني، معاون عمراني و امور هماهنگي استانداري فارس، با اعلام اين خبر گفت: قطعه اول اين مسير با اعتبار 1000 ميليارد ريال شروع مي‌شود و مسير آن از ايستگاه گل‌گهر و محل رسيدن به ايستگاه شيراز حوالي درياچه مهارلو خواهد بود.او افزود: اين خط پس از عبور از قطرويه، ني‌ريز، استهبان و فسا با طي مسافتي به طول 345 كيلومتر به شيراز خواهد رسيد. اردكاني با اشاره به اهداف اين طرح اضافه كرد: هدف از اجراي خط آهن گل‌گهر به شيراز ارائه مسير ميان‌بر ريلي بين محورهاي شيراز، بندرعباس، عسلويه، بوشهر و اصفهان است.او با اشاره به اين مطلب كه تسهيل در تبادلات باري و مسافري ميان استان‌هاي كرمان، فارس، هرمزگان، اصفهان، بوشهر و خوزستان از ديگر اهداف اين پروژه بزرگ است، گفت: از مزاياي اين طرح صرفه‌جويي در مصرف سوخت با ارزش 21 هزار ميليون ريال، كاهش خسارت‌ها به ارزش 34 هزار ميليون ريال و اشتغالزايي 400 نفر به ارزش ريالي 40هزار ميليون ريال است.





چهارشنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 157]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن