تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816617736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با موادمخدر:


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با موادمخدر:
قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با موادمخدر با اعلام اينكه برخي كوتاهي هاي دستگاه ها منجر به وضعيت امروز اعتياد در كشور شده گفت: دولت انگلستان برخي زمين هاي كشت خشخاش را در افغانستان مديريت مي كند.
طاها طاهري قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با موادمخدر صبح ديروز در مراسم اختتاميه اولين جشنواره دانش آموزي نوجوان سالم ويژه دانش آموزان مقطع متوسطه كشور در مجتمع فرهنگي شقايق برگزار شد گفت:
توانمندسازي علمي و توسعه دانش آموزي پيشرفت در صنعت و زيرساخت ها با قدرت در حال گسترش است و اثرات مثبت آن در جامعه قابل احداث است اما در سه دهه بعد از انقلاب در بخش توانمندسازي در دستگاه هاي اجتماعي كوتاهي هايي صورت گرفته كه اگر به اين موضوع نيز توجه مي شد شايد امروز عدد اعتياد در جمهوري اسلامي به اين عدد نمي رسيد.
قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با موادمخدر افزود: خوشبختانه امروز آموزش و پرورش با برنامه هاي تدوين شده توسعه اي به موضوع مبارزه با موادمخدر به صورت ساختارمند پرداخته نشده است.
وي خاطرنشان كرد: آمار اعتياد در آموزش و پرورش نيم درصد است هرچند اين آمار بسيار پايين است اما همين ميزان نيز براي جمهوري اسلامي ايران آمار خوبي نيست.
وي گفت: آموزش و پرورش طبق برنامه توسعه بايد 40 درصد از دانش آموزان كشور را در رابطه با آسيب هاي موادمخدر واكسينه كند و بايد در نظر داشته باشيم كه امروز موادمخدر اصلي ترين تهديد برنامه ريزي شده استكبار عليه ايران است.قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با موادمخدر افزود: دولت ديكتاتور انگلستان در افغانستان زمين ها را براي كشت موادمخدر مديريت مي كند و نحوه كشت موادمخدر را از نظر ميزان مديريت مي كند.
وي تاكيد كرد: از زماني كه آمريكا و انگليس وارد افغانستان شده اند ميزان كشت موادمخدر به صورت چشمگيري افزايش داشته است.
طاهري از راه اندازي كمپ هاي درماني معتادان زير 18 سال به صورت استاندارد خبر داد و افزود: از اين به بعد هيچ دانش آموزي به خاطر اعتياد از مدرسه اخراج نمي شود و اين دانش آموزان به مراكز درمان معتادان زير 18 سال هدايت مي شوند و در آنجا مي توانند ضمن پرداختن به فعاليت هاي تحصيلي روند درماني خود را نيز پيگيري كنند.
طاهري در خصوص الگوي مصرف دانشجويان و دانش آموزان گفت: مصرف ريتالين در بين دانشجويان شيوع بيشتري نسبت به ساير موادمخدر دارد.
دانش آموزان بايد واكسيناسيون ذهني بشوند
حميد صرامي مديركل فرهنگي و پيشگيري ستاد مبارزه با موادمخدر نيز دراين جشنواره تاكيد كرد: براساس آمارها، برخي دانش آموزان هفت ساعت پاي تلويزيون مي نشينند و از اين طريق به سلامت جسماني خود ضربه وارد مي كنند.
وي گفت: بايد اطلاعات كافي در زمينه آسيب هاي اجتماعي، محرك هاي توهم زا، مشروبات الكلي و روابط سوءاخلاقي به دانش آموزان ارائه شود، چرا كه در غير اين صورت، اطلاعات غلط را از ماهواره ها و سايت ها به دست مي آورند.
وي تاكيد كرد: دانش آموزان مهمترين سرمايه هاي انساني هر كشوري هستند و براي رسيدن به ايران 1404 به عنوان قطب علمي منطقه نيازمند دانش آموزاني سالم هستيم.
صرامي در ادامه گفت: مدارس در حال حاضر با داشتن 12 ميليون دانش آموز، يك ميليون كارمند و جامعه 15 ميليون نفري والدين و دانش آموزان، مهمترين نقش را در برنامه هاي پيشگيري از اعتياد ايفا مي كنند.

چهارشنبه|ا|26|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 203]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن