تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 26 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):خوش اخلاقى عبادت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816012418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساكتين فتنه نمي توانند نامزد اصلح باشند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ساكتين فتنه نمي توانند نامزد اصلح باشند
عضو شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: باتوجه به اينكه ساكتين فتنه بي بصيرت هستند ،نمي‌توانند براي مردم نامزد اصلح باشند.


به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛حجت الاسلام قاسم روانبخش عضو شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در نشست انتخاباتي كه به همت انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه صنعتي اميركبير برگزار شده بود، اظهار داشت: مي‌توان يك روز كاري در مجلس هفتم و هشتم را با تمام عمر مجلس ششم مقايسه كرد چرا كه مجلس ششم در طول عمر خود تماماً در بحران به سر برد.
عضو شوراي مركزي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: در آستانه برگزاري انتخابات 12اسفند قرار داريم و پس از حضور پرشكوه مردم در راهپيمايي 22 بهمن اميدوارم كه ملت ايران حماسه ديگري آفريده و در واقع انتخابات مجلس نهم دشمن شكن باشد.
روانبخش ادامه داد:اگر فكرمان اين باشد كه مجلس هشتم مانند مجلس نهم باشد، مغبون خواهيم بود.
عضو شوراي مركزي جبهه پايداري تصريح كرد: شرايط منطقه و جهان اسلام تغيير كرده و 4 كشور اسلامي از زير يوغ مستبدان نجات پيدا كرده و حكومت‌هاي مردمي و اسلامي تشكيل داده‌اند. پس بايد سطح مجلس نهم نسبت به مجالس قبلي بالاتر باشد.
عضو هيئت علمي موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) با اشاره به اينكه مجلس نهم بايد الگويي براي منطقه و مجالس كشورهاي آزاد شده از يوغ مستبدان باشد، گفت: مجلس نهم بايد از نظر گفتماني قوي بوده و در شأن انقلاب اسلامي و جمهوري اسلامي ايران باشد.
وي افزود:اگر بخواهيم مجالس هفتم و هشتم را با مجلس ششم مقايسه كنيم، از جهت پايداري بر اصول و گفتمان اصولگرايي قابل مقايسه نيستند.
اين كانديداي انتخابات مجلس نهم اظهار داشت: نمايندگان مجلس ششم در روز اول كاري خود خدمت مقام معظم رهبري رسيدند و ايشان اولويت‌هاي كاري بسياري را براي اين نمايندگان تشريح كردند كه يكي از مهمترين آنها پرداختن به مسائل اقتصادي و رفاه مردم بود.
روانبخش تاكيد كرد: متاسفانه عطاالله مهاجراني كه در آن زمان در كويت به سر مي‌برد، پيامي ارسال كرده و اعلام داشت كه اولويت اول مجلس ششم بايد اصلاح قانون مطبوعات باشد، بنابراين اولين مصوبه مجلس ششم اصلاح‌ قانون مطبوعات بود.
وي در ادامه گفت: در روزهاي اول مجلس ششم درگيري‌هايي درباره اصلاح قانون مطبوعات ايجاد شد كه نهايتاً رهبر معظم انقلاب با حكم حكومتي اين طرح را از دستور كار مجلس خارج كردند.
عضو شوراي مركزي جبهه پايداري تاكيد كرد: البته در مجلس ششم طرحي هم ارائه شد تا دختران دانشجو و مجرد بتوانند بدون اذن پدر به خارج از كشور اعزام شده و تحصيل كنند.
روانبخش افزود:دولت خاتمي دو لايحه به مجلس ششم ارائه كرد كه به لوايح دوقلو معروف شد؛ يكي از آنها اصلاح قانون انتخابات و ديگري افزايش قدرت رئيس جمهور بود كه در واقع اين لايحه يك نوع ديكتاتوري بود.
عضو هيئت علمي موسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني (ره) تصريح كرد:در اين لايحه افزايش قدرت رئيس جمهور گنجانده شده بود كه براساس آن رئيس جمهور مي‌توانست رهبري را از كار بركنار كند و به وي تذكر قانوني دهد، اين لايحه با سد شوراي نگهبان روبه رو شد.
وي با اشاره به عملكرد مجلس ششم گفت:برخي از نمايندگان مجلس ششم 54 تا 55 جلسه در مجلس غايب بودند؛ در واقع نمايندگاني در مجلس ششم حضور داشتند كه به هيچ مصوبه‌اي راي نداده بودند.
روانبخش تصريح كرد: در مجلس هفتم گام‌هايي به جلو برداشته شد و طرحي دو فوريتي براي شكست تعليق هسته‌اي ايران به تصويب رسيد كه يكي از فعاليت‌هاي مثبت مجلس هفتم بود.
وي با بيان اينكه مجالس هفتم و هشتم در بحث هسته‌اي به هيچ عنوان كوتاه نيامدند، ادامه داد: اميدواريم در مجلس نهم نكاتي را كه مقام معظم رهبري به آنها تاكيد داشتند و روي زمين مانده است عملي شود.
عضو شوراي مركزي جبهه پايداري تاكيد كرد: مي‌توان يك روز كاري در مجلس هفتم و هشتم را با تمام عمر مجلس ششم مقايسه كرد چرا كه مجلس ششم در طول عمر خود تماماً در بحران به سر برد.
روانبخش تصريح كرد: طرح نظارت و كنترل مجلس يكي از بحث‌هاي بود كه رهبر انقلاب نسبت به آن تاكيد داشتند و در ديدار با نمايندگان به تشريح آن پرداختند و نمايندگان مجلس هشتم در حمايت از اين طرح تكبير گفتند.
وي افزود:اما در صحن مجلس تنها 60 تا 70 نماينده به آن راي دادند و پس از اتلاف وقت بسيار اين طرح تصويب شد كه البته برخي از شاخ و برگ‌هاي اين مصوبه زده شد و الا اين طرح تصويب نمي‌شد.
روانبخش در ادامه در پاسخ به اين سؤال كه چرا جبهه پايداري تماماً خود را منتسب به آيت الله مصباح يزدي مي‌داند، گفت: جبهه پايداري بر اصول خود تأكيد مي‌كند.
روانبخش همچنين اظهار داشت:بنده از ميان علي لاريجاني و جواد لاريجاني، جواد لاريجاني را انتخاب مي‌كنم چون به صراحت در بحث فتنه اعلام موضع كرد.
عضو شوراي مركزي جبهه پايداري خاطرنشان كرد: كسي كه در فتنه ساكت بوده، داراي بصيرت نيست پس اين گونه افراد نمي‌توانند براي مردم نامزد اصلح باشند./خ2

سه|ا|شنبه|ا|25|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن