تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816447426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/ خبرهايي از بيست و هفتمين جشنواره موسيقي فجر / از اعلام اسامي هيات داوران تا اجراها در شهرستانها


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: / خبرهايي از بيست و هفتمين جشنواره موسيقي فجر / از اعلام اسامي هيات داوران تا اجراها در شهرستانها


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - موسيقي

اسامي هيات داوران بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر در شاخه‌هاي كلاسيك ايراني، كلاسيك غيرايراني، آواز جمعي و آهنگسازي اعلام شد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا،هنرمنداني چون رضا شفيعيان، نصرالله ناصح پور، داريوش پيرنياكان داوري بخش رقابتي كلاسيك ايراني، آذين موحد، رافائل ميناسكانيان، اكبر محمدي داوري بخش رقابتي كلاسيك غيرايراني، مهدي شمس نيكنام، رازميك اوحانيان و اسفنديار قره‌باغي داوري بخش رقابتي آواز جمعي، شاهين فرهت، محمدرضا تفضلي، كياوش صاحب نسق، محمد سرير و عليرضا مشايخي داوري بخش آهنگسازي كلاسيك غيرايراني و پايان نامه‌ها، كيوان ساكت، آذر هاشمي، علي اكبر قرباني، شهرام توكلي و فرهاد برنجان داوري بخش آهنگسازي ايراني با موضوع دستاوردهاي انقلاب اسلامي را بر عهده دارند.

هيات داوران اين چهار بخش آثار نهايي راه يافته به جشنواره بيست و هفتم را در طول روال برگزاري داوري خواهند كرد.

*****

همزمان با برگزاري جشنواره بيست و هفتم موسيقي فجر در تهران‌، 10 گروه مويسقي در گرگان‌، ياسوج و قزوين به اجراي برنامه مي‌پردازد.

همزمان با برگزاري جشنواره در تهران‌، 4 گروه در روزهاي 24‌، 27‌،28 و 29 بهمن ماه در گرگان به اجراي برنامه خواهد پرداخت.

در اولين روز برپايي جشنواره (24 بهمن) گروه نيوش به روي صحنه خواهد رفت و در ادامه نيز روز پنجشنبه گروه نجواي كتول ،‌ روز جمعه گروه هنگام و روز شنبه گروه برادران نظري به روي صحنه مي‌روند.

در شهر قزوين نيز به ترتيب گروه‌هاي سهند،‌مهتاب رو‌، سماء‌،هورخش‌، چكاوك و طرو به اجراي برنامه خود خواهند پرداخت به طوري كه دوشنبه‌ - 24 بهمن‌ماه - در اولين روز جشنواره گروه سهند‌، روز چهارشنبه - 26 بهمن‌ماه- گروه مهتاب رو‌، جمعه- 28 بهمن‌ماه- گروه‌ها سماء و هورخش و شنبه - 29 بهمن‌ماه - نيز گروه‌هاي چاوك و طرو به اجرا خواهند پرداخت.

در اين شهر در روزهاي 24‌،25،26،27 بهمن‌ماه به ترتيب گروه هنگام‌، گروه ايلبانگ،‌ گروه بامداد و گروه مهتاب رو به روي صحنه مي‌روند.

بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر به دبيري حسن رياحي 24 تا 30 بهمن‌ماه در تهران ‌،كرج‌، قزوين‌، شيراز‌، ياسوج و گرگان برگزار مي‌شود.

********

كتابچه راهنماي بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر كه مشخصات گروه‌هاي شركت‌كننده را شامل مي‌شود به همت پيمان ميرآقاسي جمع آوري و منتشر شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، اين كتابچه همانند سال‌هاي گذشته در قطع پالتويي طراحي شده و اطلاعات و مشخصات تمامي گروه‌ها را در خود جاي داده است.

همچنين آدرس الكترونيكي گروه‌ها و سرپرست آن‌ها نيز در اين كتابچه گنجانده شده تا هنرمندان‌ و موسيقيدان‌هايي كه تمايل به همكاري با يكديگر دارند از اين طريق راحت‌تر با يكديگر ارتباط بگيرند.

طرح جلد اين كتابچه از پوستر جشنواره گرفته شده و در 200 صفحه به صورت تمام رنگي با مديريت هنري پيمان ميرآقاسي و تيم طراحي و صفحه‌بندي به مديريت فرشاد يگانه منتشر شده است.

بخش سخنراني خانه هنرمندان نيز در اين روز اختصاص به موضوع «ابداع نحوه تركيب تقسيمات نامساوي ضربات و ريتم در موسيقي ايراني» اختصاص دارد كه در ساعت 10:30 توسط مصطفي كمال‌پور تراب برگزار مي‌شود.

*****

اركستر موسيقي ملي ايران به رهبري برديا كيارس و خوانندگي عبدالحسين مختاباد در بيست و هفتمين جشنواره بين‌المللي موسيقي فجر به اجراي برنامه مي‌پردازد.

اركستر موسيقي ملي ايران كه در جشنواره بيست و ششم پس از يك سال و نيم وقفه به روي صحنه رفته بود،‌ امسال نيز با حضور عبدالحسين مختاباد به عنوان خواننده به صحنه مي‌آيد و قطعاتي چون «حريم سحر» يا

«شبانگاهان» به آهنگسازي عبدالحسين مختاباد و تنظيم بهزاد عبدي‌، «دشتي» به آهنگسازي حسين عليزاده و تنظيم بهزاد عبدي‌، «نقش خيال» به آهنگسازي علي رحيميان ‌، «فروغ زندگي» به آهنگسازي عبدالحسين مختاباد با تنظيم سامان حتشامي‌، قطعه «آواز با قانون»‌، «فرياد بي قراري» يا «جان عشاق» به آهنگسازي عبدالحسين مختاباد با تنظيم بهزاد عبدي‌، «چهارگاه» به آهنگسازي حسين عليزاده و تنظيم بهزاد عبدي‌، «تمناي وصال» به آهنگسازي عبدالحسين مختاباد با تنظيم محمد ساعد،«‌رنگارنگ شماره يك» به آهنگسازي روح الله خالقي با تنظيم گلنوش خالقي و دو نغمه بختياري به آهنگسازي روح الله خالقي و تنظيم گلنوش خالقي را اجرا مي‌كنند.

اركستر موسيقي ملي ايران 27 بهمن‌ماه ساعت 21 و 28 بهمن‌ماه ساعت 18:30 در تالار وحدت به صحنه مي‌رود.

انتهاي پيام

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن