تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى‏خواهد خداوند او را از زبانيه (فرشتگان عذاب) نوزده‏گانه برهاند، بسم الل...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815464701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انهدام باندهاي تهيه و توزيع مواد مخدر در قم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: انهدام باندهاي تهيه و توزيع مواد مخدر در قم
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي قم از شناسايي و انهدام باندهاي تهيه و توزيع مواد مخدر در استان قم خبر داد .


به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه خبري پليس ، سرهنگ طالبي با اشاره به عملكرد پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم در بهمن ماه سال جاري گفت: در پي تلاش اطلاعاتي پليس مواد مخدر استان قم پنج باند مواد مخدر شناسايي، دستگير و منهدم شده است.

وي افزود: شناسايي اين باندها تاثير بسزايي در خصوص فعاليت خرده‌فروشان مواد مخدر داشته است و همچنين اغلب خرده‌فروشان نيز شناسايي شده و براي آنها پرونده تشكيل شده‌ است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم عنوان كرد: در 48 ساعته گذشته ، 48 كيلو و 800 گرم مواد مخدر از پنج نفر قاچاقچي سابقه‌دار كه دريكي از مناطق شهر قم اقدام به توزيع مواد مخدر بصورت خرده فروشي مي نمود ، كشف شد.

وي بيان داشت: با توجه به تلاش وسيع و گسترده پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم 41 كيلو و 650 گرم ترياك، 34 كيلو و 560 گرم حشيش و 250 گرم شيره نيز كشف شده است.

سرهنگ "طالبي" افزود : در ادامه از اين افراد در منزل مسكوني واقع در منطقه شيخ‌آباد كه كار ساخت پايپ ( لوله شيشه‌اي جهت مصرف شيشه) را انجام مي‌دادند، سه كيلو گرم شيشه كشف شده است.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: كل مواد مكشوفه در پنج مرحله عملياتي 131 كيلو و 199 گرم بوده است كه به تفكيك بيش از پنج كيلوگرم شيشه، 91 كيلوگرم ترياك و 34 كيلو گرم حشيش كشف بوده است.

وي در خصوص مجازات كشف شيشه تصريح كرد: با توجه به آثار مخرب مصرف مواد مخدر شيشه و آلوده كردن جامعه، مجازات مواد مخدر شيشه در طيف هرويين بوده و به همراه داشتن بالاتر از 30 گرم از آن مجازات اعدام براي فرد مجرم در نظر گرفته مي‌شود.

وي با اشاره به اينكه استان قم نخستين استان راه‌اندازي كمپ اجباري بوده است، گفت: كشور ايران به عنوان يك پايه‌گذار امر پيشگيري نوين در زمينه مواد مخدر در منطقه خاورميانه مطرح است كه نخستين كمپ با هزينه‌اي حدود 500 ميليون تومان در استان قم ساخته شده است.

سرهنگ طالبي افزود: هزينه نگهداري براي هر نفر 195 هزار تومان در ماه است، همچنين در اين مراكز پزشك روانشناس، امكانات دارويي و درماني و ورزشي وجود داشته كه در صورت لزوم درمان برخي از معتادين تا دو ماه تمديد مي‌شود. /ر

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن