تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816494067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ملاير/پاكسازي 55 منطقه آلوده به مواد مخدر/ توزيع 270 تن ميوه شب عيد در ملاير


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار كوتاه ملاير/پاكسازي 55 منطقه آلوده به مواد مخدر/ توزيع 270 تن ميوه شب عيد در ملاير
پاكسازي 55 منطقه آلوده به مواد مخدر/ توزيع 270 تن ميوه شب عيد در ملاير
ملاير - خبرگزاري مهر: برگزاري هفت يادواره شهيد، بهره برداري پايانه مسافربري ملاير - همدان در سال آينده، پاكسازي 55 منطقه آلوده به مواد مخدر، راه اندازي پايگاه "تندرستي سلامت قلب"، موقوفه بودن 63 و نيم درصد اراضي شهرستان ملاير و توزيع 270 تن ميوه شب عيد در ملاير عناوين اخبار اين شهرستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران ملاير از برگزاري هفت يادواره شهداي شهري و روستايي در دهه فجر در اين شهرستان خبر داد.

اسماعيل حمزه لويي افزود: يادواره 22 شهيد طلبه و روحاني شهرستان ملاير، برگزاري يادواره شهداي پاسدار، يادواره شهداي پايگاه شهيد سجادي مسجد امام حسن(ع) و يادواره شهداي پايگاه مقاومت بسيج شهيدبابايي از جمله اين يادواره ها بوده است.

حمزه لويي همچنين از برگزاري ياواره شهداي روستاي بهاره، بيغش و يادواره شهداي روستاهاي كرتيل آباد، كهريز و قلعه كرتيل آباد در مسجد جامع اين روستا همزمان با دهه فجر خبر داد.

وي اضافه كرد: تا پايان سال جاري علاوه بر اين هفت يادواره شهيد، 40 يادواره شهيد در شهر و روستاي ملاير برگزار مي شود.

پايانه مسافربري ملاير - همدان سال آينده به بهره برداري مي رسد

مسئول سازمان حمل و نقل و پايانه هاي ملاير از بهره برداري پايانه هاي مسافربري ملاير – همدان در هفته دولت سال آينده خبر داد.

سيداسماعيل صفوي زاده افزود: عمليات اجرايي اين پايانه از شهريور ماه امسال در زميني به مساحت چهار هزار مترمربع توسط بخش خصوصي آغاز شد.

وي با اشاره به اينكه پنج ميليارد ريال اعتبار براي اجراي اين طرح پيش بيني شده است، گفت: عمليات اجرايي اين پروژه در حال حاضر بيش از 60 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.

صفوي زاده با بيان اينكه هم اكنون پايانه ملاير – همدان در سايت اداري شهرستان واقع شده است، افزود: طبق قانون، پايانه ها بايد خارج از محدوه شهري و در ابتدا يا انتهاي هر شهر احداث شوند.

وي همچنين از خريد سه دستگاه اتوبوس ولوو براي پايانه ملاير – همدان خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر، 16 دستگاه اتوبوس در اين مسير فعاليت مي كنند.

صفوي زاده ميانگين عمر ناوگان اتوبوس پايانه ملاير – تهران را 10 سال عنوان كرد و اظهار داشت: در حال حاضر، 75 دستگاه انواع اتوبوس در اين پايانه مشغول فعاليت و خدمات رساني به مسافران است.

55 منطقه آلوده به مواد مخدر در ملاير پاكسازي شد

معاون استاندار همدان و فرماندار ويژه ملاير گفت: در 10 ماهه نخست امسال، 55 منطقه آلوده به مواد مخدر در اين شهرستان توسط نيروي انتظامي پاكسازي شد.

حسن خيريانپور افزود: در اين راستا، يك هزار و 400 معتاد و توزيع كننده مواد مخدر نيز دستگير شدند.

وي از برگزاري 111 جلسه توجيهي در مناطق حاشيه اي شهر و روستاهاي آلوده ملاير در راستاي تحقق راهبردها و اجراي طرح مبارزه همه جانبه با اعتياد در اين شهرستان خبر داد.

خيريانپور همچنين بر تدوين بانك جامع اطلاعاتي فروشندگان و توزيع كنندگان مواد مخدر و معتادان، بررسي وضعيت اعتياد در بين زنان و اثرات ناشي از آن و بررسي وضعيت مرگ و ميرهاي ناشي از مصرف مواد مخدر به صورت مقايسه اي و تطبيقي به عنوان يكي از ضرورت هاي اين طرح تاكيد كرد.

خيريانپور اظهار داشت: ناامن كردن محيط براي قاچاقچيان و فروشندگان مواد مخدر، ايجاد تنفر عمومي در جامعه، آموزش و توجيه گروه هاي مرجع و آگاه سازي عمومي از مهمترين راهبردها در مهار و ريشه كني اين پديده خانمان سوز است.

پايگاه "تندرستي سلامت قلب" در ملاير راه اندازي شد

پايگاه تندرستي و سلامت قلب با هدف ارتقا سلامت و كاهش بيماري هاي قلبي در شهرستان ملاير راه اندازي شد.

بر اساس اين گزارش، اين مركز با هدف بررسي وضعيت، فعاليت بدني، مصرف دخانيات و تشخيص بيماري‌هاي فشارخون بالا، ديابت، چربي هاي خون، اضافه وزن و چاقي و بيماري‌هاي عروق كرونر و تعيين عوامل خطرزاي ابتلا به بيماري‌هاي غير واگير از ‌جمله بيماري‌هاي قلبي عروقي، و سرطان با عنوان پايگاه "تندرستي سلامت قلب" در شهرستان ملاير ايجاد شده است.

خدمات مشاوره‌اي در زمينه رژيم غذايي مناسب براي كاهش وزن به تناسب هر فرد و رژيم غذايي مناسب براي كنترل فشار خون بالا، ديابت، سرطان و بيماري‌هاي قلبي عروقي در اين پايگاه ارائه مي‌شود.

همكاري در برگزاري دو‌ره‌هاي آموزشي ترك دخانيات، دوره‌هاي آموزشي انجام فعاليت بدني از‌ جمله آمادگي جسماني براي بيماران، افراد سالم و افراد در معرض خطر و همكاري در برگزاري دوره توانبخشي قلب بعد از نارسايي قلبي، سكته مغزي و قلبي از ديگر خدماتي است كه در اين مركز ارائه مي شود.

63 و نيم درصد اراضي شهرستان ملاير موقوفه است

رئيس اوقاف و امور خيريه شهرستان ملاير با بيان اينكه 63 و نيم درصد از اراضي اين شهرستان موقوفه است، گفت: 60 درصد از فضاهاي ورزشي، 98 درصد از فضاهاي سبز و 100 درصد فضاهاي آموزش عالي شهرستان ملاير بر روي اراضي موقوفات واقع شده است.

حجت الاسلام رضا زين العابديني گفت: شهرستان ملاير با داشتن 157 موقوفه جايگاه ويژه اي در كشور دارد و از اين نظر در بين پنج شهر برتر كشور در امور وقف است.

حجت الاسلام زين العابديني با تاكيد بر اينكه احيا و حفظ موقوفات، افزود: در سال جاري 9 موقوفه جديد در دو بخش انتفاعي و منفعتي به ساير موقوفات شهرستان ملاير اضافه شده است.

وي اظهار داشت: تاكنون از اراضي موقوفه شهرستان، 160 قطعه زمين به خانواده معظم شهدا، 26 هزار و 500 مترمربع به بيمارستان مهر، 13 هزار و 850 قطعه زمين به افراد واجد شرايط به صورت اجاره و 192 هزار و 200 مترمربع زمين در قالب تعاوني هاي مسكن مهر ملاير واگذار شده است.

زين العابديني ادامه داد: افزون بر اين، دانشكده علوم قرآني با هزينه اي افزون بر 130 ميليارد ريال، پاساژ فدك با 14 ميليارد ريال اعتبار و پروژه هاي ساختمان شهيد رجايي، رسالت، قائم مقامي و پيوند 1 و 2 از محل درآمد موقوفات ملاير احداث شده است.

270 تن ميوه شب عيد در ملاير توزيع مي شود

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ملاير از توزيع 270 تن ميوه شب عيد در شهرستان ملاير خبر داد.

سيدعلي هاشمي افزود: اين ميزان شامل 190 تن پرتقال و 80 تن سيب درختي است كه در سطح شهرستان توزيع مي شود.

وي اظهار داشت: امسال آمادگي لازم براي جذب سهميه تنظيم بازار گوشت مرغ، برنج، شكر و روغن وجود دارد.

هاشمي از برپايي نمايشگاه بهاره همزمان با ايام نوروز خبر داد و افزود: اين نمايشگاه داراي 100 غرفه و شامل مايحتاج مردم از قبيل مواد پروتئيني، پوشاك، كفش، آجيل، شيريني و ساير اقلام خوراكي است.

وي اظهار داشت: تمام اقلام، كالاها و مايحتاج مورد نياز مردم در اين نمايشگاه با 15 تا 20 درصد تخفيف عرضه مي شود.

هاشمي عنوان كرد: ساماندهي بازرسي و ناظران ويژه ايام پاياني سال و نوروز 91 از 15 اسفندماه سال جاري آغاز و تا پايان فروردين ماه سال آينده ادامه دارد.

© 2003 Mehr News Agency .

دوشنبه|ا|24|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن