تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815148935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاليف آثار كودك و نوجوان نيازمند شناخت زبان كودكان است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تاليف آثار كودك و نوجوان نيازمند شناخت زبان كودكان است
قم _ رييس كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان گفت: تاليف آثار در حوزه كودك و نوجوان نيازمند شناخت زبان كودكان است.


"صادق رضايي" روز يكشنبه در "نخستين جشنواره ملي انتخاب كتاب سال كودك و نوجوان" در قم افزود: شناخت زبان كودكان ايراني مسلمان و نيازهاي آنان از اركان اساسي فعاليت در اين عرصه است.

وي با تاكيد بر مخاطب شناسي در اين زمينه گفت: نويسندگان، شاعران، تصويرگران و ناشران بايد در توليد آثار، نيازهاي كودك ايراني مسلمان را مدنظر قرار دهند تا آثار توليدي مورد پذيرش اين قشر قرار گيرد.

او خانواده را نخستين نهاد اجتماعي تاثيرگذار براي افزايش سرانه مطالعه ميان كودكان و نوجوان عنوان و بيان كرد: نهادهاي اجتماعي بايد بستر را بگونه اي فراهم كنند تا والدين كتاب را در سبد فرهنگي كودكان خود قرار دهند.

رييس كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان، آموزش و پرورش را با جمعيتي بالاي 12 ميليون دانش آموز زير پوشش، دومين نهاد مهم اجتماعي براي تربيت نسلي كتابخوان ذكر كرد و افزود: اين نهاد مي تواند با برنامه اي هدفمند و سازماندهي شده در ترويج و توسعه كتابخواني موثر باشد.

وي در ادامه همچنين گفت: فرهنگ و هنر و نيز تمامي آثار توليد شده در عرصه كودك و نوجوان در همه بخشهاي كتاب، سينما و تئاتر در كشور، مورد استقبال ديگر جوامع و كشورهاي مسلمان است.

او افزود: نويسندگان و هنرمندان مسلمان ايراني با زبان فطرت سخن مي گويند كه زباني جهاني است بنابراين مورد اقبال همه كودكان جهان قرار مي گيرد.

رييس كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان گفت: با چنين فرهنگ و هنري ايران موفق شده در عرصه كودك و نوجوان از مرز جهاني شدن عبور كند.

همچنين در حاشيه نخستين جشنواره ملي انتخاب كتاب سال كودك و نوجوان نخستين نمايشگاه تخصصي كتاب كودك و نوجوان از 18 تا 24 بهمن ماه امسال در مجتمع امام خميني(ره) قم برپا شده است.ك/2

7402/550

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30814120

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن