تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چیزى زکاتى است و زکات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816412274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

غيبت سيرجاني ها و تغيير سرنوشت قهرماني فوتبال زنان


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: غيبت سيرجاني ها و تغيير سرنوشت قهرماني فوتبال زنان
گرگان - قائم مقام باشگاه فرهنگي ورزشي سرخپوشان گفت: عدم حضور تيم فريكو سيرجان در گرگان براي انجام بازي هفته پاياني ليگ برتر فوتبال بانوان دور از اخلاق حرفه اي بود.


"علي نصيبي" امروز يكشنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا افزود: برگزار نشدن ديدار تيم هاي سرخپوشان و فريكو، در حالي بود كه تيم گرگاني تا هفته آخر رقابت ها شانس قهرماني داشت.

عضو هيات مديره اين باشگاه افزود: در صورتي كه در هفته هجدهم و پاياني رقابت ها تيم شهرداري بم از دلوار كشتي جنوب بوشهر شكست مي خورد و سرخپوشان در بازي خانگي با تفاضل گل بر فريكو سيرجان غلبه مي كرد تيم گرگاني قهرمان ليگ برتر ايران مي شد.

وي خاطرنشان كرد: در اين بين عدم حضور تيم فريكو سيرجان در اين بازي خانگي باعث شد بازي با نتيجه سه بر صفر به سود گرگان به پايان برسد در حالي كه ما به پيروزي با تفاضل گل بالا احتياج داشتيم كه با توجه به انجام بازي خانگي، وجود بازيكنان خلاق و تكنيكي در سرخپوشان و مسائل ديگر كسب برد با اختلاف بسيار كه البته در بازي هاي بانوان طبيعي است دور از انتظار نبود.

قائم مقام باشگاه فرهنگي ورزشي سرخپوشان گرگان گفت: اطلاع تيم شهرداري بم رقيب ما براي قهرماني ليگ برتر، از عدم حضور تيم فريكو سيرجان در گرگان باعث شد آنها ديدار پاياني خود را با آرامش خاطر و آسودگي برگزار كنند زيرا حركت تيم هم استاني آنها باعث شده بود قهرماني آنان با اين اقدام غيرحرفه اي و البته مشكوك پيش از اين بازي مسجل شود كه البته با اين وجود نيز نتوانستند بر بوشهر پيروز شوند.

عضو هيات مديره باشگاه فرهنگي ورزشي سرخپوشان اظهار داشت: با اطلاع قطعي از عدم حضور تيم سيرجان، با مسئولان تيم مذكور تماس گرفته و خواهان حضور آنان در گرگان و حتي تامين هزينه خوابگاه و غذاي آنان شديم ليكن با عذرخواهي اعلام كردند "ما علاقه داشتيم براي انجام اين بازي در گرگان حضور پيدا كنيم اما از ما خواسته بودند اين بازي برگزار نشود و از اين رو ديگر كاري از دست ما بر نمي آيد."

قائم مقام باشگاه فرهنگي ورزشي سرخپوشان گفت: مسئولان تيم سيرجان مي توانند هر توجيهي را براي دليل اين كارشان ارائه كنند، اما همه مي دانند كه در فوتبال بروز هر نتيجه اي محتمل است.

نصيبي خاطرنشان كرد: اين در حالي بود كه عليرغم شرايط نامناسب جوي گرگان طي هفته گذشته، تيم تمرينات آماده سازي خود را براي اين بازي انجام داده بود و از آن سو تبليغات مناسبي براي بازي حساس مذكور در سطح شهر انجام داده بوديم.

وي افزود: سئوال ما از فدراسيون فوتبال اين است كه با توجه به مشخص شدن قرار گرفتن سه تيم شهرداري بم، سرخپوشان گرگان و فريكو سيرجان در كورس قهرماني رقابت هاي ليگ برتر بانوان در پايان نيم فصل، چرا برنامه بازي ها براي دور برگشت تغيير كرد و بازي سرخپوشان گرگان با دو تيم رقيب كه هر دو از يك استان بودند را در دو هفته پاياني قرار دادند كه اينگونه با حركت غيرحرفه اي رقيب ما به سود تيم هم استاني اش، شانس ما از بين برود.

قائم مقام باشگاه فرهنگي ورزشي سرخپوشان گرگان گفت: فدراسيون فوتبال پيش از برگزاري رقابت ها از تيم ها چك وديعه با مبلغ سنگين اخذ مي كند تا تيم ها ملزم به انجام مسابقات تا روز پاياني باشند ليكن ابهام پيش آمده اين است كه با وجود تماس هاي ما قبل از انجام بازي با خانم شجاعي مسئول كميته بانوان فدراسيون فوتبال و تاكيد ايشان مبني بر ضرورت برگزاري بازي سرخپوشان گرگان و فريكو سيرجان، چرا تيم مذكور براي انجام بازي در گرگان حضور پيدا نكرد و واكنش فدراسيون در قبال اين حركت غيرحرفه اي و البته مشكوك چيست؟

عضو هيات مديره باشگاه سرخپوشان گرگان اظهار داشت: سرمربي تيم فوتبال فريكو سيرجان چند روز قبل از برگزاري اين بازي در گفت و گويي كه در خبرگزاري ها منعكس شده اظهار داشته است سه بازيكن تيم سيرجان با اين تيم تسويه حساب كرده اند و تيم سيرجان براي انجام بازي با گرگان تنها هفت بازيكن را در اختيار دارد و باشگاه نيز تصميم گرفته است هزينه بازي با گرگان را به عنوان پاداش در اختيار بازيكنان تيم مذكور قرار دارد.

نصيبي خاطرنشان كرد: مگر اين باشگاه تا پايان فصل با بازيكنانش قرارداد امضا نكرده بوده كه اينگونه به توجيه عدم حضورشان در گرگان مي پردازند؟

وي اظهار داشت: تيم سرخپوشان گرگان با احترام به روح ورزش علي الخصوص ابعاد حرفه اي آن فعاليت داشته و ضمن بهره گيري از كمك هاي مسئولان استان، بخش قابل توجهي از هزينه هاي خود را از كمك هاي گرگان دوستاني كه بعضا با وجود مشكلات مالي با عشق به ديارشان، از هزينه هاي زندگي خود كاسته و به اين تيم كمك مي كنند تامين كرده و بدون كسب يك ريال سود مالي در ورزش هزينه مي كند و در اين بين موفقيت هاي بسياري كسب كرده و لذا انتظار حمايت و پشتيباني را در قبال اقدامات اين چنيني كه با روح ورزش در تضاد است، دارد.

رده‌بندي تيم‌ها در پايان رقابت هاي ليگ برتر فوتبال بانوان ايران به شرح زير است:

1. شهرداري بم 46 امتياز

2. سرخ‌پوشان گرگان 45 امتياز

3. فريكوي سيرجان 36 امتياز

4. دلوار كشتي جنوب بوشهر 32 امتياز

5.ملوان بندرانزلي 31 امتياز (يك بازي كمتر)

6. پالايش و گاز ايلام 21 امتياز

7. اوج‌نصر فارس 18 امتياز

8. ون كردستان 11 امتياز (يك بازي كمتر)

9. شهرداري اروميه 9 امتياز

10. پاس همدان 7 امتياز

بازي تيم هاي ملوان و ون كردستان در بندرانزلي به علت واژگون شدن اتوبوس تيم سنندجي برگزار نشد.

7467

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30813489

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 250]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن