تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816770678




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گفت‌و گو ي ويژه


واضح آرشیو وب فارسی:ايران: گفت‌و گو ي ويژه
رودكي پس از بازگشت به اردوي تيم ملي در گفت‌وگو با :
جودوي ايران بازهم مي‌تواند سهميه المپيك كسب كند
خداحافظي ناگهاني محمدرضا رودكي كاپيتان تيم ملي جودو كه چندي قبل جودوي ايران را صاحب يك سهميه المپيك كرده بود شوك بزرگي را به ورزش وارد كرد و همه به دنبال پاسخي براي اين سؤال بودند كه چرا يكي از موفقترين جودوكاران ايران پس از 12 سال حضور در تيم ملي و كسب 50 مدال بين‌المللي ناگهان از تيم ملي كناره گيري كرد. اما با وارد شدن وزير ورزش و جوانان به اين ماجرا و ملاقات او با رودكي و قول‌هاي مساعدي كه دكتر عباسي در اين زمينه داد شرايط بازگشت دوباره كاپيتان تيم ملي به تمرينات فراهم شد. او روز گذشته در گفت‌و‌گو با خبرنگار با تأكيد بر اين‌كه سرباز اين ملت است، گفت: توقع داشتم كه فدراسيون جودو زودتر از وزارت ورزش براي حل مشكلات من پا پيش بگذارد اما وزير ورزش كه نشان داد بخوبي بر اوضاع ورزش و بخصوص جودو مسلط است قرار ملاقاتي را ترتيب داد تا من خواسته‌ها و مشكلاتم را بازگو كنم. وي ادامه داد: در اين ملاقات من مشكلات مربوط به كمبود امكانات در تيم ملي و همچنين لغو شدن پي در پي حضور در تورنمنت‌هاي مختلف بين‌المللي و همچنين ناعدالتي‌ها و ناداوري‌هايي كه در رقابت‌هاي ليگ جودو اعمال مي‌شود را براي دكتر عباسي بازگو كردم و ايشان نيز دستور داد سرمايه‌گذاري ويژه‌اي روي تيم ملي جودو در راه المپيك انجام گيرد تا ملي پوشان با خيالي آسوده در تورنمنت‌هاي بين‌المللي حاضر و براي ايران سهميه المپيك كسب كنند.
رودكي با بيان اين‌كه از امروز در تمرينات تيم ملي حاضر خواهد شد، ادامه داد: يكي از مشكلات اساسي من نداشتن حريف تمريني در ايران بود كه قرار شد چند حريف تمريني از خراسان به اردوي تيم ملي بيايند. كاپيتان تيم ملي درباره اين‌كه جودوي ايران بازهم مي‌تواند در فاصله كمي كه تا المپيك مانده سهميه كسب كند گفت: تيم‌هاي بزرگ دنيا طي 4 سال با حضور در تورنمنت‌هاي مختلف و افزايش رنكينگ موفق به كسب سهميه مي‌شوند ولي ما طي سه سال گذشته با چالش‌هاي مختلفي در جودو مواجه بوديم و حتي از جايگاه قبلي كه در دنيا داشتيم نزول كرديم. جودوي ايران از 6 ماه گذشته گام‌هايي براي كسب سهميه المپيك برداشته و نمي‌توانستيم در اين فرصت شش ماهه چند سهميه كسب كنيم.
البته با توجه به در پيش بودن چندين تورنمنت آسيايي و همچنين مسابقات گزينشي چك در صورت توجه ويژه و فراهم شدن امكانات بازهم مي‌توانيم سهميه المپيك كسب كنيم.

خسرو گلكار: ملي پوشان در اردوي اوكراين انتخاب مي‌شوند

ششمين مرحله اردوي تيم ملي جودو كم بينايان و نابينايان كشورمان روز گذشته در ورزشگاه دستگردي تهران به پايان رسيد و ملي پوشان كه خود را براي رقابت در بازيهاي پارالمپيك لندن آماده مي‌كنند 17 اسفندماه اردوي مشتركي را با تيم ملي اوكراين در شهر كي يف برگزار خواهند كرد.
خسرو گلكار سرمربي باتجربه تيم ملي در گفت‌و‌گو با خبرنگار با ابراز رضايت از شرايط اردو و آمادگي ملي پوشان گفت: خوشبختانه امكانات خوبي از سوي فدراسيون جانبازان و معلولين و فدراسيون كم بينايان و نابينايان در اختيار ما قرار گرفته است و در 6 اردوي گذشته 13 ملي پوش جودو به آمادگي خوبي رسيدند. وي با اشاره به برگزاري اردوي مشترك با تيم ملي اوكراين گفت: اين اردوي 10 روزه از 17 اسفند ماه در شهر كي يف برپا مي‌شود و با تيم ملي اوكراين كه يكي از تيم‌هاي خوب جهان است تمرين خواهيم كرد و اين تمرين از نظر روحي و رواني تأثير مثبتي بر ملي پوشان خواهد گذاشت. تيم ملي جودوي كم بينايان و نابينايان ايران از معدود كشورهايي است كه توانسته هر 7 سهميه بازيهاي پارالمپيك لندن را كسب كند. گلكار با تأكيد بر اين‌كه تلاش مي‌كنيم نتيجه‌اي بهتر از پارالمپيك پكن كسب كنيم گفت: در پكن يك مدال نقره و دو مقام پنجمي بدست آورديم ولي تلاش مي‌كنيم در اردوي اوكراين با برگزاري رقابت انتخابي درون اردويي بهترين‌هاي هر وزن را انتخاب كنيم و اعلام كرده‌ايم نفرات دومي كه مدعي پوشيدن پيراهن تيم ملي هستند بايد دوبار نفرات اول را شكست بدهند. وي ادامه داد: از تيم ملي كه در پكن حضور داشت تنها دو نفر در تيم فعلي حضور دارند و ما با يك جوانگرايي پديده‌هاي جديدي را به تيم ملي دعوت كرده‌ايم كه از آن جمله ملي پوش وزن 73 كيلوگرم است كه 19 سال سن دارد. البته شرايط و قوانين رقابت‌هاي پارالمپيك عوض شده است و نفرات اول تا سوم هر وزن حتي اگر در مرحله يك شانزدهم هم باهم روبه‌رو شوند در صورت شكست حذف خواهند شد و به گروه بازنده‌ها صعود نخواهند كرد. گلكار با تأكيد بر حضور روانشناس در اردوهاي تيم ملي گفت: ما در كنار تيم نياز به روانشناس داريم تا در اين گونه مواقع ورزشكار را به حالت عادى برگرداند.

يکشنبه|ا|23|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران]
[مشاهده در: www.iran-newspaper.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 214]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن