تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817150923




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرلشكر صفوي: بيداري اسلامي تنها محدود به كشورهاي اسلامي نيست


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: سرلشكر صفوي: بيداري اسلامي تنها محدود به كشورهاي اسلامي نيست


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا، گفت: پروسه جهاني شدن و نظم نوين جهاني بر مبناي بيداري اسلامي و هوشياري جهاني در حال تحقق است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، سردار سرلشكر سيد يحيي صفوي، كه در اجتماع پرشور مردم استان يزد و بعنوان سخنران يوم الله 22 بهمن استان يزد سخن مي‌گفت، با اشاره به حضور مردم اين استان در صحنه‌هاي مختلف انقلاب گفت: شما مردم دلاور و سرافراز استان يزد همواره در خط مقدم دفاع از كيان انقلاب اسلامي بوده‌ايد و امروز حضور خود را در خيل عظيم و گسترده شما راهپيمايان هوشمند و آگاه افتخار مي دانم.

وي در ادامه با تشريح علل و عواملي كه سبب شد انقلاب اسلامي ايران به رغم توطئه‌ها، فشارها و تحريم‌ها بر چالش ها غلبه پيدا كند، گفت: پيروزي انقلاب اسلامي مردم ، به رهبري حضرت امام (ره) هديه و نعمتي از جانب خداوند متعال و توجهي خاص از عنايات حضرت بقيه الله الاعظم ارواحنا له الفدا بوده و اين انقلاب عظيم مناسبات سياسي ، نظامي ، اقتصادي و فرهنگي منطقه خاورميانه و جهان را تغيير داد؛چرا كه خارج از پيش بيني‌ها و تحليل‌هاي دولتمردان غربي و خصوصا آمريكائي‌ها و خارج از اراده سياسي و ابزار سلطه آنها بود.

وي ادامه داد: دشمنان خارجي خصوصا آمريكائي‌ها ، انگليسي‌ها و صهيونيست‌ها از همان ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي توطئه‌هاي مختلفي را براي انحراف ، شكست و يا تضعيف انقلاب اسلامي برنامه‌ريزي كردند.

وي افزود: مسدود كردن ميلياردها دلار دارائي هاي كشور در اقدامي غير حقوقي و يكجانبه ، حمايت از گروهك هاي ضد انقلاب و ترور شخصيت هاي بزرگ ايران نظيرشهيد آيت الله صدوقي و بزرگاني همچون شهيد مطهري و شهيد بهشتي و تلاش براي ناامن كردن شرق و غرب كشور و بالاتر از همه تحميل يك جنگ هشت ساله نابرابر و سنگين با حمايت‌هاي قدرت‌هاي بزرگ و تامين ميلياردها دلار توسط كشورهاي نفتي جنوب خليج فارس و وارد كردن خسارت‌هاي بزرگ انساني ، زير بنايي و اقتصادي به ملت ما ، تنها بخش كوچكي از اقدامات خصمانه دشمنان مي باشد.

دستيار و مشاور عالي فرماندهي معظم كل قوا، در ادامه به بحران‌هاي مختلف ايجاد شده براي ضربه وارد كردن به ملت بزرگ ايران اسلامي، اشاره كرد و گفت : هر يك از اقدامات و توطئه‌هاي دشمنان ، به تنهايي براي ساقط كردن يك انقلاب و حكومت كافي بود، اما به واقع پس از گذشت سي و سه بهار از عمر پربركت اين انقلاب، انقلاب اسلامي همچنان با عزت و صلابت راه پر افتخار پيشرفت و آباداني و امنيت و آسايش ملت و كشور را ادامه مي دهد.

وي افزود: امام خميني (ره) جلوه‌هاي حقيقي سياست اسلامي ، اقتصاد اسلامي ، حكومت داري اسلامي ، فرهنگ اسلامي و نيز اصل نجات بخش ولايت فقيه را مبتني بر اسلام ناب محمدي(ص) ، نمايان ساخت .

وي ادامه داد:امام خميني (ره) با با بهره برداري از گفتماني مجذوب كننده و اعتمادآفرين، هويت وعزت را به ملت ايران تقديم كرد و تمام جهان را متأثر ساخت و با برجسته سازي گفتمان "ما مي توانيم" مسير پيشرفت را در پرتو اسلام ، قرآن ، سنت نبوي وسيره اهل البيت(ع)، فراروي اين ملت قرار داد.

وي ادامه داد: مهار فتنه‌هاي چند سال اخير كه اوج آن‌ها را ما در سال 78و 88 شاهد بوديم ، جلوه‌هاي اثربخش تيزبيني ، دورانديشي و درايت رهبري معظم انقلاب در مديريت و كنترل اوج تلاش ها و طرح ريزي هاي دشمنان انقلاب بود و معظم له در حقيقت امر ، گستره پهناور دشمني هاي بدخواهان را با درايت خود مديريت كردند و امروز ، جمهوري اسلامي ايران به بركت رهبري ايشان ، به عنوان يك كشور مستقل ، قدرتمند و تاثيرگذار در معادلات منطقه اي و جهاني شناخته مي شود.

صفوي در تشريح نقش حضور مردمي درغلبه بر چالش‌هاي پس از انقلاب، گفت: امروز اتكا و پشتوانه‌هاي عظيم مردمي نظام اسلامي ، جلوه‌اي از قدرت نرم نظام و عامل توانمندساز حكومت در تأمين امنيت كشور به شمار مي رود.در حماسه آفريني‌هاي شما ملت متحد و آگاه در صحنه‌هاي گوناگون دفاع از انقلاب و نظام اسلامي به ويژه در اين راهپيمايي عظيم و سرنوشت ساز، روح انقلاب اسلامي و مردمسالاري ديني تجلي پيدا كرد و به دشمنان نشان داده شد كه هويت انقلاب و اين كشور با رهبري و ولايت پيوند خورده است و اين ارتباط اعتقادي، سياسي، عاطفي بين امام و امت، ظرفيتي پايان ناپذير و عاملي توانمند ساز در دفع توطئه‌هاي دشمنان است.

وي اضافه كرد: ملت ايران با هوشمندي، هوشياري و آمادگي همه‌جانبه، همواره با بصيرت و شجاعت در ميدان‌هاي نياز انقلاب حضوري فاخر و تعيين كننده داشته و خود را به عنوان يك سرمايه عظيم انساني و يك نيروي راهبردي براي نظام معرفي كرده است و در صحنه‌هاي مختلف جنگ‌هاي سخت ، نيمه سخت و نرم همچون سپري مستحكم و دژي تسخير ناپذير بوده است.

وي ادامه داد: من اطمينان دارم كه ملت بابصيرت و فرهيخته ايران با ظرفيت و توانمندي‌هاي سرشار و قابليت‌ انعطاف و انطباق پذيري اش با موقعيت‌هاي دشوار سياسي و اقتصادي ، با حضور گسترده و ميليوني خود در انتخابات آينده مجلس، بار ديگر سيلي محكمي بر صورت استكبار مي نشاند.

صفوي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به خيزش ها و انقلاب‌هاي حق طلبانه مردم منطقه، گفت: از نظر من، فرآيند بيداري اسلامي تنها محدود به كشورهاي اسلامي نيست و ما مطالبات و ظرفيت هاي اين بيداري اسلامي را در ملت هاي اروپايي و آمريكا نيز مشاهده مي كنيم و بايد قاطعانه بگوييم كه پروسه جهاني شدن و نظم نوين جهاني بر مبناي بيداري اسلامي و هوشياري جهاني در حال تحقق است.

وي همچنين در تشريح پيوندهاي بيداري اسلامي با انقلاب اسلامي ايران، افزود: بيداري اسلامي ، پيوندهاي انكار ناپذير و ناگسستني‌اي را با انقلاب اسلامي ايران برقرار كرده است . البته اين بدان معنا نيست كه بسترهاي انقلاب در كشورهاي بپاخواسته وجود نداشته، بلكه زمينه‌هاي انقلاب و دگرگوني در ساختارهاي كلان اين كشورها از مدت‌ها قبل ايجاد شده بود، اما بي ترديد اين انقلاب اسلامي ايران بوده كه مسير و راه را به ملت هاي مسلمان نشان داده است .از اين رو ايران ، طلايه دار حركت در خط مقدم استكبار ستيزي است و امروز ملت‌هاي منطقه ، هويت و نقش پذيري‌هاي حق طلبانه و اسلام خواهانه خود را از الگوي انقلاب اسلامي و ملت ايران الهام گرفته‌اند و شما مطمئن باشيد كه منشأ جرات، انگيزه و هويت استكبار ستيزي ملت هاي منطقه ناشي از ايران است و ما همان هويتي كه حضرت امام(ره) با درايت و تمسك به اسلام براي ملت ما شكل دادند را امروز در ملت هاي ديگر نيز مي بينيم .

وي ادامه داد: امروز گفتمان ايران اسلامي از خيابان‌هاي تونس، مصر ، يمن ، ليبي و بحرين متجلي شده است و ما طنين شعارهاي جوانان اين مرز و بوم در سال 57 را در اين كشورها مي شنويم و اين به اين معني است كه فرايند نزديك سازي ذهنيت‌ها و تفكرات ملت‌هاي منطقه، بر مبناي گفتماني واحد كه انقلاب اسلامي است انجام پذيرفته است و شاهد خواهيد بود كه ملت هاي بپاخواسته در سالهاي آينده ، سالگرد فجر انقلاب هاي خود را به تأسي از آموزه هاي شما جشن خواهند گرفت.

انتهاي پيام

شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن