تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816888671




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو مجلس خبرگان رهبري: 22 بهمن عيد حاكميت دين و استقلال كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: عضو مجلس خبرگان رهبري: 22 بهمن عيد حاكميت دين و استقلال كشور است
كرمان - عضو مجلس خبرگان رهبري، 22 بهمن را عيد حاكميت دين، استقلال و سربلندي كشور خواند و گفت: انقلاب اسلامي مفتخر است كه آغازگر آن وجود مقدس پيامبر اكرم (ص) بوده و انقلاب ما همان نقشي را كه در بعثت ايفا شده، دنبال كرده است.


به گزارش ايرنا، آيت الله سيد "احمد خاتمي" شامگاه جمعه در جمع مردم "راين" در مسجد جامع اين شهر، افزود: كساني كه با اتهام زني مي گويند، مردم ايران را با توسل به زور به خيابان ها آوردند، مصداق "مه فشاند نور و سگ عوعو كند" هستند.

وي افزود: انقلاب اسلامي ايران، همچنان نورافشاني مي كند و همگان فردا نظاره گر باشكوه ترين راهپيمايي در 33 سال عمر انقلاب خواهند بود.

وي اظهار كرد: اين مردم فرزندان عاشورا و كربلا هستند و فرزندان عاشورا هرگز عقب نشيني نمي كنند زيرا فرياد "هيهات من الذله" آنان امروز حتي از بحرين هم كه آل خليفه جنايتكار آن را به زندان تبديل كرده است شنيده مي شود.

امام جمعه موقت تهران گفت: مردم از اسلام، دين و مكتب اهل بيت دست بردار نيستند.

وي ادامه داد: پيامبر اكرم (ص) طرح تشكيل حكومت ديني را به معناي دقيق كلمه پايه ريزي كردند و مقر حكومت خود را مسجد قرار دادند و در حقيقت حكومتي به انگيزه برپايي نام و ياد خدا و مكتب شكل دادند.

نماينده مردم استان كرمان در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به مشكلات عديده اي كه در دوران حكومت امام علي (ع) حتي از سوي رزمندگان ركاب ايشان، قاريان قرآن و پيشاني پينه بسته ها بروز كرد، گفت: به همين دليل ما نبايد انتظار داشتن حكومت ديني بدون مشكل و فشار را داشته باشيم.

وي تصريح كرد: دشمنان در آغاز گمان نمي كردند كه انقلاب اسلامي ايران به اين نقطه از عزتمندي برسد و گرنه با كودتاهاي خونين مانع از به ثمرنشستن آن مي شدند.

وي افزود: كساني كه ادعا دارند با بمب هاي موجود در زرادخانه هايشان توانايي از بين بردن پنج باره دنيا را دارند بدانند حكومت عدل فراگير مي شود.

وي ابراز اميدواري كرد كه فرودگاه نهايي حكومت جمهوري اسلامي ايران، حكومت مهدوي باشد.

وي تصريح كرد: آمريكا و صهيونيست ها بخواهند يا نخواهند امام عصر(عج) خواهند آمد.

وي در بخش ديگري از سخنانش گفت: ما هرگز ادعا نمي كنيم حكومت جمهوري اسلامي حكومت عدل علي (ع) است اما مدعي هستيم كه جمهوري اسلامي تنها حكومتي است كه در جهان ادعاي دنباله روي حكومت عدل علي (ع) را دارد و كسي كه اين موضوع را انكار كند بي انصافي كرده است.

امام جمعه موقت تهران، گفت: جرم حكومت نبوي، علوي و جمهوري اسلامي اعلام حاكم كردن دين و اسلام است و هدف دشمني با اين سه حكومت نيز ناشي از همين موضوع براي دست برداشتن مردم از ايمانشان است كه البته هرگز چنين نخواهد شد.

خاتمي، ادامه داد: روي كار آوردن رضاخان قلدر و پسرش با هدف جارو كردن سفره دين و فشارها و توطئه هاي دشمنان پس از پيرزوي انقلاب اسلامي نيز در همين راستا بوده است.

امام جمعه موقت تهران، تصريح كرد: جمهوري اسلامي، امروز چوب ارزش گرايي خود را مي خورد و جرمش اين است كه پرچمدار معنويت و اسلام ناب محمدي (ص) در جهان شده است.

وي به بيداري اسلامي اشاره كرد و افزود: اين بيداري امان دنياي استكبار را بريده است و به فضل خداوند بيداري اسلامي تا اضمحلال كامل ديكتاتورها پيش مي رود.

عضو مجلس خبرگان رهبري، فشار و تحريم اقتصادي عليه ملت ايران را نيز در راستاي اهداف دشمن خواند و ادامه داد: اين فشارها با هدف عقب كشيدن مردم از حمايت نظام و عقب نشيني از حاكميت ديني است و ضد انقلاب داخلي هم با آنها همسو شده است.

وي همچنين با اشاره به نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي گفت: امروز اوباما و نخست وزير رژيم صهيونيستي به التماس افتاده اند تا مردم ايران روز 12 اسفند پاي صندوق هاي راي حاضر نشوند.

آيت الله خاتمي افزود: خبر دقيق داريم كه سران فتنه هم سراغ برخي از چهره هاي سرشناس رفته و از آنان خواسته اند كه به عرصه ورود نكنند.

وي اين موضوع را اعلام جنگ با نظام اسلامي و با هدف از دست رفتن مشروعيت نظام دانست. امام جمعه موقت تهران خطاب به سران فتنه گفت: شما كه نظام و انتخابات را دو قطبي كرديد، بدانيد كه خير اين دو قطبي كردن به انقلاب و شر آن به خود شما خواهد رسيد زيرا مردم در 12 اسفند امسال، 9 دي ديگري خواهند آفريد و به فضل خداوند كمر فتنه و فتنه گران را بار ديگر مي شكنند.

وي 12 اسفند را روزي حساس و امتحاني بزرگ براي ملت ايران خواند و گفت: افق آينده بسيار روشن است زيرا در دوران انقلاب در برخي بخش ها حتي به اندازه 100 سال گذشته كار شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبري، اضافه كرد: روزگاري هيچكس حتي معاون وزير را نمي ديد اما امروز مسوولان ما در رده هاي مختلف به نقاط دور افتاده كشور سفر مي كنند و لذا اگر ما پشتيبان دين باشيم، خداوند پشتيبان ماست.

وي همچنين با قدرداني از مردم استان كرمان، مردم اين استان را مردمي خوب، ولايتمدار و دوست داشتني توصيف كرد و گفت: اين مردم پيوسته يار انقلاب بوده اند و با صبوري بر حادثه سنگين شهداي غدير صبر كرده و لشكر 41 ثارالله هم چشم و چراغ جبهه هاي ما بوده است.ك/2

8154/7440

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30811202

شنبه|ا|22|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن