تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817118438




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برخي رفتارهاي هاشمي را نمي‌پسندم/ رد صلاحيت علي مطهري غلط بود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: برخي رفتارهاي هاشمي را نمي‌پسندم/ رد صلاحيت علي مطهري غلط بود
رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه هنر برخي افراد تخريب ديگران است، پخش شب نامه يا انتساب مطالبي خلاف واقع را به خود مصداق تخريب دانست.


به گزارش باشگاه خبرنگاران، رئيس مجلس شوراي اسلامي به سوالات صريح طلاب و روحانيون درباره اتفاقاتي همچون پخش شب نامه عليه وي گفت: هنر برخي افراد تخريب ديگران است.

لاريجاني درباره اين شب نامه ها كه به بيان مطالبي درخصوص ساخت و ساز وي در شهر قم اشاره داشته است گفت: بنده نه در شهرك قدس و نه در پرديسان هيچ ساخت و سازي ندارم و اينجا بايد عنوان كنم كه بنده در قم به جز همان خانه پدري يك وجب زمين هم ندارم.

* من به موسوي تبريك نگفتم

نماينده مردم قم با بيان اينكه عده‌اي مي گويند كه بنده بعد از انتخابات به آقاي موسوي تبريك گفتم كه طرح اينگونه مسائل در راستاي تخريب افراد صورت مي گيرد افزود اينگونه نبوده است و در واقع اينگونه رفتارها كه عده‌اي به دنبال آن هستند هم خلاف دين و هم خلاف مصلحت است.

رئيس قوه مقننه با بيان اينكه بايد تلاش كنيم در برابر حريف دست خودمان را رو نكنيم اظهار داشت: نبايد زود رنج باشيم چراكه رجال سياسي همواره سهمي از بد و بيراه ديگران دارند.

لاريجاني با اشاره به اينكه معتقدم رجال سياسي نبايد به اين سمت حركت كنند افزود: اما سياسيون با بيرون آوردن لباس سياست مي توانند به دنبال مسائل اقتصادي و مادي باشند كه در اين صورت مشكلي وجود نخواهد داشت.

رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه بنده جزو كساني بودم كه بيشترين موضع گيري را در قبال فتنه 88 داشتم اضافه كرد: اما ادبيات من مرگ بر فلاني نيست و بناي من بر حفظ آرامش كشور است.

* ورودم به عرصه انتخابات با توصيه رهبر معظم بود

وي با بيان اينكه حضورم در عرصه انتخابات طبق توصيه رهبر معظم انقلاب و همچنين مراجع تقليد بود افزود: من به جايي فشار نمي آورم تا نامم را در ليست خود قرار دهند اما جامعه مدرسين حوزه علميه قم در خصوص انتخاب بنده و آقاي آشتياني تصميم گرفته است.

* رد صلاحيت علي مطهري غلط بود

لاريجاني در ادامه با بيان اينكه رد صلاحيت علي مطهري را درست نمي دانم اظهار داشت: مطهري را انسان با تقوايي مي دانم؛ 34 سال سابقه آشنايي با وي دارم و معتقدم وي فردي متقي است.

وي ادامه داد:عدم التزام آقاي مطهري به اسلام را قبول ندارم و اين تصميم غلطي بود كه توسط شوراي نگهبان اصلاح شد.

* برخي از رفتارهاي آقاي هاشمي را نمي پسندم

رئيس مجلس شوراي اسلامي در مورد مواضع هاشمي رفسنجاني اظهار داشت: ايشان هم همانند همه رجال سياسي خدمات و نقاط ضعفي داشتند كه بنده برخي از رفتارهاي ايشان را نمي‌پسندم.

وي در خصوص زد و خورد نماينده دولت و نماينده مجلس نيز گفت: كسي نمي‌تواند به صحن مجلس بيايد و به دليل عصبانيت به اصل مجلس توهين كند و بنده به عنوان رئيس مجلس ساكت باشم.

نماينده مردم قم در مجلس ادامه داد: رئيس سازمان هدفمندسازي يارانه‌ها بايد در عصبانيت از زبان خود مراقبت مي‌كرد تا آن حرف را كه توهين به مجلس بود به زبان نمي‌آورد و اصلا سابقه نداشته است كسي به اين نهاد محكم چنين توهين و بي حرمتي كرده باشد.

لاريجاني افزود: در سال گذشته مصوب شد كه دولت مي تواند تنها 20 درصد از قيمت حامل‌هاي انرژي را افزايش دهد اما دولت در 10 ماهه اول سال آن را گران نكرد و مي‌خواست همه اين پول‌ها را در دو ماهه آخر سال بگيرد كه اين امر خلاف قانون بود.

دخالت هاي مجلس در قانون بودجه سال آينده از ديگر مباحث مطرح شده در ديدار رئيس مجلس شوراي اسلامي با طلاب قم بود كه وي در اين باره خاطرنشان كرد: لايحه قانون بودجه را دولت تهيه مي‌كند و بر اساس قانون اساسي، مجلس بايد پس از بررسي آن را تائيد و تصويب كند كه در اين راستا وظيفه نمايندگان مجلس است كه درستي و واقع بينانه بودن آن را بررسي كند.

/ع2

جمعه|ا|21|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 265]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن