تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):امّتم همواره در خير و خوبى اند تا وقتى كه يكديگر را دوست بدارند، نماز را برپا دارند،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817152274




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در جمع مسوولان نظام و سفراي كشورهاي خارجيتاكيد مقام معظم رهبري بر لزوم رفتار برادرانه و صبر و گذشت نسبت به يكديگراتحاد از نيازهاي مبرم امت اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: در جمع مسوولان نظام و سفراي كشورهاي خارجيتاكيد مقام معظم رهبري بر لزوم رفتار برادرانه و صبر و گذشت نسبت به يكديگراتحاد از نيازهاي مبرم امت اسلامي است
همزمان با هفدهم ربيع الاول و خجسته سالروز ميلاد پيامبر عظيم الشأن اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع)، جمعي از مسئولان نظام، قشرهاي مختلف مردم و همچنين ميهمانان شركت كننده در بيست و پنجمين كنفرانس وحدت اسلامي و سفراي كشورهاي اسلامي، امروز (جمعه) با رهبر انقلاب اسلامي ديدار كردند.


آفتاب: همزمان با هفدهم ربيع الاول و خجسته سالروز ميلاد پيامبر عظيم الشأن اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع)، جمعي از مسئولان نظام، قشرهاي مختلف مردم و همچنين ميهمانان شركت كننده در بيست و پنجمين كنفرانس وحدت اسلامي و سفراي كشورهاي اسلامي، امروز (جمعه) با رهبر انقلاب اسلامي ديدار كردند.

به گزارش آفتاب به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت‌الله خامنه اي در اين ديدار، ضمن تبريك سالروز ميلاد پيامبر اعظم (ص) و حضرت امام صادق (ع)، اين روز را بزرگترين عيد بشريت در طول تاريخ خواندند و تأكيد كردند: تنها راه رسيدن امت اسلامي به عزت، مجد و عظمت واقعي و سعادت معنوي و مادي، درس گرفتن از ابعاد وجودي و شخصيت عظيم پيامبر اسلام (ص) است.

ايشان پيامبر گرامي اسلام (ص) را مظهر علم، امانت، عدالت، اخلاق حسنه، رحمت و اطمينان به وعده هاي الهي دانستند و افزودند: بشريت در طول تاريخ و با وجود همه پيشرفتهاي مادي و تغييرات در زندگي، همواره به دنبال اين صفات و ارزشهاي متعالي بوده است و در اين ميان، امت اسلامي امروز بيش از ديگران نيازمند اين خصوصيات والا است.

رهبري با تأكيد بر لزوم رفتار برادرانه و صبر و گذشت نسبت به يكديگر در ميان مسلمانان، خاطرنشان كردند: يكي ديگر از نيازهاي امروز امت اسلامي، وثوق به وعده هاي الهي است زيرا خداوند وعده كرده است كه نتيجه مجاهدت و تلاش و ايستادگي در مقابل فشارها و همچنين تسليم نشدن در مقابل شهوات دنيايي و مال و مقام، رسيدن به هدف و مقصود است.

حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به حكومت 10 ساله پيامبر اسلام (ص) در مدينه تأكيد كردند: اگرچه عمر اين حكومت كوتاه بود اما بنايي پايه ريزي شد كه در طول قرنهاي متمادي همواره، قله بشريت در علم و تمدن و پيشرفت معنوي و مادي بوده است.

ايشان، اتحاد را يكي ديگر از نيازهاي مبرم امت اسلامي برشمردند و با اشاره به بيداري ملتها و قيامهاي اسلامي منطقه افزودند: تحولات و انقلابهاي منطقه و همچنين عقب‌نشيني هاي پي در ‌پي آمريكا و دستگاههاي استكباري و ضعف روزافزون رژيم صهيونيستي، فرصت هاي كم نظيري براي امت اسلامي است كه بايد از آن نهايت استفاده را كنند.

رهبري تأكيد كردند: شكي نيست كه با لطف خداوند، اين حركت، با همت امت اسلامي، روشنفكران و نخبگان علمي، سياسي و ديني ادامه پيدا خواهد كرد و امت اسلامي بار ديگر به دوران عزت و شكوفايي خود خواهد رسيد.

حضرت آيت الله خامنه اي همچنين با اشاره به تقارن سالروز ميلاد پيامبر اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع) با سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، افزودند: اين انقلاب يكي از ثمرات حركت عظيم پيامبر اسلام (ص)، در تاريخ است و انقلاب اسلامي در واقع، يك ولادت جديد براي اسلام بود.

ايشان خاطرنشان كردند: در دوراني كه قدرتهاي سلطه گر تصور مي كردند با اقدامات خود زمينه بروز هرگونه معنويت و اسلام خواهي را از بين برده اند، ناگهان صداي عظيم، ماندگار و تاريخي انقلاب اسلامي بلند شد و ضمن آنكه موجب وحشت دشمنان شد، دوستان هوشمند و انسانهاي آگاه و با بصيرت را اميدوار كرد.

رهبري با اشاره به تلاشهاي گسترده و توطئه هاي مختلف و پيچيده قدرتهاي سلطه گر براي خاموش كردن صداي انقلاب اسلامي ايران، افزودند: با وجود همه فشارها و توطئه ها، انقلاب اسلامي به بركت رهبري امام بزرگوار و ايستادگي ملت ايران، ماند و روزبروز نيز رشد كرد و قدرت آن روزافزون شد.

حضرت آيت الله خامنه اي با تأكيد بر استمرار حركت ملت ايران به سمت اهدافي كه امام (ره) ترسيم كرده بودند، خاطرنشان كردند: ملت ايران با وفاداري به راه امام (ره) و پافشاري بر آن و تحل فشارها، توانست اراده خود را بر توطئه دشمنان غلبه دهد.

ايشان انقلاب اسلامي ايران و استحكام و گسترش روزافزون آن را به بركت اسلام و حركت عظيم پيامبر اسلام (ص) دانستند و تأكيد كردند: تحرك، تلاش، ايستادگي و مجاهدت ملت ايران در طول 33 سال گذشته، يك تجربه و عبرت ارزشمند است كه مي تواند همچون تابلويي در مقابل ديده گان ملتها و امت اسلامي قرار گيرد.

در ابتداي اين ديدار آقاي احمدي‌نژاد در سخناني ضمن تبريك سالروز ميلاد پيامبر اسلام (ص) و حضرت امام صادق (ع)، همه حركت هاي آزاديخواهانه و اصلاح گرايانه در طول تاريخ از جمله انقلاب اسلامي ايران را نتيجه نهضت انبياء الهي و بويژه حركت بزرگ و كامل پيامبر اسلام (ص) دانست و گفت: پيامبر اعظم (ص)، براي برافراشتن پرچم توحيد، ترويج ارزشهاي حقيقي، برچيده شدن زشتي ها، ظلم، و جهل، و حاكميت عدالت و اخلاق بپا خواست و انقلاب اسلامي ايران در واقع ادامه آن نهضت عظيم است.

وي قيامهاي اخير منطقه را نيز در ادامه حركت پيامبر اسلام (ص) برشمرد و تأكيد كرد: تحولات اخير، بسرعت زمينه ساز نهضت بزرگي است كه بواسطه آن توحيد بر جهان حاكم و دنيا از شر ظالمان و صهيونيستها خالي خواهد شد.

در پايان اين ديدار، جمعي از ميهمانان خارجي شركت كننده در بيست و پنجمين كنفرانس وحدت اسلامي، از نزديك با رهبر انقلاب اسلامي ديدار و گفتگو كردند.

كد مطلب : 145397

جمعه|ا|21|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 64]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن