تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس با يقين بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند، كوه‏ها به همراه او تسبيح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817374945




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با بهره‌برداري از تقاطع غير همسطح شهيد همت، بزرگراه شهيد لاوي و زيرگذر امام سجاد(ع) رينگ دوم و سوم ترافيكي شهر اصفهان بهم متصل مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: با بهره‌برداري از تقاطع غير همسطح شهيد همت، بزرگراه شهيد لاوي و زيرگذر امام سجاد(ع) رينگ دوم و سوم ترافيكي شهر اصفهان بهم متصل مي‌شود
اصفهان - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: شهردار منطقه 6 اصفهان با اشاره به بهره‌برداري از تقاطع غير همسطح و زيرگذر امام سجاد(ع)، بزرگراه شهيد لاوي و تقاطع غير همسطح همت گفت: با بهره‌برداري از تقاطع غير همسطح شهيد همت به سمت بزرگراه شهيد لاوي و زيرگذر امام سجاد (ع)، انتهاي پل غدير از بن بست خارج مي‌شود و رينگ دوم و رينگ سوم ترافيكي شهر اصفهان بهم متصل مي‌شود.
فضل‌الله محلوجي در نشستي با خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با ايام‌الله دهه مبارك فجر 45 پروژه عمراني در منطقه 6 اصفهان به بهره‌برداري مي‌رسد كه تقاطع غير همسطح و زيرگذر امام سجاد(ع)، بزرگراه شهيد لاوي و تقاطع غير همسطح همت مهم‌ترين آنهاست.
وي با اشاره به گره‌هاي ترافيكي منطقه 6 اصفهان خاطرنشان كرد: اين گره‌هاي ترافيكي به اراضي نظامي منتهي شده بود و يكي از اين گره‌ها، خيابان فرايبورگ بود كه با همكاري نيروهاي نظامي آزادسازي شد.
شهردار منطقه 6 اصفهان رينگ سوم ترافيكي شهر اصفهان را يكي ديگر از گره‌هاي كور ترافيكي دانست كه اجراي قسمت‌هايي از اين رينگ نزديك به 15 سال متوقف مانده بود و افزود: طي 6 سال گذشته مكاتبات زيادي براي گرفتن مجوز آزادسازي اراضي واقع در مسير رينگ سوم صورت گرفت كه پس از پيگيري‌هاي مستمر اواخر سال 89 توانستيم مجوز لازم را از دفتر مقام معظم رهبري و ستاد كل ارتش اخذ كنيم.
وي ادامه داد: با وجود اينكه درسال 89 و 90 بودجه‌اي براي اجراي اين پروژه پيش‌بيني نشده بود اما عمليات اجرايي را شروع كرديم و براي اينكه پروژه در سريعترين زمان ممكن به اتمام برسد اجراي آن را در 3 بخش به 3 پيمانكار واگذار كرديم.
رينگ سوم ترافيكي سال آينده تكميل مي‌شود
محلوجي با اعلام اينكه پروژه اتوبان شهيد همت به سرعت در حال اجراست و با اتمام آن اوايل سال آينده رينگ سوم ترافيكي تكميل مي‌شود افزود: پروژه تقاطع غير همسطح و زيرگذر امام سجاد(ع)، بزرگراه شهيد لاوي و تقاطع غير همسطح همت نيز با هزينه‌اي بالغ بر 400 ميليارد ريال در مدت زمان 11 ماه اجرا شد و در دهه مبارك فجر امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.
شهردار منطقه 6 اصفهان تسهيل در امر ترافيك عبوري رينگ دوم، ايجاد ارتباط حلقه سوم با حلقه دوم ترافيكي و دسترسي‌هاي مناسب به گلزار شهدا را از اهداف اجراي اين پروژه‌ها عنوان و خاطرنشان كرد: با بهره‌برداري از اين پروژه‌ها همچنين ترافيك مربوط به برگزاري مراسم ويژه در گلستان شهدا و عبوري از يكديگر تفكيك شده و تردد ايمني در مسيرهاي مذكور فراهم مي‌شود.
وي با يادآوري اينكه اين پروژه نزديك به 10 ماه زودتر از موعد مقرر آماده بهره‌برداري شد اظهار داشت: طول زيرگذر امام سجاد(ع) از سمت خيابان سجاد يك كيلومتر و از سمت بزرگراه شهيد لاوي 350 متر است.
محلوجي با بيان اينكه نورپردازي تقاطع غير همسطح و زيرگذر امام سجاد(ع) با توجه به مجاورت با گلزار شهدا و با هدف ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و زيبا سازي منظر شهري طراحي و اجرا شده افزود: در طراحي اين زيرگذر همچنين ستون‌هايي در نظر گرفته شده كه مابين آن تصاوير شهداي هشت سال دفاع مقدس و سخنان امام راحل(ره) و مقام معظم رهبري نصب شده است.
شهردار منطقه 6 اصفهان در ادامه با اشاره به احداث تقاطع غير همسطح سردار شهيد همت - سردار شهيد لاوي اظهار داشت: اين پروژه نيز با هزينه 70 ميليارد ريال به منظور ايجاد دسترسي و اتصال رينگ سوم به بزرگراه سردار شهيد لاوي و همچنين دسترسي به ادامه بزرگراه شهيد همت اجرا شده است.
به گفته وي بزرگراه سردار شهيد لاوي به منظور اتصال رينگ دوم وسوم ترافيكي در محدوده جنوب شرقي اصفهان با هزينه اجرايي 4 ميليارد و 500 ميليون ريال نيز به زودي به بهره‌برداري مي‌رسد.
فضل‌الله محلوجي همچنين ساماندهي ميدان شهيد قوچاني با هزينه 18 ميليارد و 500 ميليون ريال در راستاي تسهيل عبور و مرور ترافيكي و كمك به بازگشايي نقاط كور و مشكل ساز را يادآور شد و افزود: ميدان شهيد قوچاني با مساحت 14 هكتار بزرگترين ميدان شهر اصفهان محسوب مي‌شود كه به زودي در اختيار شهروندان قرار مي‌گيرد.
شهردار منطقه 6 اصفهان تكميل رينگ سوم ترافيكي، پروژه سالن اجلاس سران، پل هفتم و پل اشكاوند را از مهم‌ترين برنامه‌هاي سال آينده اين منطقه برشمرد و گفت: با توجه به برگزاري اجلاس سران كشورهاي غير متعهد و احداث مركز همايش‌هاي بين‌المللي اصفهان در اين منطقه، پروژه رينگ چهارم و حفاظتي شهر در اين محور زودتر اجرايي مي‌شود.
* شهردار منطقه 6 اصفهان: همزمان با ايام‌الله دهه مبارك فجر 45 پروژه عمراني در منطقه؟ اصفهان به بهره‌برداري مي‌رسد كه تقاطع غير همسطح و زيرگذر امام سجاد(ع)، بزرگراه شهيد لاوي و تقاطع غير همسطح همت مهم‌ترين آنهاست

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 227]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن