تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى امت من كسى است كه هنگام پر شدن زمين از بيداد و ظلم، آن را پر از قسط و عدل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816868417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نخستين شهرك صنعتي چاپ و نشر كشور در قم به بهره برداري رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: نخستين شهرك صنعتي چاپ و نشر كشور در قم به بهره برداري رسيد
در هفتمين روز از ايام الله دهه مبارك فجر نخستين شهرك صنعتي چاپ و نشر كشور در قم به طور رسمي افتتاح و به بهره برداري رسيد.


به گزارش خبرگزاري برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمين محمد حسين موسي پور در اين مراسم طي سخناني تلاش و كوشش همه جانبه در راه عمران و آباداني كشور را رسالت و وظيفه مهم و ملي، عبادي آحاد مردم و مسؤلان در شرايط فعلي برشمرد و اظهار داشت: در شرايطي كه دشمنان براي مقابله با نظام و انقلاب خود را به آب و آتش مي زنند، هر گونه كار و تلاش و حركت جهادي براي ساختن كشور اقدامي ارزشمند ، داراي اهميت مضاعف و نوعي عبادت محسوب مي شود.

وي با بيان اين كه جمهوري اسلامي امروز به الگوي ملت ها و آزاديخواهان جهان تبديل گشته است، به ترس و واهمه استكبار از اين ويژگي انقلاب اسلامي اشاره و تصريح كرد: نگاه امروز دنيا و تمام مسلمانان و عدالت طلبان جهان به انقلاب اسلامي دوخته شده و از اين رو تلاش در زمينه عمران و آباداني ايران گامي مهم در جهت اثبات كارآمدي آرمان ها، شعارها و پيام هاي مادي و معنوي انقلاب خواهد بود.

استاندار قم با اشاره به دستاوردهاي انقلاب اسلامي در عرصه هاي مختلف، عزت و استقلال سياسي كشور در دنيا را بي نظير و افتخار آميز توصيف كرد و گفت: در حال حاضر جمهوري اسلامي ايران ، مستقل ترين كشور به لحاظ سياسي در جهان است.

حجت الاسلام والمسلمين موسي پور اجراي صدها پروژه مهم از جمله كارخانه هاي عظيم فولاد، سيمان، پروژه هاي مترو، مونوريل، فرودگاه بين المللي، طرح انتقال آب از سرشاخه ها، فعاليت دو هزار واحد صنعتي، صدور 1750 مجوز صنعتي، كسب رتبه 13 صنعت كشور و افزايش سرانه درآمدهاي استان را از اقدامات صورت گرفته براي توسعه و پيشرفت قم عنوان و خاطرنشان كرد: قم امروز در مسير رشد و توسعه و عمران و آباداني قرار گرفته است.

وي با اشاره به افتتاح اولين شهرك صنعتي چاپ و نشر كشور در قم گفت: قم با شرايط و ويژگي هاي خاص همچون فعاليت بيش از 4 هزار پژوهشگر، 500 موسسه فرهنگي، پژوهشي و 1200 مركز انتشاراتي و 107 چاپخانه يكي از قطب هاي مهم صنعت چاپ و نشر كشور محسوب مي شود.

استاندار قم افزود: اين ويژگي ها باعث شده تا قم با كسب رتبه اول كشوري در چاپ كتب ديني و رتبه دوم كشور در چاپ و نشر ساير كتاب ها، جايگاه ممتازي را در اين عرصه داشته باشد به طوري كه فقط ظرف سال گذشته بيش از 10 هزار عنوان كتاب با 50 ميليون تيراژ در قم چاپ شده كه حدود 7 هزار عنوان آن براي اولين بار به چاپ رسيده اند.

حجت الاسلام والمسلمين موسي پور توسعه صنايع فرهنگي را از رويكردهاي اصلي توسعه بخش صنعت استان برشمرد و گفت: راه اندازي شهرك چاپ و نشر در راستاي اين رويكرد صورت گرفته و به رونق و توسعه بيش از پيش صنايع فرهنگي از جمله صنعت چاپ كمك خواهد كرد.

وي پروژه شهرك چاپ و نشر را از جمله طرح هاي بر زمين مانده استان دانست و عنوان داشت: با اختصاص و تزريق بيش از 5 ميليارد تومان اعتبار كه تا تكميل نهايي آن به بيش از 10 ميليارد تومان نياز است و تلاش و همت مجموعه دستگاه هاي دست اندركار اين پروژه آماده بهره برداري شد.

استاندار قم با اشاره به موقعيت مكاني اين پروژه گفت: شهرك چاپ و نشر در يكي از بهترين نقاط كشور و در جوار بزرگراه قم تهران به عنوان يكي از پرتردد ترين شاهراه هاي كشور با حجم تردد روزانه 75 هزار خودرو قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمين موسي پور به ديگر مزيت هاي اين شهرك اشاره كرد و افزود: ساير عوامل نظير دسترسي آسان به پايتخت، همجواري با شهرك فناوري اطلاعات و وجود ساير امكانات موجود و پيش بيني شده چون نمايشگاه دائمي كتب ديني، موقعيت مكاني اين شهرك را ممتاز كرده است.

وي با تاكيد بر ضرورت عزم و همت جدي فعالان اين بخش براي تسريع در توسعه و تكميل شهرك ، از پيش بيني تسهيلات ويژه براي رونق اين مكان خبر داد و گفت: كساني كه ظرف شش ماه آينده براي دريافت زمين اقدام كنند از تخفيف 20 درصد در قيمت مصوب و اقساط 5 ساله برخوردار خواهند شد همچنين علاوه بر اين افرادي كه ظرف يك سال موفق به اتمام ساخت و ساز شوند از 40 درصد تخفيف ويژه برخوردار خواهند شد.

گفتني است در حاشيه اين مراسم، اصحاب چاپ و نشر استان، از تلاش هاي حجت الاسلام والمسلمين موسي پور استاندار قم در زمينه به ثمر رسيدن اين طرح و ديگر حمايت هاي بي دريغ ايشان از صنعت چاپ و نشر استان با اهدا لوح قدرداني نمودند.

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن