تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817390390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايران زمين


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: ايران زمين
رئيس بخش GIS اداره حفاظت از محيط زيست آذربايجان غربي خبر داد؛

راه‌اندازي سامانه اطلاعات جغرافيايي در محيط زيست آذربايجان غربي

اروميه – خبرنگار آفرينش

رئيس بخش GIS و انفورماتيك اداره كل حفاظت از محيط زيست آذربايجان غربي گفت: سامانه اطلاعات جغرافيايي در اداره كل حفاظت از محيط زيست آذربايجان غربي راه‌اندازي شد. رضا سلمانزاده در اروميه اظهار داشت: از سال گذشته سيستم GIS با هدف استفاده از سامانه جديد براي بحث زيست‌محيطي در استان راه‌اندازي شده است. وي تصريح كرد: انجام امور به‌صورت دستي مشكل بود كه با راه‌اندازي سامانه اطلاعات جغرافيايي اقدامات لازم در زمينه پايش جغرافيايي تسهيل يافته است. اين مسئول با اشاره به اقدامات انجام گرفته در 9 ماه سال جاري در اين بخش، اضافه كرد: اين اقدامات شامل 166 مورد تهيه نقشه در بخش‌هاي مختلف در تصميم‌گيري‌هاي زيست محيطي، 54 نقشه موضوعي در زيستگاه‌هاي حساس است. سلمانزاده با اشاره به مزيت‌هاي ايجاد اين سامانه، خاطرنشان كرد: بر اين اساس وضعيت تمام فعاليتهايي كه در بحث محيط زيست انجام مي‌شود، روي نقشه پياده شده و اقدامات از روي آن انجام مي‌گيرد. وي با اشاره به برنامه‌هاي در دست اقدام اين اداره كل، گفت: انتخاب محل مناسب زمين براساس سرمايه‌گذاري اطلس راهنمايي براي سرمايه‌گذارها و انتخاب بلامعارض از نظر سازمان حفاظت از محيط زيست را در دست تدوين داريم. اين مسئول افزود: ايجاد سامانه كنترل تصويري در جزيره اشك انجام گرفته و براي ساير مناطق استان نيز اين سامانه در حال گسترش است.

اميدوار خبر داد:

فعاليت 45 دستگاه اتوبوس در ترمينال شهيد گلكار

كرج - خاكپور

مسئول امور انتظامي سازمان اتوبوسراني كرج و حومه از فعاليت 45 دستگاه اتوبوس در پايانه شهيد گلكار مقابل سينما جنب بلوار شورا خبرداد. محسن اميدوار در گفتگو با پايگاه خبري مديريت شهري كرج با بيان اين مطلب افزود: اين تعداد اتوبوس در هشت خط اقدام به جابجايي مسافران مي‌كنند. وي اظهارداشت: ناوگان پايانه شهيد گلكار در خطوط حصار، كلاك بالا، گچسر، گرمدره، بيلقان، رسالت، حسن‌آباد وخوزنكلا فعاليت مي‌كند. اين مسئول تعداد اتوبوسهاي فعال در خط حصار را چهار دستگاه ذكر و بيان كرد: اين تعداد اتوبوسها به صورت سازماني در اين خط فعاليت مي‌كنند. اميدوار از فعاليت شش دستگاه اتوبوس متعلق به شركت ميلاد در خط كلاك بالا خبر داد و افزود: در خط گچسر- كرج نيز 15 دستگاه ميدل‌باس اقدام به جابجايي مسافران مي‌كند. وي با اشاره به فعاليت شش دستگاه اتوبوس سازماني در خط گرمدره بيان كرد: خط بيلقان – كرج با يك دستگاه اتوبوس سازماني ارائه خدمات مي‌كند. مسئول امور انتظامي سازمان اتوبوسراني كرج و حومه افزود: در خطوط خوزنكلا وحسن‌آباد نيز هشت اتوبوس سازماني مسافران را جابجا مي‌كنند.

فعاليت 46 دستگاه اتوبوس در ترمينال چهارراه حضرت امام (ره)

اميدوار با اشاره به فعاليت ناوگان اتوبوسراني ترمينال چهار راه حضرت امام (ره) واقع در ميدان سابق كرج ابتداي خيابان شهيد بهشتي عنوان كرد: 46 دستگاه اتوبوس در سه خط اقدام به جابجايي مسافران مي‌كنند. وي خطوط فعال ترمينال چهارراه امام (ره) را شامل رجائي‌شهر، فاز 4 مهرشهر و حصارك عادي ذكر و بيان كرد: در خط حصارك بالا 21 دستگاه اتوبوس، فاز چهار مهرشهر 15 دستگاه و رجايي‌شهر نيز 10 دستگاه اتوبوس بخش خصوصي فعاليت مي‌كنند.

تقدير از 217 نفر در چهارمين همايش تجليل از دانشجويان صفادشت

ملارد - برزگر

چهارمين همايش تجليل از دانشجويان صفادشت "فرزندان انقلاب" با ياد شهداي عرصه علم و فناوري در سالن همايش شهيد شكري شهرداري صفادشت برگزار شد. مديركل سياسي و انتخابات استانداري تهران، فرماندار شهرستان ملارد، بخشدار، شهردار و شوراي اسلامي شهر صفادشت مسئولاني بودند كه در جمع صميمي دانشجويان ورودي سال جاري دانشگاههاي كشور و خانواده ايشان حضور يافتند. در اين مراسم از 217 دانشجو در مقاطع دكترا، كارشناسي ارشد، كارشناسي و كارداني با تقديم لوح تقدير و هديه از دانشجويان قدرداني شد. هم چنين دانشجويان و مسئولان با امضاي طوماري ترور دانشمندان هسته‌اي كشورمان را محكوم و از حق ايرانيان براي داشتن انرژي صلح‌آميز هسته‌اي دفاع كردند. فدايي مديركل سياسي و انتخابات استانداري تهران ضمن اشاره به اهميت حضور شكوهمند در انتخابات مجلس از حسن ابتكار مسئولان صفادشت در اجراي اين برنامه قدرداني كرد. وي در تبيين اهميت شركت در انتخابات و حضور حداكثري در پاي صندوقهاي راي با اشاره به افزوني كاربرد واژه بصيرت در سخنان مقام معظم رهبري بر لزوم دقت بيشتر در اين‌باره تاكيد كرد. وي گفت: اگر علم توام با تقوا شد حاصل مي‌شود شهيد احمدي روشن .شهدايي كه گمنامند و آثارشان بعد از شهادت معلوم مي‌شود. آدمهاي الهي اين طورند. فدايي افزود: عزتي كه امروز داريم با آن زمان قابل مقايسه نيست. مدير كل سياسي و انتخابات استانداري تهران عنوان كرد: متوسط سن دانشمندان هسته اي ما شايد 30 سال نباشد. اين خودباوري و روحيه‌اي كه با درايت رهبري در ما ايجاد شده است. تحريمها و تهديدها از اول انقلاب بوده است ولي ما نبايد عقبگرد كنيم.

چهل و يكمين جشنواره فيلم رشد در بندرعباس

بندرعباس - خبرنگار آفرينش

چهل و يكمين جشنواره بين‌المللي فيلمهاي علمي، آموزشي، تربيتي رشد و نهمين دوره جشنواره بين‌المللي دانش‌آموزان فيلمساز در بندرعباس برگزار شد. مدير كل آموزش و پرورش هرمزگان در آيين افتتاح اين جشنواره با اشاره به اينكه جشنواره بين‌المللي فيلمهاي علمي، آموزشي و تربيتي "رشد" با 46 سال سابقه و 40 دوره برگزاري، قديمي‌ترين رويداد سينمايي ايران است اظهاركرد: قطعاً تاثير هنر در تعميق دانش و ايجاد روحيه پرسشگري قابل انكار نيست و اين مهم در پويايي محتواي آموزش و پرورش از اهميت بسزايي برخوردار است. احمد آخوندي افزود: تامل و تفكر و همچنين استنتاج نتايج فيلمها مي‌تواند روحيه تفكر را در دانش‌آموز به خوبي ايجاد نمايد تا از طريق مشاهده، به عمق هدف خلق يك اثر پي ببريم. وي ابراز داشت: اين جشنواره با هدف بررسي آثار علمي، آموزشي با نگاه به امور درسي برگزار مي‌شود. آخوندي گفت: در اين جشنواره 77 فيلم داخلي و خارجي در 15 شهرستان هرمزگان برگزار مي‌شود كه از اين تعداد، 62 فيلم داخلي و 15 فيلم خارجي ساخت كشورهاي فرانسه، آلمان، كانادا، نروژ، انگليس، هند، سوئد و لتوني است.

اجراي 50 كيلومتر شيار لرزاننده در محورهاي مواصلاتي كردستان

سنندج - مقصودي

معاون راهداري راه و ترابري كردستان از اجراي شيار لرزاننده در بيش از 50 كيلومتر از محورهاي استان خبر داد.

به‌گزارش روابط عمومي اداره كل راه و ترابري كردستان، محمد راشد مدرس گرجي گفت: ازجمله اقدامات درراستاي افزايش ايمني اجراي شيار لرزاننده در كناره و بعضاً در وسط جاده است كه سطح آگاهي راننده را در مواقعي كه از مسير خود خارج مي‌شود افزايش مي‌دهد و باعث مي‌شود كه راننده متوجه شود كه از مسير خارج شده و همين هشدار سبب برگشت راننده به مسير اصلي شده و از حوادث احتمالي و تصادف ناگوار جلوگيري خواهد نمود. مدرس گرجي اضافه كرد: در 50 كيلومتراز محورهاي مواصلاتي استان شيار لرزاننده اجرا شده و در صورت لزوم در مكان‌هاي موردنياز اجرا خواهد شد.

افتتاح 58 هزار مترمربع فضاي ورزشي در آذربايجان غربي

اروميه – خبرنگار آفرينش

مدير كل تربيت بدني آذربايجان غربي از افتتاح 58 هزار و 275 مترمربع فضاي ورزشي جديد در مناطق مختلف شهري و روستايي استان طي دهه فجر امسال خبر داد. علي ملااحمدي از افتتاح 12 پروژه ورزشي و كلنگ‌زني 2 پروژه ورزشي در ايام ا... دهه مبارك فجر امسال خبر داد و افزود: اين طرحها در اروميه، سلماس، خوي، مياندوآب، تكاب، مهاباد، نقده و سردشت با مساحت 58 هزار و 275 متر مربع و اعتباري بالغ بر 70 ميليارد ريال افتتاح و به بهره‌برداري مي‌رسد.وي اظهار داشت: همچنين طي مراسمي، كلنگ دو پروژه مهم استاديوم‌هاي ورزشي 5000 نفري شهرستانهاي مهاباد و مياندوآب به مساحت 50 هزار متر مربع و با اعتبار 240 هزار ميليون ريال توسط شركت توسعه و نگهداري اماكن ورزش كشور به زمين زده مي‌شود.

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن