تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815719362




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار شهرستانهاي كرمانشاه/رتبه نخست توليد ماهيان گرمابي كشور براي قصر‌شيرين


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: اخبار شهرستانهاي كرمانشاه/رتبه نخست توليد ماهيان گرمابي كشور براي قصر‌شيرين
رتبه نخست توليد ماهيان گرمابي كشور براي قصر‌شيرين
كرمانشاه - خبرگزاري مهر: رتبه نخست توليد ماهيان گرامابي كشور براي قصر‌شيرين، بهره برداري از 4 طرح عمراني ر سرپل ذهاب و... از اخبار مهم شهرستانهاي استان كرمانشاه است.

به گزارش خبر‌گزاري مهر، كيومرث شهبازي در مراسم افتتاح واحد برق‌رساني و سيستم مكانيز اسيون پروژه شهداي شيلات شهرستان قصر‌شيرين افزود: براي افتتاح اين واحد برق‌رساني مبلغي بيش از 14 ميلياردو 700ميليون ريال هزينه شده است‌.

مدير كل شيلات استان كرمانشاه تاكيد كرد: افتتاح اين واحد به خاطر موقعيت گرمايي اين شهرستان است كه در فصل گرما و كم شدن آب رودخانه الوند ميزان اكسيژن‌دهي آب پايين مي‌آيد كه با فعال شدن دستگاه‌هاي حرارت ميزان توليد ماهي در اين پروژه به 1.5برابر مي‌رسد.

شهبازي تصريح كرد: طول خط اصلي برق‌رساني اين پروژه 22كيلومتر و خطوط هوايي آن 5هزار متر است كه 44 ترانس 100KW كار برق‌رساني را انجام مي‌دهد.

مدير كل شيلات استان كرمانشاه تصريح كرد:60 مزرعه پرورش ماهي در فاز يك پروژه شهداي شيلات قصرشيرين افتتاح شد‌؛ اين مزرعه به مساحت 60هكتار و با اعتبار بالغ بر 700ميليون ريال كه توانايي توليد 26 تن ماهي را در سال دارد.

بهره برداري از 4 طرح عمراني در سرپل ذهاب

فرماندار سرپل ذهاب اين طرحها را شامل 22 هزار مترمربع روكش آسفالت و 21 هزار مترمربع زيرسازي، افتتاح فاز B گاز رساني به مناطق شهري و يك دستگاه TBSبا 38 كيلومتر خط اجرا شده، بوده است كه فاز A آن 100 درصد و فاز C آن نيز 50 درصد انجام شده است.

ميرزا مراد پيرو افزود: افتتاح دو كارگاه آموزشي فني و حرفه اي شامل كارگاه انرژي هاي نو و كارگاه صنايع چوب با ظرفيت پذيرش 200 هنرجو و 12 مربي در دو نوبت از ديگر طرحهايي خدماتي اين شهرستان بوده كه براي اجراي آنها در مجموع 10 ميليارد و 550 ميليون ريال اعتبار از محل اعتبارات استاني هزينه شده است.

رزمايش پدافند غيرعامل قصرشيرين برگزار شد

رزمايش پدافند غيرعامل با حضور دانش آموزان و كادر آموزشي دبيرستان امام خميني (ره) قصرشيرين و دستگاههاي كمك رسان و امدادي و نيروهاي امداد و نجات جمعيت هلال احمر برگزار شد.

مراسم نمادين اين رزمايش در دبيرستان امام خميني (ره) با به صدا درآمدن زنگ پدافند غيرعامل آغاز شد و سپس مانور پدافند غيرعامل و عمليات امداد و نجات با حضور نيروهاي امدادگر و دانش اموزان اين واحد آموزشي برگزار شد.

فرماندار قصرشيرين گفت: هدف از برگزاري اين رزمايش آشنايي و نهادينه كردن مفهوم پدافند غيرعامل در بين عموم جامعه به ويژه دانش‌آموزان و معلمان است.

حسين پروين افزود: دفاع غيرعامل با مفهوم دفع تجاوز دشمن و كاستن از عوارض حملات احتمالي بدون استفاده از سلاح و ادوات نظامي يكي از منطقي ‌ترين و كم ‌هزينه ‌ترين روشهاي مقابله با توطئه‌هاي دشمن است.

وي تاكيد كرد: ايران اسلامي امروزه امن ترين كشور دنياست و اين مهم به بركت نظام جمهوري اسلامي و رهبري مدبرانه مقام معظم رهبري حاصل شده است.

در پايان اين رزمايش كه با همكاري آموزش و پرورش، آتش نشاني و هلال احمر برگزار شد به دانش آموزان برگزيده مسابقه پدافند غيرعامل جوايزي اهدا شد.

بهره برداري از 4 طرح انتظامي و امنيتي در خسروي

مرزبان درجه يك و فرمانده هنگ مرزي قصرشيرين در مراسم بهره برداري از اين طرحها گفت: اين طرحها شامل دو برجك ديده باني و دو برجك محل استقرار نيروهاي هنگ مرزي است كه در مجموع براي احداث آنها يك ميليارد و 880 ميليون ريال اعتبار از محل اعتبارات مرزباني هزينه شده است.

سرهنگ پاسدار رسول پرندين افزود: ايجاد امكانات مطلوب در مناطق مرزي مي تواند به توسعه و ثبات امنيت در اين مناطق كمك كند، مرزبانان بايد به پيشرفته ترين امكانات براي دفاع از مرزهاي كشور مجهز باشند.

افتتاح از 35 طرح كشاورزي در شهرستان سنقر

در دهه مبارك فجر با حضور فرماندار و ساير مسوولين 35 طرح كشاورزي و ساختمان جهاد كشاورزي شهر سطر با اعتبار 11 ميليارد و پانصد ميليون ريال در سنقروكليايي به بهره برداري رسيد.

غلامرضا حيدري در افتتاح يكي از اين طرحها گفت: اين پروژه ها شامل اجراي 25 طرح آبياري تحت فشار در سطح 100 هكتار، اجراي كانال آبرساني سنگي بتني روستايي به طول 478 متر، اجراي خط انتقال آب كشاورزي چهار روستا به طول 11 كيلومتر، مرمت و بازسازي قنات سه روستا به طول يك هزار و 300 متر، احداث مرغداري 20 هزار قطعه اي و احداث ساختمان مركز جهاد كشاورزي شهر سطر با 336 متر مربع زيربنا است.

وي تاكيد كرد: همچنين امروز جشن انقلاب با حضور معاون فرماندار، مسئولين ساير ادارات و دانش آموزان در سرسراي ورزشي شهيد قاسمي سنقر برگزار شد.

بهره برداري از 5 طرح عمراني و كشاورزي در سومار

بخشدار سومار گفت: اين طرحها شامل افتتاح پاسگاه تلخاب، دو برجك فتح و ابوغريب و بهره برداري از دو كانال آبياري روستاي ورگچ و دارويسعلي از توابع اين بخش است.

شيرزاد صيدي با بيان اينكه براي احداث و اجراي اين طرحها در مجموع هفت ميليارد و 461 ميليون ريال اعتبار هزينه شده، افزود: اجراي اين طرحها گامي ارزشمند براي بازگشت رونق به اين بخش مرزي است كه بعد جنگ تحميلي همچنان خالي از سكنه است و تنها در برخي روستاهاي مردم سكونت دارند.

وي همچنين در خصوص دستاوردهاي بزرگ انقلاب اسلامي گفت: امنيت و آرامش امروز كشور و پيشرفتها و توسعه بخشها و به خصوص مناطق محروم و مرزي كشور را مرهون انقلاب اسلامي است.

صيدي به نقش مرزنشينان در حراست از مرزهاي جمهوري اسلامي پرداخت و افزود: با توجه به اينكه كشور به بركت وجود ولايت فقيه و خادمان صديق، امن ترين كشور جهان است لذا مرزها براي ما فرصتي است تا در سايه آن بتوانيم به رونق در بخش هاي مختلف برسيم.

بهره برداري از 10 طرح عمراني در گيلانغرب

فرماندار گيلانغرب در مراسم بهره برداري از اين طرحها گفت: در مجموع براي احداث، تجهيز و راه اندازي اين طرحها هفت ميليارد ريال اعتبار از محل اعتبارات استاني هزينه شده است.

اردشير رستمي افزود: اين طرحها شامل مجتمع آموزشي فني و حرفه اي شهر سرمست با ظرفيت آموزش 32 كارآموز در روز در دو رشته كامپيوتر و خياطي، احداث مسجد روستاي كسان و آسفالت راه هشت روستاي بهرام بگ، چشمه سفيد روتوند، باسكله خانميرزا، چشمه عيسي شيخ جبرئيل، تولك، زرور و انجيردرميان بطول پنج كيلومتر بوده است.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 667]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن