تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821348370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتتاح طرحهاي عمراني در ايلام/ آمادگي استان براي 22 بهمن


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افتتاح طرحهاي عمراني در ايلام/ آمادگي استان براي 22 بهمن
افتتاح طرحهاي عمراني در ايلام/ آمادگي استان براي 22 بهمن
ايلام - خبرگزاري مهر: افتتاح طرحهاي عمراني در ايلام، برگزاري برنامه ها دهه فجر در استان و... از اخبار استان ايلام در حوزه هاي مختلف است.

به گزارش خبرگزاري مهر، به مناسبت گراميداشت دهه فجر پيروزي انقلاب اسلامي ويژه برنامه هاي مختلفي نظير بهره برداري از طرح هاي عمراني، جشن انقلاب و ديدار با خانواده هاي معظم شهدا و محرومان جامعه با حضور استاندار ايلام در شهرستان هاي دره شهر و آبدانان برگزار شد.

استاندار ايلام در اين آيين گفت: انقلاب اسلامي با رهبري امام خميني(ره) و پشتيباني ملت سرافراز ايران به بار نشست و همين موضوع آن را از ديگر جريانات سياسي، فرهنگي و اجتماعي در جهان متمايز كرده است.

مجتبي اعلايي در ادامه بيان داشت: استعمار با ورود به كشور در پي ترويج فرهنگ حقارت و بي كفايتي در بين مردم ايران بود، اما با طلوع انقلاب اسلامي، فرهنگ ناب اسلامي با ارزش هاي والاي خود جوانان اين مرز و بوم را به سمت ايمان و توانمندي در عرصه هاي علمي، هنري و فرهنگي سوق داده است.

اعلايي افزود: امام خميني با رهبري و درايت خويش زنجيرهاي اسارت را پاره كرد به نحوي كه امروز آرمان هاي توحيدي انقلاب در تمامي عرصه ها به روشني ديده مي شود.

پنج طرح عمراني در شهرستان شيروان چرداول به بهره برداري رسيد

فرماندار شهرستان در آيين افتتاح اين تعداد طرح اظهار داشت: اين طرح‌ها در بخش‌هاي مختلف كشاورزي، خدمات، آموزشي و ... افتتاح شده است.

مجمد جواد شريفي ادامه داد: براي اجراي اين تعداد طرح عمراني در مجموع 9 ميليارد ريال هزينه و صرف اين تعداد طرح شده است.

وي تصريح كرد: عمده طرح‌هاي افتتاح شده شامل روكش آسفالت جاده سرابله به ايلام، مخزن آب 500 متر مكعبي روستاي سرتنگ، ايستگاه تلويزيون، سيل بند، شن ريزي روستاي حسن گاوداري و ... است.

اسلامي ايران تحولي عظيم در جهان پديد آورده است

استاندار ايلام با تأكيد بر جايگاه نظام جمهوري اسلامي در منطقه و جهان اظهار داشت: انقلاب اسلامي ايران تحولي عظيم در جهان پديد آورده است.

مجتبي اعلايي همزمان با دهه مبارك فجر در آيين جشن انقلاب شهرستان دهلران گفت: امروز در تمام دنيا ايران اسلامي به عنوان نماد و الگوي آزاد انديشي و ارزش مداري پذيرفته شده است.

وي با بيان اينكه دشمن آرمان هاي جوانان اين مرز و بوم را نشانه گرفته است تصريح كرد: ارزش مداري و علم منشي جوانان امروز بيش از هر زمان ديگري به واسطه تبليغات و تهاجمات فرهنگي غرب ضروري به نظر مي رسد.

اعلايي در ادامه با اشاره به موضوع انتخابات بيان داشت: مردم با دور شدن از فضاي قبيله اي و بر اساس مردمداري، اخلاق و تدبر ديني و سياسي نمايندگان خود را انتخاب كنند تا همواره ايراني آباد و سربلند و در پرتو ارزش هاي ديني و انساني داشته باشيم.

نشست روساي كميته هاي ستاد انتخابات استان با حضور بازرس ويژه انتخابات كشور

بازرس ويژه و مشاور رئيس ستاد انتخابات كشور در اين نشست گفت: تمهيدات لازم براي برگزاري انتخاباتي باشكوه كشور انديشيده شده است.

مطلبي با اشاره به شعار ستاد انتخابات كشور گفت: قانون مداري، امانتداري، عدالت محوري و مشاركت گسترده مردم مهمترين برنامه ستاد انتخابات كل كشور است.

وي آموزشهاي فرمانداران- بخشداران، كارشناسان، مربيان در استانها و همايشها و كارگاههاي آموزشي براي مردم و كانديداي نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي را از ديگر برنامه ها دانست و افزود: آشنايي با امور انتخابات، حفاظت و امنيت انتخابات، مديريت اجرايي در انتخابات، راهبري سيستم جامع انتخابات از موضوعات مختلفي بود كه كه در كل كشور براي كاربران، هئيت اجرايي و اعضاء شعب انتخابات آموزش داده شده است.

رئيس ستاد انتخابات استان هم در اين نشست گفت: 11 هزار نفر در استان آموزش هاي لازم را براي برگزاري انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي فرا گرفته اند.

رحماني با اشاره به 458 شعبه اخذ راي در سراسر استان گفت: براي اعضاي شعب اخذ راي دوره ها و كارگاه هاي آموزشي در زمينه انتخابات برگزار شده است.

نشست سياسي انقلاب اسلامي، جوانان و خودباوري و نهضت عملي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد ايلام

در اين نشست كه جمعي از دانشجويان و اساتيد دانشگاه حضور داشتند كارشناسان درباره جايگاه انقلاب اسلامي ، نقش جوانان در پيروزي و تداوم آن و تلاش علمي آنها براي پيشرفت انقلاب سخنراني كردند.

نقش روستاها و عشاير در امنيت و اقتصاد كشور بي بديل است

استاندار ايلام گفت: نقش و جايگاه روستاها و عشاير با توجه به توليدي بودن اين جوامع، بي بديل است.

مجتبي اعلايي همزمان با دهه مبارك فجر و در آيين جشن انقلاب روستاي عباس آباد شهرستان دره شهر اظهار داشت : روحيه عشاير به واسطه زندگي در دامان طبيعت همواره يك روحيه آزادمردي و آزادمنشي بوده است.

وي بيان داشت: بازخواني نقش و جايگاه عشاير در انقلاب اسلامي و هشت سال دفاع مقدس نيازمند يك مطالعه و بررسي عميق و تخصصي در اين زمينه است.

اعلايي برگزاري جشن هاي انقلاب توسط مردم را نشان از درك بالاي سياسي آنان دانست و افزود: برگزاري چنين جشن ها و مراسماتي، شركت در فعاليت هاي سياسي همراه با نشاط فرهنگي و اجتماعي خواهد بود.

استاندار ايلام در ادامه و خطاب به مديران استان اظهار داشت: ما خدمتگزار مردم هستيم و بايد بدانيم نفس وجودي ما، تلاش در جهت مرتفع نمودن مشكلات مردم است.

برگزاري نشست برنامه ريزي و هماهنگي راهپيمايي يوم الله 22 بهمن

نشست برنامه ريزي و هماهنگي راهپيمايي يوم اله 22 بهمن در فرمانداري ايلام برگزار شد.

ارجمندي فرماندار ايلام در اين نشست به حضور گسترده مردم در راهپيمايي 22 بهمن تاكيد كرد و گفت: حضور با بصيرت اقشار مختلف مردم در راهپيمايي اين روز نماد وفاداري به ارزش هاي انقلاب و شهدا است.

نوري رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان نيز يوم اله 22 بهمن را روز تجلي اتحاد و انسجام ملت ايران دانست و گفت: راهپيمايي يوم اله 22 بهمن ساعت 9:30 صبح از ميدان 22 بهمن به سمت ميدان كشوري برگزار مي شود .

در ادامه اعضا در خصوص برگزاري با شكوه ويژه برنامه هاي اين روز بحث و تبادل نظر كردند.

عمليات اجرايي راه عشايري تخت نرم ماژين در شهرستان دره شهر

به مناسبت گراميداشت دهه فجر عمليات اجرايي راه عشايري تخت نرم ماژين در شهرستان دره شهر كلنگ زني شد.

مدير كل امور عشايري استان گفت: براي اجراي اين راه عشايري بطول يازده و نيم كيلومتر 12 ميليارد ريال اعتبار اختصاص يافته است.

كريمي افزود: با بهره برداري از اين راه رفت و آمد 45 خانوار عشايري دراين منطقه تسهيل مي شود.

همچنين به همين مناسبت مراسم جشن انقلاب در دهستان ارمو دره شهر برگزار شد.

خبر ديگر از اين شهرستان اينكه دانش آموزان دره شهري ايستگاه نقاشي با موضوع انقلاب در كانون پرورش فكري شهرستان دره شهر برگزار كردند.

دومين كارخانه توليد آسفالت آبدانان به بهره برداري رسيد

در ايام الله دهه مبارك فجر، اولين كارخانه توليد آسفالت گرم در شهرستان آبدانان به بهره برداري رسيد.

رئيس سازمان صنعت، معدن وتجارت در آيين بهره برداري از اين پروژه صنعتي گفت: كارخانه توليد آسفالت گرم آبدانان در زميني به مساحت 5000 و زير بناي 135 مترمربع احداث شده است.

براي اجراي اين طرح مبلغ 6045 ميليون ريال به عنوان سرمايه ثابت هزينه شده است كه مبلغ 5900 ميليون ريال آن در قالب تسهيلات از محل آمايش صنعتي ومعدني توسط بانك صنعت ومعدن تأمين شده است.

وي افزود: اين واحد توليدي قادر است سالانه 13 هزار تن آسفالت گرم توليد و به مشتريان عرضه نمايد. با بهره برداري از اين واحد توليدي تعداد 11 نفر به صورت مستقيم به كارگيري مي شوند.

بهره برداري از طرحهاي عمراني در بخش شيروان

به مناسبت گراميداشت دهه مبارك فجر 5 طرح عمراني در بخش شيروان به بهره برداري مي رسد.

به گفته فرماندار شيروان چرداول براي اجراي اين طرحها شامل روكش آسفالت جاده سرابله به ايلام، مخزن آب 500 متر مكعبي روستاي سرتنگ، ايستگاه تلويزيوني و سيل بند و شن ريزي روستاي حسن گاوداري 9 ميليارد هزينه شده است.

همچنين به همين مناسبت عمليات اجرايي ساختمان خانه عالم روستاي ورگچ و پاركينگ و غذاخوري لومار آغاز شد.

© 2003 Mehr News Agency .

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن