تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821232604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ظهر امروز


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ظهر امروز
خبرگزاري فارس: آخرين كاروان از دانش‌آموزان اعزامي به مناطق عملياتي غرب كشور، ظهر امروز در قالب كاروان راهيان نور از اراك عازم مناطق عملياتي شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از اراك، آخرين كاروان از دانش‌آموزان اعزامي به مناطق عملياتي غرب كشور، ظهر امروز در قالب كاروان راهيان نور از اراك عازم مناطق عملياتي شد.

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج اراك ظهر امروز در مراسم بدرقه اين كاروان گفت: برگزاري اردوهاي راهيان نور راهكار مناسبي براي مقابله با هجمه فرهنگي و جنگ نرم دشمن است.

سيد عطاءالله ميركمالي افزود: برگزاري اردوهاي راهيان نور و بازديد دانش‌آموزان از مناطق عملياتي هشت سال دفاع مقدس نقش بسيار موثري در مقابله با جنگ نرم دشمنان، ترويج مفاهيم ارزشمند دفاع مقدس و انتقال آن به جوانان و آشنايي با ايثارگري‌ها و فداكاري‌هاي رزمندگان اسلام و تقويت روحيه معنوي دانش‌آموزان دارد.

وي با تاكيد بر لزوم زنده نگه‌داشتن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه تصريح كرد: آشنايي دانش‌آموزان با رشادت‌هاي رزمندگان اسلام نهادينه شدن فرهنگ ايثار و شهادت را به دنبال دارد.

فرمانده سپاه ناحيه مقاومت بسيج اراك گفت: طرح اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملياتي با هماهنگي آموزش و پرورش صورت گرفته تا در جريان آن دانش‌آموزان از نزديك با شرايط ويژه مناطق جنگ تحميلي آشنا شده و درك بهتري از موضوعات درس آمادگي دفاعي پيدا كنند.

ميركمالي، انتقال روحيات و فضاي حاكم بر اين مناطق و ذكر خاطرات و تاريخ دوران دفاع مقدس در محل را از جمله آثار اعزام كاروان‌هاي راهيان نور دانش‌آموزي ذكر كرد.

آخرين كاروان از دانش‌آموزان به مناطق عملياتي غرب كشور ظهر امروز متشكل از 380 دانش‌آموز دختر در قالب كاروان راهيان نور براي بازديد از مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس عازم خوزستان شدند.

اين دانش‌آموزان در مدت چهار روز از مناطق عملياتي مختلف دوران دفاع مقدس در خرمشهر، بستان، هويزه، دهلاويه، طلاييه، پادگان دوكوهه، فكه و چزابه بازديد خواهند كرد.

انتهاي پيام/ح20

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن