تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817254146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لاريجاني:حضور در راهپيمايي 22 بهمن، هوشمندي در مقابل استكبار


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: لاريجاني:حضور در راهپيمايي 22 بهمن، هوشمندي در مقابل استكبار
لاريجاني گفت: ملت ايران مشي استقامت و دادگري فروتنانه را برگزيده است ، با صلابتي كه نيزه خدا در روي زمين باشد و ترديدي در مبارزه با شگردهاي استكباري به خود راه نمي دهد.
هموطن آنلاين_ رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: حضور ملت در راهپيمايي 22 بهمن، هم هوشمندي ملي را در مقابل رنگ و فسون جبهه استكباري نشان مي دهد و هم با حكمت و شايستگي حريف را به عقب مي راند.
علي لاريجاني در جلسه علني مجلس با تبريك ميلاد سرور كائنات و رحمت عالميان حضرت محمد مصطفي (ص) و ميلاد مسعود شيخ الائمه موسس مكتب جعفري حضرت امام جعفر صادق (ع)افزود: سخنان اخير رئيس جمهور امريكا در نگراني ازسلاح هسته اي و آشفته گويي نسبت به امنيت رژيم صهيونيستي و امريكا پيش از اينكه قدرت عمل و ابتكار آمريكا را نشان دهد، اضطراب از شرايط داخلي آن كشور و بي ساماني در مقابل انقلاب هاي منطقه اي را مي توان درك كرد كه هيچ نشاني از هوشمندي در ان ديده نمي شود.
وي گفت: شايد قصد آنان از اينگونه مانورهاي سياسي، روحيه دادن به حكام دست نشانده و نگران كردن انقلابيون باشد به اين معنا كه ما قصد برخورد با مبدا اين انقلاب ها را داريم.
رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود: خودشان ازموده اند و به خوبي حال و وضع خود را در مبارزه با حزب الله قهرمان و حماس پيروز و مردم شجاع عراق و افغانستان دريافته اند .
لاريجاني گفت: ملت ايران مشي استقامت و دادگري فروتنانه را برگزيده است ، با صلابتي كه نيزه خدا در روي زمين باشد و ترديدي در مبارزه با شگردهاي استكباري به خود راه نمي دهد.
رئيس مجلس گفت: اين خصوصيت ملي ايرانيان با تكيه بر سخن پيامبر (ص) كه فرمود من پشت و پناه مسلمانان هستم، سرفرازي ملي را در پي خواهد داشت.
لاريجاني افزود: حضور ملت در راهپيمايي 22 بهمن، هم هوشمندي ملي را در مقابل رنگ و فسون جبهه استكباري نشان مي دهد و هم با حكمت و شايستگي حريف را به عقب مي راند.
وي گفت: البته در ايام ميلاد مسعود خواجه عالم (ص) اين حركت ملي بسيار پرمعنا و وحدت بخش و مويد به تاييدات الهي است كه با محوريت ولايت محمدي (ص)چه غم ديوار امت را كه دارد چون تو پشتيبان.
رئيس مجلس افزود: ثالثا بخشي از حكمت انقلاب در آباداني، توسعه، پيشرفت ، تحقق ، عدالت و ايجاد رفاه براي ملت معنا پيدا مي كند.
وي در ادامه گفت: مجلس هشتم متن كار خويش را بر تدبير آباداني و تحقق عدالت قرار داد و از حواشي پرسر و صدا و كم حاصل پرهيز كرد.
لاريجاني افزود: نمونه اين نگرش در تصويب قانون فضاي كسب و كار جهت رونق اقتصادي، تصويب قانون بيمه بيكاري، تصويب قانون گمرك، قانون مبارزه با قاچاق، قانون هدفمندكردن يارانه ها ، قانون برنامه پنجم، قانون بهره وري كشاورزي ، قانون معادن و دهها قانون ديگر قابل پيگيري است. وي گفت: در بعد نظارت هم اجراي قانون و رفع مشكلات توليدكننندگان صنعتي و كشاورزي و دامداران و رفع مشكلات توده هاي مستضعف، محل اصلي توجه بوده است و استيفاي حقوق ملت در تحقيق و تفحص ها يا بررسي هاي كميسيون هاي تخصصي و يا سوال و استيضاح مد نظر اصلي نمايندگان بوده است.
وي گفت: همه اين تلاش ها براي تحقق عدالت و اباداني كشور بوده است و اين امر تاسي به سنت علوي است.
رئيس مجلس افزود: امام علي (ع) در فرمان به مالك اشتر مي فرمايند ،توجه تو به اباداني سرزمين بيش از تلاش تو براي گرفتن ماليات و كسب درامد باشد.
لاريجاني اظهار داشت: در واقع با رونق اقتصادي است كه اباداني و عدالت محقق مي شود نه با سختگيري به ملت در حالت ايستايي اقتصاد .
وي گفت: اين جهاد ثلاثه، تواما اگر لحاظ شود خردمندي و شايستگي را در سيماي انقلاب نشان مي دهد.
رئيس مجلس افزود: اميد است در هر دو حركت تقويت كننده بنياد مردم سالاري انقلاب در اينده نزديك ، يعني راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات مجلس، همت ملي را در استواري اراده جمعي

امت جهت دفاع از اسلام، استقلال و منافع ملي و همچنين تشكيل مجلسي شجاع، مستقل و كارامد و هوشمند نشان دهد.
رئيس مجلس شوراي اسلامي در ادامه سخنانش در اغاز جلسه علني امروز مجلس با بيان اينكه انقلاب اسلامي ايران در خير بيروني كشور مبدا تحول در ملت ها شد افزود: از پيامبر گرامي اسلام روايت شده است هر كس كه دري از خير به رويش گشوده شود بايد آن را غنيمت بشمرد زيرا نمي داند آن در كي به رويش بسته مي شود.
وي گفت: 33 سال پيش خداوند بروي ملت بزرگ ايران در آزادي،استقلال و جمهوري اسلامي را گشود.
رئيس مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: خير، بركت و پديده انقلاب اسلامي چنان درون و برون كشور را متحول كرد و از برخي افراد جامعه كه درگير فرهنگ غرب زده شاهنشاهي بودند، انسان هايي ساخت كه حاضر بودند براي احياي اسلام و كشور جانشان را نثار كنند و نمادي از اين تحول در دفاع مقدس عزت و سربلندي را در تاريخ ايران درج كردند.
لاريجاني گفت: انقلاب در خير بيروني كشور مبدا تحول در ملت ها شد كه با همه دسيسه ها و نيرنگ هاي دشمنان جهت كم تاثير كردن بعد الهام بخشي انقلاب، پديده انقلاب اسلامي نمايشي از خير خود را در تحولات يك سال اخير منطقه به ظهور رساند.
وي افزود: بر اساس سخن پيامبر(ص) بايد گشايش اين باب خير را غنيمت شمرد، اماچگونه، اولا شكر اين نعمت در حفظ ارمان ها و شعائر و بنيان هاي انقلاب است و پرهيز از كجي ها و انحرافات، مخصوصا در پشتيباني از ولايت فقيه كه امام راحل تمسك به ان را عامل صيانت جامعه از مخاطرات توصيه كردند.
رئيس مجلس گفت: خواسته ديگر انقلاب، حفظ مردم سالاري و تسلط راي مردم بر همه شئونات است، به همين جهت انتخابات در جمهوري اسلامي ركني بي بديل مي باشد و همانگونه كه رهبر معظم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي دامت بركاته در خطبه هاي نماز جمعه اخير فرمودند، مجلس صالح، سالم و قوي و متكي بر راي مردم، انتظار مقطع فعلي انقلاب است و بايد در اين جهت هم مجريان انتخابات و هم شوراي نگهبان و هم كانديداها همت جدي كنند.
وي اظهار داشت: اميدواريم شوراي محترم نگهبان توصيه هاي خير خواهانه رهبر معظم انقلاب اسلامي را در بررسي صلاحيت ها جامه عمل بپوشاند و سريع تر شرايط رقابت نيكوتر را فراهم كند.
رئيس مجلس با بيان اينكه علي القائده دشمن تلاش مي كند بر ثمرات انقلاب خاك بپاشد و فضا را غبارآلود كند، گفت: يكي از اين ميدان ها انتخابات است، البته انتظار جدي از دوستان انقلاب و خردمندان امت است كه دشمن را در غبارالود كردن فضا، مدد نرسانند و با اخلاق اسلامي و جوانمردي فضاي انتخابات را به ميدان مسابقه در خيرات بدل كنند.
وي افزود: حضرت امام صادق (ع) فرموده اند هر كس تو را گرامي داشت تو نيز او را گرامي بدار و هر كس به تو بي احترامي كرد خودت را در مرتبه او قرار مده و همچنين از ايشان نقل است كه فرمودند، زينهار از سخن چيني كه ان در دلهاي مردان تخم كينه و دشمني مي فشاند.
لاريجاني گفت: از پيامبر گرامي اسلام (ص) نقل است كه فرمودند سخن چين و كينه توز در اتشند و اين دو در دل هيچ مسلماني جمع نمي شود.
رئيس مجلس گفت: ثانيا صلابت انقلاب در ايستادگي و مقاومت جستجو مي شود و به حق همين ويژگي عامل مهمي در بيداري مسلمانان شد.
وي افزود: نه از درشت گويي دشمنان بايد هراس كرد و نه ازحيلت دوستي انان، كه از ديرباز گفته اند دشمن چون از همه حيلتي فرو ماند ، سلسه دوستي جنباند، وانگه به دوستي كارهايي كند كه هيچ دشمني نتواند.
رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: مبناي عمل در مدينه نبوي اداي تكليف بر اساس حق است و اگر غير از اين باشد دنيا خواهي جلوه مي كند، يعني يا امراي خلق گرفتار غرور كاذب مي شوند و يا دچار فريب و فسون دشمن مي گردند، حال انكه به تعبير حضرت امام علي (ع) خردمند نيست كسي كه از سخن ناحق درباره خود ناراحت شود و حكيم نيست كسي كه از مدح و ثناي نادان از خود خرسند شود.
وي گفت: حق مداري و مبارزه با ظلم يك سياست پايدار انقلابي نظام ماست.

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن