تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817256248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شوراي نگهبان با اعمال توصيه هاي رهبري شرايط رقابت نيكوتر را فراهم كند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: شوراي نگهبان با اعمال توصيه هاي رهبري شرايط رقابت نيكوتر را فراهم كند
لاريجاني با اظهار اميدواري از اينكه شوراي نگهبان توصيه‌هاي خيرخواهانه رهبر معظم را در بررسي صلاحيت‌ها جامه عمل بپوشاند، تصريح كرد: اميد مي‌رود با اين اقدام شرايط رقابت نيكوتر فراهم شود.


به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، علي لاريجاني در نشست علني امروز (چهارشنبه ۱۹ بهمن) مجلس شوراي اسلامي با تبريك ميلاد حضرت محمد (ص) و ميلاد امام جعفر صادق (ع) به ملت ايران و نمايندگان مجلس افزود: از پيامبر گرامي اسلام روايت شده است هر كس كه دري از خير به رويش گشوده شود، بايد آن را غنيمت بشمارد، زيرا نمي‌داند آن در كي به رويش بسته مي‌شود.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: در ۳۳ سال پيش خداوند به روي ملت بزرگ ايران در آزادي، استقلال و جمهوري اسلامي را گشود. خير و بركت پديده انقلاب اسلامي چنان درون و برون كشور را متحول نمود كه از افراد جامعه‌اي كه درگير فرهنگ غرب‌زده شاهنشاهي بودند، انسان‌هايي ساخت كه حاضر بودند براي احياي اسلام و كشور جانشان را نثار كنند.

وي با بيان اينكه نمادي از اين تحول در دفاع مقدس، عزت و سربلندي را در تاريخ ايران درج نمود، يادآور شد: انقلاب در خيل بيروني كشور مبدا تحول در ملت‌ها شد كه با همه دسيسه‌ها و نيرنگ‌ها دشمنان جهت كم‌تاثير كردن بُعد الهام‌بخشي انقلاب، پديده انقلاب اسلامي نمايشي از خير خود را در تحولات يك‌سال اخير منطقه به ظهور رساند.

رئيس فراكسيون اصولگرايان مجلس در مجلس هشتم تاكيد كرد: براساس سخن پيامبر (ص) بايد گشايش اين باب خير را غنيمت شمرد اما چگونه؟ اول شكر اين نعمت در حفظ آرمان‌ها و شعائر و بنيان‌هاي انقلاب است و پرهيز از كژي‌ها و انحرافات، مخصوصاً در پشتيباني از ولايت فقيه كه امام راحل تمسك به آن را عامل صيانت جامعه از مخاطرات توصيه كردند.

لاريجاني ادامه داد: خواسته ديگر انقلاب مردم‌سالاري و تلسط راي مردم بر همه شئونات است به همين جهت انتخابات در جمهوري اسلامي يك امر ركني بي‌بديل است و همانگونه كه رهبر معظم انقلاب حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (مدظله) در خطبه‌هاي نماز جمعه اخير فرمودند مجلس صالح، سالم و قوي و متكي بر رأي مردم، انتظار مقطع فعلي انقلاب است. بايد در اين جهت هم مجريان انتخابات و هم شوراي نگهبان و هم كانديداها همت جدي نمايند.

لاريجاني با اظهار اميدواري از اينكه شوراي نگهبان توصيه‌هاي خيرخواهانه رهبر معظم را در بررسي صلاحيت‌ها جامه عمل بپوشاند، تصريح كرد: اميد مي‌رود با اين اقدام شرايط رقابت نيكوتر فراهم شود.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: دشمن تلاش مي‌كند بر ثمرات انقلاب خاك بپاشد و فضا را غبارآلود كند؛ يكي از اين ميدان‌ها انتخابات است. البته انتظار جدي از دوستان انقلاب و خردمندان امت است كه دشمن را در غبارآلود كردن فضا مدد نكنند و با اخلاق جوانمردي و اسلامي فضاي انتخابات را به ميدان مسابقه در خيرات بدل كنند.

رئيس مجلس شوراي اسلامي افزود: امام صادق (ع) فرمود هر كس تو را گرامي داشت تو نيز او را گرامي بدار و هر كس به تو بي‌احترامي كرد خودت را در مرتبه او قرار مده و همچنين از امام صادق (ع) نقل است كه فرمود زنهار از سخن‌چيني كه آن در دل‌هاي مردان تخم كينه و دشمني مي‌فشاند و از پيامبر گرامي اسلام نقل است كه سخن‌چيني و كينه‌توزي همچون آتشند و اين دو در دل هيچ مسلماني جمع نمي‌شوند.

وي تصريح كرد: صلابت انقلاب در ايستادگي و مقاومت جستجو مي‌شود و به حق همين ويژگي عامل مهمي در بيداري مسلمانان شده است. نه از درشت‌گويي دشمنان بايد هراس نمود و نه از حيلت دوستي آنان؛ چه از ديرباز دشمن چون از هر حيلتي فروماند سلسله دوستي جنباند، وانگه به دوستي كارهايي كند كه هيچ دشمني نتواند.

رئيس فراكسيون اصولگرايان در مجلس هشتم با بيان اينكه حق‌مداري و مبارزه با ظلم يك سياست پايدار انقلابي نظام ما است، افزود: سخنان اخير رئيس جمهور آمريكا در نگراني از سلاح هسته‌اي و آشفته‌گويي نسبت به امنيت اسرائيل و آمريكا پيش از اينكه قدرت عمل و ابتكار ايالات متحده را نشان دهد، اضطراب از شرايط داخلي آن كشور و بي‌ساماني در مقابل انقلاب‌هاي منطقه‌اي را مي‌توان درك كرد.

لاريجاني ادامه داد: شايد قصد آنها از اين مانورهاي سياسي روحيه دادن به حكام دست‌نشانده و نگران‌ كردن انقلابيون باشد. به اين معنا كه ما قصد برخورد با مبدأ اين انقلاب‌ها را داريم. خودشان آزموده‌اند و به خوبي حال و وضع خود را در مبارزه با حزب‌الله قهرمان و حماس پيروز و مردم شجاع عراق و افغانستان دريافته‌اند.

رئيس مجلس تصريح كرد: اما ملت ايران مشي استقامت و دادگري فروتنانه را برگزيده است. با صلابتي كه نيزه خدا در روي زمين باشد و ترديدي در مبازره با شگردهاي استكباري به خود راه نمي‌دهد. اين خصوصيت ملي ايراني‌ها با تكيه بر سخن پيامبر (ص) كه فرمود من پشت و پناه مسلمانان هستم، سرفرازي ملي را در پي خواهد داشت.

نماينده مردم قم در مجلس در ادامه سخنان خود با تاكيد بر حضور پرشور مردم در راهپيمايي ۲۲ بهمن گفت: اين اقدام مردم هم هوشمندي ملي ايران را در مقابل رنگ و فسون جبهه استكباري نشان مي‌دهد و هم با حكمت و شايستگي حريف را به عقب مي‌راند. البته در ايام ميلاد مسعود حضرت محمد (ص) اين حركت ملي بسيار پرمعنا و وحدت‌بخش و انشاءالله مويد به تاييدات الهي است.

وي ادامه داد: بخشي از حكمت انقلاب در آباداني و توسعه و پيشرفت و تحقق عدالت و ايجاد رفاه ملت معنا پيدا مي‌كند. مجلس هشتم متن خويش را بر تدبير ‌آباداني و تحقق عدالت قرار داد و از حواشي پرسروصدا و كم‌حاصل پرهيز كرد. نمونه اين نگرش در تصويب قانون تسهيل فضاي كسب و كار جهت رونق اقتصادي، تصويب قانون بيمه بيكاري، تصويب قانون گمرك، قانون مبارزه با قاچاق، قانون هدفمند كردن يارانه‌ها، قانون برنامه پنجم، قانون بهره‌وري كشاورزي، قانون معادن و ده‌ها قانون ديگر قابل پيگيري است.

رئيس مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: در بُعد نظارت هم اجراي قانون و رفع مشكلات توليدكنندگان صنعتي و كشاورزي و دامداران و رفع مشكلات توده‌هاي مستضعف محل اصلي توجه بوده است و استيفاي حقوق ملت در تحقيق و تفحص‌ها يا بررسي‌هاي كميسيون‌هاي تخصصي و يا سوال و استيضاح مدنظر اصلي نمايندگان بوده است كه همه اين تلاش‌ها براي تحقق عدالت و آباداني كشور بوده و اين امر تأسي به سنت علوي است.

لاريجاني با بيان اينكه رونق اقتصادي، آباداني و عدالت را محقق مي‌سازد، ادامه داد: رونق اقتصادي با سختگيري به ملت در حالت ايستايي اقتصاد محقق نمي‌شود، جهات ثلاثه توأماً اگر لحاظ شود خردمندي و داد و شايستگي را در سيماي انقلاب نشان مي‌دهد.

رئيس مجلس شوراي اسلامي در پايان افزود: اميد مي‌رود در هر دو حركت تقويت‌كننده بنياد مردم‌سالاري انقلاب در آينده نزديك يعني راهپيمايي ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس همت ملي را در استواري اراده جمعي امت جهت دفاع از اسلام، استقلال و منافع ملي و همچنين تشكيل مجلسي شجاع، مستقل و كارآمد و هوشمند نشان دهد.

/ع2

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن