تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد ميهمانش را گرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817251604




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توصيه دوباره لاريجاني به شوراي نگهبان در بررسي صلاحيت‌ها و انتظار از دوستان انقلاب


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: توصيه دوباره لاريجاني به شوراي نگهبان در بررسي صلاحيت‌ها و انتظار از دوستان انقلاب
انتخابات - رئيس مجلس گفت: اميدواريم شوراي نگهبان توصيه​هاي خيرخواهانه رهبر معظم را در بررسي صلاحيت​ها جامه عمل بپوشانند و سريع تر شرايط رقابت نيكوتر را فراهم نمايد.


به گزارش خبرآنلاين، علي لاريجاني در نطق امروز خود با بيان اينكه يكي از خواسته​هاي انقلاب، حفظ مردم سالاري و تسلط راي مردم در همه شئونات است، افزود: به همين جهت انتخابات در جمهوري اسلامي يك امر بي بديل است و همانگونه كه رهبر معظم انقلاب در خطبه هاي نماز جمعه اخير فرمودند مجلس صالح، سالم و قوي و متكي بر راي مردم انتظار مبدا فعلي انقلاب است. در اين راستا مجريان انتخابات، شوراي نگهبان و كانديداها بايد همت جدي نمايند.

وي براي بار دوم در اين هفته –پس از انتشار محتواي نطقي كه روز يكشنبه به دليل تاخير نمايندگان، آن را قرائت نكرد- گفت: اميدواريم شوراي نگهبان توصيه هاي خيرخواهانه رهبر معظم را در بررسي صلاحيت هاي جامه عمل بپوشانند و سريع تر شرايط رقابت نيكوتر را فراهم نمايد.

به گفته وي، دشمن تلاش مي كند بر ثمرات انقلاب خاك بپاشد و فضا را غبارآلود كند. يكي از اين ميدان ها انتخابات است البته انتظار جدي از دوستان انقلاب و خردمندان امت است كه دشمن را در غبارآلود كردن فضا مدد نرسانند و با اخلاق اسلامي و جوانمردي فضاي انتخابات را به ميدان مسابقه در خيرات بدل كنند.

گزيده سخنان وي از اين قرار است:

· خير و بركت انقلاب اسلامي چنان درون و برون جامعه را در بر گرفت كه از افرادي كه در بند فرهنگ و رسوم غربي بودند انسانهايي ساخت كه حاضر بودند كه براي احياي اسلام در كشور جانشان را نثار كنند نمادي از اين تحول در دفاع مقدس عزت و سربلندي را در تاريخ ايران درز نمود. انقلاب در خير بيروني كشور مبدا تحول در ملت ها گرديد كه با همه نيرنگ هاي دشمنان جهت كم تاثير نمودن بعد الهام بخشي انقلاب، پديده انقلاب اسلامي نمايشي از خير خود را در تحولات يك سال اخير منطقه به ظهور رساند.

· بر اساس سخن پيامبر بايد گشايش اين باب خير را غنيمت شمرد اما چگونه؟ اولا شكر اين نعمت در حفظ آرمان ها و بنيانهاي انقلاب است و پرهيز از انحرافات مخصوصا در پشتيباني از ولايت فقيه كه امام راحل تمسك به ان را عامل صيانت جامعه از مخاطرات دانستند.

· صلابت انقلاب در استقامت و ايستادگي جستجو مي شود و به حق همين ويژگي عامل مهمي در بيداري مسلمانان گرديد نه از درشت گويي دشمنان بايد هراس نمود و نه از حيلت دوستي آنان كه از ديرباز گفته اند دشمن چون از همه حيلتي فرو ماند سلسله دوستي جنباند وانگه به دوستي كارهايي كند كه هيچ دشمني نتواند.حق مداري و مبارزه با ظلم سياست پايداري نظام جمهوري اسلامي ايران است.

· سخنان اخير اوباما در نگراني از سلاح هسته اي و آشفته گويي نسبت به امنيت اسرائيل و آمريكا پيش از اينكه قدرت عمل و ابتكار آمريكا را نشان دهد اضطراب از شرايط داخلي آن كشور و بي ساماني در مقابل انقلاب هاي منطقه را نشان مي دهد و هيچ نشاني از هوشمندي در آن ديده نمي شود. شايد قصد آنان از اينگونه مانورهاي سياسي روحيه دادن به حكام دست نشانده و نگران نمودن انقلابيون باشد، بدين معنا كه ما قصد برخورد با مبدا اين انقلاب ها را داريم.

· آمريكا آزموده است و به خوبي دريافته است حال و وضع خود را در مبارزه با حزب الله قهرمان و حماس پيروز و مردم شجاع عراق و افغانستان، اما ملت ايران مشي استقامت و دادگري فروتنانه را برگزيده است، ملت ايران ترديدي در مبارزه با قدرت هاي استكباري به خود راه نمي دهد.

· حضور ملت در راهپيمايي 22 بهمن هم هوشمندي ملت را در برابر نيرنگ دشمنان نشان مي دهد و هم حريف را به عقب مي راند، البته در ايام ميلاد مسعود پيامبر اكرم (ص) اين حركت ملي بسيار پرمعنا و وحدت بخش و انشاءالله مويد به تاييدات الهي است.

· مجلس هشتم كار خود را بر تدبير آباداني و تحقق عدالت قرار داد و از حواشي پر سر و صدا و بي حاصل پرهيز نمود. نمونه اين نگرش در تصويب قانون تسهيل كسب و كار، تصويب قانون مبارزه با قاچاق، قانون گمرك، قانون هدفمندي يارانه ها، قانون برنامه پنجم، قانون بهره وري كشاورزي، قانون معادن و دهها قانون ديگر قابل پيگيري است.

· در بعد نظارت هم اجراي قانون و رفع مشكلات توليد كنندگان صنعتي و كشاورزي و دامداران و رفع مشكلات توده هاي مستضعف، محل اصلي توجه در مجلس هشتم بوده است. استيفاي حقوق ملت در تحقيق و تفحص ها، بررسي كميسيون هاي تخصصي و يا سئوال و استيضاح مد نظر اصلي نمايندگان بوده است كه همه اين تلاش ها براي تحقق عدالت و آباداني كشور بوده است و اين امر تاسي به سنت علوي است.

· اميد است در حركت تقويت بنيان مردم سالاري انقلاب يعني راهپيمايي 22 بهمن و انتخابات مجلس، همت ملي را در تحقق استواري ملت جهت تحقق اسلام حاكميت ملي و تشكيل مجلسي شجاع، مستقل، كارآمد و هوشمند نشان دهد.

/2929

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 217]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن