تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816857062




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتتاح و بهره برداري از چند طرح عمراني در استان مركزي


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: افتتاح و بهره برداري از چند طرح عمراني در استان مركزي


خبرگزاري آريا- با حضور استاندار مركزي مركز مديريت حوادث مورد نياز پزشكي ، كانون اصلاح و تربيت دختران و ساختمان شركت آب و فاضلاب و مخزن يحيي آباد شماره 2 شهرستان ساوه افتتاح و كلنگ احداث سالن احداث توليد شيشه هاي ضد گلوله در استان مركزي بر زمين زده شد .
به گزارش خبرگزاري آريا، مركز مديريت حوادث مورد نياز پزشكي استان با مساحتي بالغ بر 2 هزار متر مربع و 210 هزار متر مربع زيربنا در دو طبقه احداث شده است كه از اندك مراكزي است كه جدا از بيمارستان و به صورت كاملاً مستقل مشغول به فعاليت مي باشد. اتوبوس و آمبولانس اين مركز حكم بيمارستان و اتاق عمل سيار را دارد، داراي كليه امكانات پزشكي و جراحي است كه ظرفيت انتقال و خدمات رساني به 14 بيمار را به صورت همزمان دارا مي باشد.
در ادامه علي اكبر شعباني فرد استاندار مركزي از شركت انرژي صنعت خاورميانه توليد كننده كپسول هاي سي ان جي كه از جمله صنايع (هاي تك) با فناوري بومي بازديد و پس از آن ميزبان شركت شيشه تابش، توليد كننده بزرگترين شيشه هاي ايمني چند منظوره بود.
اين شركت با 5 ميليارد ريال سرمايه گذاري سالانه ظرفيت توليد 45 هزار متر مربع شيشه ايمني و 175 هزار مترمربع شيشه دو جداره را دارا مي باشد. در اين مراسم همچنين سالن احداث توليد شيشه هاي ضد گلوله با حضور استاندار كلنگ زني شد.
همچنين كانون اصلاح و تربيت دختران با حضور استاندار و جمعي از مسئولين استاني افتتاح شد و مورد بهره برداري قرار گرفت.
اين كانون 38 نفره كه در ابتداي جاده تهران قرار دارد، دختران زير 18 سال را در زميني به مساحت يك هكتار و 540 متر مكعب زير بنا با شرايط مناسب نگهداري مي نمايد. خاطر نشان مي شود اين مركز با 3 هزار ميليون ريال اعتبار استاني و 2 هزار و 500 ميليون ريال اعتبار ملي (تجهيز ساختمان پسران و دختران) احداث شده است. سالن غذاخوري، سالن تربيت بدني، مشاوره و روانشناسي، نمازخانه،‌چهار خوابگاه از ديگر امكانات اين مركز مي باشد
استاندار مركزي همچنين در مراسم افتتاح سيلوي 50 هزار تني شركت گندم ريزان پرديس گفت: تا پايان سال 91، 620 هزارتن سيلوي گندم در استان مركزي ساخته خواهد شد.
علي اكبر شعباني فرد افزود: استان مركزي سالانه 550 هزار تن گندم توليد مي كند كه 210 هزار تن در استان مصرف مي شودو مابقي آن مازاد مصرف است كه به استان هاي ديگر به منظور نگهداري، ارسال مي شد كه با ساخت سيلوها مشكل ذخيره و انبار كردن گندم برطرف خواهد شد.
وي اظهار داشت: همزمان با روي كار آمدن دولت نهم سرمايه گذاري در بخش سيلو توسط بخش خصوصي ودولتي بسترسازي گرديد و اين امر نيز در استان مركزي با جديت در حال پيگيري است. سيلوي 50 هزار تني شركت گندم ريزان پرديس با اعتباري بالغ بر 7 ميليارد تومان توسط بخش خصوصي ظرف مدت 8 ماه در اراك ساخته شده است.
اين سيلو با مساحتي بالغ بر 26 هزار متر مربع و 1500 متر مربع زير بنا زمينه اشتغال 70 نفر به صورتمستقيم و غيرمستقيم فراهم نموده است. لازم به يادآوري است تا پايان سال (برداشت خرداد ماه ) 110 هزار تن سيلو توسط بخش خصوصي در اراكاحداث خواهد شد.
همچنين در هفتمين روز از دهه مبارك فجر، ساختمان شركت آب و فاضلاب و مخزن يحيي آباد شماره 2 شهرستان ساوه با حضور استاندار و جمعي از مسئولين استاني افتتاح شد.
اين ساختمان در راستاي تكريم ارباب رجوع و به منظور ايجاد محيطي مناسب براي كارمندان بنا شده است.
اين ساختمان در زميني به مساحت 1500 متر مربع و در سه طبقه با اعتباري بالغ بر 9500 ميليون ريال، از سال 87 آغاز و در آستانه سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي تكميل و امروز مورد بهره برداري قرار گرفت.

چهارشنبه|ا|19|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن