تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816724662




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجموعه اخبار همدان/برگزاري يادواره نخستين شهيد دانش‌آموز/ واگذاري 400 واحد مسكوني به مددجويان


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مجموعه اخبار همدان/برگزاري يادواره نخستين شهيد دانش‌آموز/ واگذاري 400 واحد مسكوني به مددجويان
برگزاري يادواره نخستين شهيد دانش‌آموز/ واگذاري 400 واحد مسكوني به مددجويان
همدان - خبرگزاري مهر: برگزاري يادواره نخستين شهيد دانش‌آموز همدان، شركت 330 دانش آموز در مسابقات استاني قرآن و عترت، بسيج همگاني براي پيدا شدن مفقودين پيست تاريك دره و واگذاري 400 واحد مسكوني به مددجويان همدان عناوين اخبار همدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان همدان در يادواره نخستين شهيد دانش آموز اين استان، گفت‌: قيام 22 بهمن انقلاب اسلامي ايران در سال 57، الهام گرفته از قيام عاشورايي سال 61 هجري بود‌.

حجت‌الاسلام احمد دبيري با بيان اينكه هر اقدامي نياز به دو عامل دارد كه در مرحله اول بايد كاري ايجاد شده و برنامه‌ريزي صورت گيرد و در مرحله دوم به آن كار استمرار داد، گفت: عوامل متعددي در شكل گيري انقلاب اسلامي ايران نقش داشته است.

معاون بنياد شهيد و امور ايثارگران استان همدان با اشاره به اينكه پيام و نامه‌هاي امام حسين(ع) در عاشورا به مردم بصره، كوفه و گروه‌هاي مختلف مردم در راستاي احيا امر به معروف و نهي از منكر بود، افزود: حركت امام خميني(ره) نيز منطبق با اين پيام قيام امام حسين(ع) بود‌.

وي عنوان كرد‌: در قيام عاشوراي سال 61 هجري، امام حسين(ع) به شهادت رسيد و با خونش اسلام را زنده كرد و در قيام 22 بهمن سال 57، حسين زمان با پيگيري اهداف اسلامي موجب پيروزي بر رژيم ظالم طاغوت شد‌.

شركت 330 دانش آموز در مسابقات استاني قرآن و عترت

دهمين دوره جشنواره مسابقات استاني قرآن و عترت دانش‌آموزي در همدان با شركت 330 دانش آموز آغاز شد‌.

مدير فرهنگي سازمان بسيج دانش‌آموزي همدان در حاشيه برگزاري مسابقات استاني قرآن و عترت گفت‌: جشنواره مسابقات قرآن و عترت ويژه دانش آموزان هر سال برگزار مي‌شود.

عفت شريفي با بيان اينكه در اين دوره از جشنواره مسابقات قرآن و عترت دانش آموزي 330 نفر از دانش‌آموزان علاقمند شركت دارند، اظهار داشت‌: ‌در اين دوره از مسابقات، دانش‌آموزان دختر و پسر دو مقطع راهنمايي و متوسطه در چهار رشته حفظ، قرائت، عترت و مفاهيم به رقابت مي‌پردازند‌.

وي با اشاره به مراحل طي شده براي حضور در مسابقات استاني و كشوري عنوان كرد‌: دانش‌آموزاني كه رتبه‌هاي اول و دوم را در مدارس كسب كردند به اين مسابقه راه پيدا كرده‌اند و پس از برتري و كسب رتبه نخست در اين مسابقه به مسابقات كشوري راه پيدا مي‌كنند‌.

شريفي با اشاره به اينكه در بخش عترت و مفاهيم كتاب‌هايي به دانش آموزان معرفي شد، گفت: در بخش عترت كتاب "سراج منير" و در بخش مفاهيم كتاب "پرسش‌هاي قرآني و نور هدايت" به دانش‌آموزان معرفي شد‌.

وي گفت‌: 16 نفر از دانش‌آموزان كه موفق به كسب رتبه نخست شوند به جشنواره كشوري كه در ارديبهشت ماه سال آينده برگزار مي‌شود راه مي‌يابند‌.

بسيج همگاني براي پيدا شدن مفقودين پيست تاريك دره

فرماندار همدان با تأكيد بر همكاري و تلاش همه دستگاه‌ها براي پيدا شدن افراد مفقود شده در منطقه تاريك‌دره همدان گفت: همه دستگاه‌هاي استاني بايد ضمن همكاري در خصوص تامين نيروي انساني، امكانات و وسايل مورد نياز را در اختيار كارشناسان و دستگاه‌هاي مرتبط حاضر در محل قرار دهند‌.

حسن قهرماني‌مطلق در كميته بررسي حادثه ريزش بهمن در منطقه تاريك‌دره همدان، با تقدير از حضور همراه با مسئوليت همه دستگاه‌ها و نهادها براي پيدا كردن افراد حادثه ديده افزود: بايد با توجه به حجم كار و برف ريزش كرده كار امداد و نجات را پيش برد‌.

وي با اشاره به مديريت صورت گرفته در امداد و نجات و جلوگيري از ورود افراد غيرمسئول به محل اظهار داشت: با استقرار اكيپ‌هاي ثابت از نيروي انتظامي و پليس راهور بايد از ورود افراد معمولي و غير كارشناس به محل جلوگيري كرد تا كار امداد به خوبي صورت پذيرد‌.

قهرماني‌مطلق با اشاره به وجود ماشين آلات راهداري در محل افزود: سوخت مورد نياز اين ماشين‌آلات در اسرع وقت تأمين خواهد شد‌.

فرماندار همدان با تأكيد بر پرهيز از اطلاع‌رساني‌هاي موردي توسط مسئولان گفت: هرگونه اخبار مرتبط با اين حادثه و يا حوادث مختلف بايد از كانال ستاد بحران اعلام شود‌.

400 واحد مسكوني به مددجويان همدان واگذار مي شود

قائم مقام كميته امداد امام خميني (ره) همدان گفت: همزمان با ايام الله دهه مبارك فجر 400 واحد مسكوني به مددجويان زير پوشش اين نهاد واگذار مي شود.

علي نامدار افزود: علاوه بر اين بيش از 250 برنامه متنوع فرهنگي، هنري، خدماتي و حمايتي توسط اين كميته برگزار مي شود.

وي ضمن گراميداشت ايام دهه مبارك فجر و هفته وحدت، انقلاب اسلامي را زمينه ساز و فراهم كننده بستر ساز در ظهور امام زمان(عج) عنوان كرد و افزود: مهمترين رويكرد كميته همياري و تشكلهاي مردمي در دهه فجر تشريح و معرفي دستاوردهاي نظام در خدمات رساني به مردم است.

وي اظهار داشت: اهدا 500 مورد جهيزيه به مددجويان و نيازمندان، توزيع كالاي اساسي و سبد غذايي در بين محرومان، برگزاري مراسم جشن انقلاب با حضور زنان سرپرست خانوار، تجليل از كارآفرينان برتر، ارائه خدمات رايگان درماني و برگزاري مسابقات مختلف فرهنگي، هنري و ورزشي از جمله مهمترين برنامه ها است.

© 2003 Mehr News Agency .

سه|ا|شنبه|ا|18|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن