تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816825784




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فعاليت سازمان امور سينمايي با سه معاونت آغاز مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فعاليت سازمان امور سينمايي با سه معاونت آغاز مي شود
تهران - رييس سازمان امور سينمايي، از آغاز فعاليت اين سازمان با سه معاونت و با هدف رسيدگي به مسايل مختلف سينماگران و توليد و نمايش آثار سينمايي خبر داد.


به گزارش خبرنگار فرهنگي ايرنا، "جواد شمقدري" روز سه شنبه در مراسم آغاز به كار سازمان امور سينمايي در سالن سعدي برج ميلاد، گفت: طرح تاسيس سازمان امور سينمايي كشور از سال هاي گذشته مطرح شد و در نهايت اين سازمان با حمايت وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي به سرانجام رسيد.

وي يادآور شد: نخستين مصوبه شوراي عالي سينما، تاسيس سازمان امور سينمايي بود و در نهايت نمودار اداري اين سازمان به تصويب شوراي عالي اداري رسيد.

رييس سازمان امور سينمايي يادآور شد: سازمان امور سينمايي سه معاونت خواهد داشت كه هر يك از اين معاونت ها در بخش هاي مسخص به فعاليت هاي سينمايي مي پردازند.

شمقدري، تغيير ساختارها، ساماندهي رويكردهاي حمايتي از توليد فيلم هاي سينمايي، خروج سينما از پوسته قبلي و استقلال اين هنر در كشور، آماده سازي سيستم براي واگذاري امور، تغيير روش ها براي ايجاد تعادل ميان مسوولان و سينماگران، كاهش ضريب خطاي ارزيابي آثار سينمايي، گسترش كيفي آثار و واگذاري بخش پروانه ساخت و نمايش به بخش خصوصي را از جمله اهداف تاسيس سازمان امور سينمايي عنوان كرد.

وي ادامه داد: رييس سازمان امور سينمايي در جايگاه معاون وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي قرار دارد و در عين حال رياست سازمان امور سينمايي را برعهده دارد.

رييس سازمان امور سينمايي افزود: معاونت توسعه و پشتيباني، معاونت امور سينمايي و سمعي بصري و معاونت فعاليت هاي امور سينمايي و سمعي بصري، سه معاونت سازمان امور سينمايي را تشكيل مي دهند.

شمقدري گفت: معاونت توسعه و پشتيباني در حقيقت وظيفه رسيدگي به بودجه سينماي ايران و عضو شدن در سازمان "واي پو" را پيگيري خواهد كرد.

وي ادامه داد: همچنين معاونت امور آثار سينمايي و سمعي بصري نيز به نوعي در جايگاه اداره كل ارزشيابي و نظارت بر سينماي حرفه اي قرار دارد.

رييس سازمان امور سينمايي ادامه داد: براي ساماندهي امور مربوط به فيلم هاي سينمايي و روشن شدن روند حمايت از فيلم هاي سينمايي پس از دريافت مجوز ساخت، دفتر توسعه امور سينمايي و سمعي و بصري در نظر گرفته شده است.

شمقدري اضافه كرد: همچنين دفتر مطالعات و توسعه دانش و مهارت هاي سينمايي نيز بمنظور آموزش و تحقيقات در زمينه امور سينمايي در نظر گرفته شده است. اين دفتر همچنين وظيفه دارد حضور بين المللي فيلم هاي سينمايي ايراني را پيگيري كند.

وي تاكيد كرد: هفت موسسه زير مجموعه معاونت امور سينمايي نيز براساس رويكردهاي جديد در سازمان امور سينمايي تغيير مي كنند.

شمقدري ابراز اميدواري كرد كه با حمايت سينماگران و مسوولان فرهنگي، سازمان امور سينمايي در راستاي تعالي سينماي ايران حركت كند.

جهانگير الماسي بازيگر سينما نيز در اين مراسم گفت: تشكيل سازمان امور سينمايي مهمترين اتفاق سينمايي كشور است و همزمان شدن افتتاح اين سازمان با هفته وحدت را بايد به فال نيك گرفت.

در ادامه اين مراسم، نظر چند نفر از اهالي سينما در مورد سازمان امور سينمايي در قالب يك نماهنگ پخش شد.

سازمان امور سينمايي با حضور سيدمحمد حسيني وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي، شفيع آقا محمديان مديرعامل مركز گسترش سينماي مستند و تجربي، سيدعليرضا سجادپور مدير كل ارزشيابي و نظارت بر سينماي حرفه اي، سيد احمد ميرعلايي مديرعامل بنياد سينمايي فارابي آغاز به كار كرد.

سعيد راد، ايرج راد، محمد درمنش، جمال شورجه، سعيد رجبي فروتن، شهريار بحراني و مجيد انتظامي از جمله هنرمندان حاضر در اين مراسم بودند.

فراهنگ ** 1983 ** 1071

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30804069

سه|ا|شنبه|ا|18|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 281]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن