تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 15 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799467279




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه و خواندني


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: كوتاه و خواندني
قانون چك اصلاح مي شود

رييس پژوهشكده پولي و بانكي بانك مركزي اعلام كرد: اصلاحيه مجدد قانون چك از سوي قوه قضائيه براي تصويب به زودي به هيئت دولت تقديم مي شود.
احمد مجتهد در گفت وگو با مهر با اشاره به همكاري هاي بين بانك مركزي و قوه قضائيه براي اصلاح مجدد قانون چك، گفت: اين قانون براي انجام آخرين تغييرات به قوه قضائيه ارائه داده شد و هم اكنون در مراحل پاياني خود قرار دارد.
رييس پژوهشكده پولي و بانكي بانك مركزي افزود: بر همين اساس، به زودي اصلاحيه قانون چك از سوي قوه قضائيه براي تصويب تقديم هيئت دولت مي شود.

شاخصه هاي بودجه 88;
افزايش درآمدهاي مالياتي دولت در سال آينده

بر اساس لايحه بودجه 88 كل كشور بيش از 4 هزار ميليارد تومان از منابع درآمدي دولت از محل ماليات بر درآمد تامين خواهد شد.
به گزارش باشگاه خبري فارس "توانا" درآمدهاي مالياتي بيشترين سهم را در درآمدهاي غيرنفتي لايحه بودجه سال 88 به خود اختصاص داده است اين درآمد شامل ماليات اشخاص حقوقي، ماليات بر درآمدها، ماليات بر ثروت، ماليات بر واردات و ماليات بر كالاها و خدمات است.
بر اساس اين گزارش در لايحه بودجه سال 88 كل كشور، ماليات اشخاص حقوقي معادل 14 هزار و 700 ميليارد و 72 ميليون تومان در نظر گرفته شده كه رشدي معادل 34 درصد نسبت به سال گذشته را نشان مي دهد. بنابراين گزارش ماليات بر درآمد نيز 4 هزار و 223 ميليارد و 315 ميليون تومان را به خود اختصاص داده و رشدي معادل 31/21 درصد نسبت به سال 87 دارد.
اين گزارش مي افزايد: ماليات بر ثروت با رقم 929 ميليارد و 806 ميليون تومان، ماليات بر واردات با رقم 6 هزار و 639 ميليارد و 300 ميليون تومان و ماليات بر كالاها و خدمات 2 هزار و 999 ميليارد و 136 ميليون تومان نسبت به سال گذشته به ترتيب رشدهايي معادل 19/43 درصد و 24 درصد و 99/7 درصد را دارد.

رييس كميسيون عمران مجلس:
احداث واحدهاي مسكوني 750 هزار واحد
كمتر از نياز كشور است

رييس كميسيون عمران مجلس با بيان اينكه بخش خصوصي مي تواند كمبود مسكن در كشور را مرتفع كند، گفت: براي پاسخگويي به نياز مسكن كشور بايد سالانه 1/5 ميليون واحد مسكوني توليد شود كه حدود 750 هزار واحد مسكوني كمتر از اين ميزان توليد مي شود.
علي اكبر آقايي نماينده سلماس در گفت وگو با فارس افزود: كشور سالانه به 1/5 ميليون مسكن نياز دارد كه آمارها نشان مي دهد 750 هزار واحد مسكوني كمتر از اين نياز توليد مي شود، يعني به عبارتي امكان توليد مسكن در كشور اعم از خصوصي، تعاوني و دولتي سالانه به 750 هزار واحد مسكوني مي رسد. وي با بيان اينكه ثبت 800 هزار ازدواج حاكي از افزايش نياز و كمبود مسكن در كشور مي دهد ادامه داد: اميدوار هستيم كه طرح مسكن مهر كه اتفاقا روند خوبي نيز به خود گرفته بتواند هرچه زودتر به مقصد خود برسد تا نياز مسكن را پاسخگو باشد.
آقايي با بيان اينكه بخش خصوصي با حمايت دولت مي تواند به خوبي از عهده تامين مسكن متقاضيان مسكن برآيد، تاكيد كرد: بيش از 97 درصد توليد مسكن توسط بخش خصوصي صورت مي گيرد، بنابراين دولت مي تواند با حمايت از انبوه سازان و سرمايه گذاران بخش خصوصي كمبود مسكن در كشور را مرتفع كند. به گفته رييس كميسيون عمران، رونق در ساخت و ساز موجب افزايش اشتغال در كشور مي شود چراكه مسكن با بيش از 80 شغل مرتبط است.

حقوق مستمري بگيران افزايش مي يابد

سه طرح براي افزايش حقوق مستمري بگيران تامين اجتماعي به وزارت رفاه و دولت پيشنهاد شده است كه با تامين اعتبار مالي دولت، اجرايي مي شود.
به گزارش واحد مركزي خبر، معاون حقوقي و امورمجلس سازمان تامين اجتماعي در پاسخ به اينكه حقوق مستمري بگيران چند درصد افزايش مي يابد، گفت: درصد افزايش حقوق مستمري بگيران تامين اجتماعي به سنوات و سابقه افراد بستگي دارد و اكنون درصد خاصي را نمي توان اعلام كرد اما در حد قابل قبول و متناسب است.

نئوپان 5 درصد ارزان شد

انجمن صنفي كارفرمايان صنايع چوب ايران قيمت نئوپان را پنج درصد كاهش داد. سازمان حمايت مصرف كنندگان و توليد كنندگان اعلام كرد: با عنايت به تشديد پيگيري هاي سازمان حمايت در طرح كاهش قيمت ها به منظور احقاق حقوق مصرف كنندگان و با توجه به تفاهم به عمل آمده اين سازمان با توليدكنندگان نئوپان، انجمن صنفي كارفرمايان صنايع چوب ايران در يك اقدام داوطلبانه، همگام با سياست هاي دولت محصولات توليدي خود را با پنج درصد كاهش قيمت به بازار عرضه خواهد داشت. رعايت قيمت هاي اعلام شده از سوي واحدهاي توليدي الزامي است و بازرسان مستقر در سازمان هاي بازرگاني سراسر كشور در صورت مشاهده هر گونه تخلف، نسبت به اعمال قانون اقدام خواهند كرد.

معاون وزير بازرگاني:
يارانه كالاهاي اساسي و نان در سال آينده
تغييري نمي كند

معاون وزير بازرگاني گفت: يارانه نان و كالاهاي اساسي در لايحه تقديمي دولت به مجلس در سال 88 تغييري نكرده است.
محمدصادق مفتح در گفت وگو با فارس در پاسخ به اين سوال كه بخش اعظمي از يارانه هاي دولت در بخش بازرگاني كشور است و با توجه به اينكه طرح هدفمند شدن يارانه ها در سال 88 اجرا مي شود آيا تغييري در بودجه بخش بازرگاني كشور براي سال 88 ديده شده است يا خير؟ اظهار داشت: يارانه كالاهاي اساسي و نان در سال آينده هيچ تغييري نخواهد كرد و به ميزان سال 87 خواهد بود.
وي در پاسخ به اينكه يارانه ها بصورت نقدي خواهد بود و يا به شكل ديگري ارائه مي شود اظهار داشت: در مورد يارانه نان مطمئنا سيستم تغيير نخواهد كرد اما يارانه كالاهاي اساسي مربوط به طرح هدفمند كردن يارانه ها مي شود و يارانه كالاهاي اساسي گوشه اي از آن طرح كلي خواهد بود.
معاون وزير بازرگاني در پاسخ به اين سوال كه با هدفمند شدن يارانه ها در سال آينده آيا احتمال افزايش قيمت و تورم در كالاهاي اساسي وجود دارد يا خير؟ اظهار داشت: با توجه به شرايط بازارهاي جهاني با اجراي طرح هدفمند شدن يارانه ها با افزايش قيمت مواجه نخواهيم بود و حتي احتمال كاهش قيمت كالاهاي اساسي هم وجود دارد.
وي افزود: اينكه در سال آينده كالابرگي اعلام شود يا نشود مربوط به طرح هدفمند كردن يارانه هاست اما نكته قابل توجه اين است كه قيمت ها در سال آينده حتما كاهشي خواهد بود.

بيمه آسيا براي بيمه بدنه تخفيف
10 درصدي ارائه مي دهد

بيمه آسيا به مناسبت گراميداشت ايام ا... دهه فجر بيمه نامه بدنه اتومبيل را با 10 درصد تخفيف ارائه مي كند.
بيمه آسيا در اطلاعيه اي ضمن گراميداشت فرارسيدن سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اعلام كرد: بيمه آسيا با هدف توسعه فرهنگ بيمه و ارائه تسهيلات ويژه به هموطنان در ايام ا... دهه فجر، بيمه نامه بدنه اتومبيل را با 10 درصد تخفيف به هموطنان ارائه مي دهد.
در بخشي از اين اطلاعيه آمده است: هموطناني كه از تاريخ 12 تا 22 بهمن سال 1387 بيمه نامه بدنه اتومبيل آن ها منقضي و يا براي اولين بار صادر مي شود، مي توانند با مراجعه به 13 سرپرستي، يكصد شعبه و بيش از يك هزار نمايندگي بيمه آسيا در سراسر كشور از تخفيف 10 درصدي بيمه نامه بدنه اتومبيل بهره مند شوند.

سرمايه گذاري 12 ميليارد دلاري بانك ملت در بخش انرژي

مدير بازاريابي و امور مشتريان بانك ملت از سرمايه گذاري 12 ميليارد دلاري اين بانك در بخش انرژي كشور طي سه سال گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومي بانك ملت، فاضل هاشمي زاده به اهميت نفت و انرژي در حركت سيستم بانكي اشاره كرد و گفت: با گذشت بيش از 80 سال از عمر بانكداري كشور به يقين مي توان توسعه سيستم بانكي را مديون بخش انرژي دانست و بانك ملت به عنوان تنها بانكي كه در سال گذشته با سرمايه گذاري كلان در بحش نفت، گاز و پتروشيمي وارد شد، توانست بخشي از نيازهاي اين صنعت را مرتفع كند.
وي با اشاره به سرمايه گذاري 12 ميليارد دلاري بانك ملت در بخش انرژي، گفت: سرمايه گذاري هاي كلان و تامين سرمايه در گردش پالايشگاه ها و مناطق اقتصادي عسلويه و ماهشهر همچنين اعطاي انواع تسهيلات ارزي در قالب فاينانس و برداشت از حساب ذخيره ارزي براي پشتيباني و توسعه منابع انرژي كشور موجب شده است تا نام بانك ملت به عنوان "بانك انرژي" در كشور مطرح شود.
هاشمي زاده بر اهميت صادرات و اولويت حمايت هاي بانكي از اين بخش تاكيد و تصريح كرد: بسياري از صادركنندگان نمونه از مشتريان بانك ملت به عنوان هستند و زير چتر حمايتي اين بانك قرار دارند.
وي با اشاره به سياست هاي بانك ملت در بخش انرژي، از سرمايه گذاري در سه بخش سازندگان تجهيزات نفتي، صادركنندگان فرآوردهاي نفتي و انجمن پيمانكاران نفتي خبر داد و گفت: همكاري با 620 شركت عضو اين مجموعه با بررسي نيازها در بخش بازاريابي، اعتبارات اسنادي و ضمانت نامه ها آغاز شده است.
هاشمي زاده تصريح كرد: با افزايش توان بانك ملت در ارائه محصولات جديد و رفع نيازها و با درآمدزايي بالا از اين طريق، مي توان در عرصه بين المللي محكم تر گام برداشت.
به گفته وي، بانك ملت در بخش اعتبارات اسناد داخلي همكاري خوبي با بخش هاي دولتي و غيردولتي ازجمله زمينه سازي براي خريد فرآورده هاي قيري داشته است.

چهارشنبه|ا|9|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 320]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن