تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815600127




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار گلستان برنامه‌هاي گراميداشت دهه فجر در استان گلستان را تشريح كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: استاندار گلستان برنامه‌هاي گراميداشت دهه فجر در استان گلستان را تشريح كرد
گرگان - خبرگزاري ايسكانيوز : استاندار گلستان برنامه‌هاي سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در اين استان را تشريح كرد.
به گزارش روز پنجشنبه گروه شهرستانهاي خبرگزاري ايسكانيوز، يحيي محمودزاده افزود: در دهه فجر امسال سه هزار برنامه فرهنگي و اجتماعي و عمراني در استان اجرا مي‌شود.
وي تصريح كرد: از اين تعداد يك هزارو‪ ۱۰‬برنامه مربوط به افتتاح پروژه‌ها و طرح‌هاي عمراني و مابقي به برنامه‌هاي اجتماعي و فرهنگي اختصاص دارد.
استاندار با اشاره به اينكه، اين برنامه‌ها توسط ستاد دهه فجر گلستان پيگيري مي‌شود، يادآور شد: براي اين منظور ‪ ۳۳‬ستاد دهه فجر در استان، شهرستان و بخش در قالب ‪ ۳۰‬كميته استاني و ‪ ۱۸‬كميته در هر شهرستان و در مجموع ‪ ۳۳۰‬كميته در استان فعاليت مي‌كند.
وي افزود: ‪ ۳۰۰‬برنامه حضور و سخنراني مسوولان دستگاههاي اجرايي در مساجد تدارك ديده شده و ‪ ۳۰۰‬مبلغ نيز به سراسر استان اعزام مي‌شوند تا نقش برجسته امام و روحانيت را در پيروزي انقلاب اسلامي و استمرار آن براي مردم تبيين كنند.
محمودزاده ادامه داد: مراسم نمادين استقبال از فرودگاه تا گلزار شهدا، اقامه نماز شكر در مساجد استان در روز ‪ ۱۲‬بهمن، تجهيز ‪ ۵۰۰‬كتابخانه مدارس روستايي و خانه‌هاي بهداشت و برگزاري همايش استاني تقريب مذاهب اسلامي با تاكيد بر نقش وحدت كلمه از اهم برنامه‌هاي دهه فجر در استان است.
استاندارگلستان يادآورشد: همايش متولدين فجر انقلاب اسلامي و تبريك رييس جمهوري به فرزندان ‪ ۳۰‬ساله انقلاب، تقدير از ‪ ۳۰‬بانوي ياور انقلاب اسلامي و همايش سه هزار نفري طرح رحمت از ديگر اين برنامه‌ها است.
وي افزود: برگزاري جشنواره نوآوري و شكوفايي، نمايشگاه فرهنگي رخداد انقلاب اسلامي، طرح ‪ ۳۰‬انتخاب در قالب ‪ ۳۰‬مقاله، ‪ ۳۰‬اثر هنري، ‪ ۳۰‬قطعه شعر و ‪ ۳۰‬خاطره انقلاب اسلامي، تجليل از ‪ ۴۳‬شهيد انقلاب اسلامي و چهره‌هاي شاخص در انقلاب اسلامي و دعوت از قاريان برجسته بين‌المللي نيز از جمله برنامه ها است.
محمودزاده با اشاره به افتتاح طرح‌هاي عمراني، توليدي و اشتغالزا در اين استان اظهارداشت: در ايام گراميداشت دهه فجر يك هزار و ‪ ۱۰‬پروژه عمراني و توليدي و اشتغالزا با اعتبار بيش از دوهزار و ‪ ۹۷۹‬ميليارد ريال به بهره برداري مي‌رسد.
به گفته استاندار گلستان، از اين تعداد ‪ ۷۷۹‬پروژه عمراني و ‪ ۲۳۱‬پروژه توليدي و اشتغالزا است.
وي تصريح كرد: اعتبار ‪ ۷۷۹‬پروژه عمراني قابل افتتاح در استان بالغ بر يك هزار و ‪ ۱۹۹‬ميليارد ريال و اعتبار ‪ ۲۳۱‬پروژه توليدي و اشتغالزا گلستان نيز بيش از ‪ ۹۸۷‬ميليارد ريال مي‌باشد.
مهندس محمودزاده اظهار داشت: همچنين در دهه فجر سال جاري ، ‪ ۵۳‬پروژه در سطح استان با اعتبار بالغ بر ‪ ۳۴۰‬ميليارد ريال كلنگ زني مي‌شود.
وي افزود: از مجموع طرح‌هاي قابل افتتاح استان گلستان در دهه فجر، ‪۳۰‬ پروژه بزرگ در قالب پروژه‌هاي سيمرغ و به منظور خدمت رساني بيشتر به مردم استان به بهره‌برداري مي‌رسد.
به گفته وي، احداث فاز اول تصفيه‌خانه و شبكه فاضلاب بندرتركمن، طرح سد دانشمند، آبرساني گرگان از محور سياهتلو، آبرساني به شهر بندرتركمن و گميشان و سد لاستيكي خواجه نفس از جمله طرح‌هاي سيمرغ قابل افتتاح استان است.
وي گفت: كشتارگاه صنعتي طيور كرد نوكنده، احداث مجتمع‌هاي فرهنگي در فاضل‌آباد و راميان، بهره‌برداري از شهرك صنعتي گرگان يك، احداث ترمينال حجاج و تطويل باند فرودگاه گرگان، طرح آبخيزداري وطنا و كنترل سيلاب نوكنده، مجتمع اداري سازمان تامين اجتماعي استان و شبكه آبياري و زهكشي تعاوني توليد در گنبد از ديگر اين طرح‌ها است.
استاندار افزود: از ابتداي دولت نهم تاكنون هشت هزار و ‪ ۷۱۰‬پروژه در استان گلستان افتتاح شده است اين درحالي است كه از زمان تاسيس استان تا قبل از روي كارآمدن دولت نهم، تعداد دو هزار و ‪ ۵۰۹‬طرح افتتاح شده‌بود.
به گفته وي آمار بيانگر آن است كه ميزان پروژه‌هاي افتتاح شده زمان دولت نهم در مقايسه با دوره گذشته كه از زمان استان شدن گلستان تا سال ‪ ۸۴‬بوده ‪ ۲۵۷‬درصد رشد را نشان مي‌دهد.

پنجشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن