تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هيچ دعايى زودتر از دعايى كه انسان در غياب كسى مى كند، مستجاب نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816679493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلاش براي رفع مشكلات بهترين تبليغ براي دستاوردهاي انقلاب است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: تلاش براي رفع مشكلات بهترين تبليغ براي دستاوردهاي انقلاب است


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رئيس سازمان بازرسي كل كشور با تأكيد بر ضرورت حفظ و معرفي دستاوردهاي سه دهه انقلاب اسلامي گفت: تلاش براي رفع مشكلات مردم بهترين تبليغ براي دستاوردها، آرمان‌ها و شعارهاي انقلاب اسلامي است.

به گزارش روز پنجشنبه گروه سياسي باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي در شوراي اداري استان گلستان با اشاره به جايگاه و اهميت انقلاب اسلامي در داخل و خارج از كشور گفت: انقلاب اسلامي در طول سه دهه افتخارات زيادي كسب كرد. فرزندان ايران اسلامي در برابر هجوم و توطئه‌هاي دشمنان انقلاب، از حيثيت و موجوديت ملت دفاع كردند و مجريان و دست‌اندركاران نيز در حد توان براي پيشرفت و توسعه كشور گام‌هاي بلندي برداشتند.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور خاطر نشان كرد: انقلاب، تأثيرات فرهنگي عميقي در كشور ايجاد كرد، به‌گونه‌اي كه امروزه مديران، عزت و افتخار خود را در خدمت بيشتر به مردم و فراهم‌كردن زمينه رشد و توسعه كشور مي‌دانند و اين تحول عظيمي است كه نبايد آن را كوچك شمرد.
وي عرصه‌هاي سياسي و علمي كشور را پرنشاط و فعال خواند و اظهار داشت: وجود حدود 3 هزار نشريه سراسري و استاني(اعم از روزنامه، هفته‌نامه، ماهنامه و...) و نيز انتشار همين ميزان نشريات دانشجويي در كشور نشان از فراهم‌بودن زمينه‌هاي رويش، زايندگي، تحرك و محيط مناسب در عرصه‌هاي سياسي، علمي و اجتماعي كشور است.
پورمحمدي بر ضرورت تبيين و توضيح دستاوردهاي سه دهه انقلاب اسلامي تأكيد كرد و اظهار داشت: اگر مي‌خواهيم در وصف فعاليت‌ها و اقداماتي كه انجام شد حرف بزنيم بايد خيلي بگوييم در حالي كه زياد نمي‌گوييم و صحيح و واقعي تحليل كنيم كه اين كار هم كم انجام مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: واقعيات تحولات را بخوبي و به بهترين زبان به نسل جوان و آينده انتقال دهيم تا بدانند كه بر كشور ما چه گذشت و چه تلاشي براي كسب اين توفيقات انجام شد.
رييس سازمان بازرسي كل كشور همچنين به تأثيرات انقلاب اسلامي در ابعاد منطقه‌اي و بين‌المللي اشاره كرد و افزود: ملت‌هاي جهان به بركت انقلاب اسلامي راه نجات خود را كه همان مقاومت و ايستادگي است پيدا كردند و انقلاب ما الهام‌بخش عدالت و دفاع از حقوق محرومان در جهان شده است.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور به تحولات اخير منطقه و جنگ‌افروزي‌هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي در عراق و فلسطين اشاره كرد و گفت: حركتي كه آمريكا در عراق كرد بزرگترين اشتباه دولتمردان آمريكا در طول تاريخ اين كشور بوده است. حمله آمريكا به عراق باعث شد تا موانع نزديكي دو ملت ايران و عراق برداشته شود.
پورمحمدي اظهار داشت: به‌هر حال انقلاب اسلامي در طول سه دهه فراز و نشيب‌هاي زيادي را پشت سرگذاشت، بايد واقع‌بين باشيم و اجازه ندهيم كه دستاوردهاي كسب‌شده فراموش شود.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور در بخش ديگري از سخنان خود بر لزوم اتخاذ تدابير صحيح و دقيق در اجراي برنامه‌ها تأكيد كرد و افزود: تحميل‌شدن برخي برنامه‌ها و اقدامات باعث نشود در انجام آن به كار كارشناسي توجه نكنيد. بايد با نگاه كارشناسي، واضح و شفاف با مردم حرف بزنيم و وعده‌ها و قول‌هايي كه مي‌دهيم بايد با امكانات و ظرفيت‌ها مطابق باشد، افزود: يكي از بالاترين جسارت‌ها در كشور «نه» كارشناسي است.
پورمحمدي، از مديران كشور به عنوان مبلغان انقلاب اسلامي ياد كرد و گفت: هر مديري، كار و تخصص مربوط به خود را دارد. اما تلاش براي رفع مشكلات مردم و اداره كشور با فرهنگ و باور سالم، بهترين تبليغ براي آرمان‌ها و شعارهاي انقلاب است.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور، بازرسي را بخشي مديريت دانست و گفت: مديران از بازرسان بخواهند تا آنچه كه در حوزه مديريت‌شان مي‌گذرد بدون هيچ‌گونه ملاحظه‌اي به آنان گزارش كنند. وي همچنين افزود: بازرسي بايد واقع‌بينانه و منطبق با آنچه كه در محيط كار اتفاق مي‌افتد باشد تا براي مديران مفيد باشد. بازرسي متعادل‌كننده حركت دستگاه‌هاست. اگر حركت دستگاه‌ها تند يا كند باشد. بازرسي ترغيب مي‌كند تا سرعت انجام امور متعادل شود.
وي دستگاه‌ها را به استفاده از ظرفيت‌هاي سازمان بازرسي كل كشور تشويق كرد و اظهار داشت: بازرسي محدوديت‌ها و ممنوعيت‌هايي كه برخي دستگاه‌ها ممكن است داشته باشند را ندارد. بازرسي فارغ از فشارهاي مديريتي، واقعيت‌هاي دستگاه‌ها را منعكس مي‌‌كند./01/198/110

پنجشنبه|ا|10|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن