تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820950938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

توصيه هاي مركز آزمون براي تهيه كارت اعتباري كنكور كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: توصيه هاي مركز آزمون براي تهيه كارت اعتباري كنكور كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي
گروه آزمون و سنجش: امكان خريد كارت اعتباري ثبت نام در كنكور كارشناسي ارشد 91 دانشگاه آزاد اسلامي از طريق خودپردازهاي بانك ملي فراهم شده و به داوطلبان توصيه مي شود هر چه زودتر نسبت به خريد كارت اعتباري از اين طريق اقدام كنند. به گزارش مهر، دكتر عبدالله سجادي، رئيس مركز آزمون دانشگاه آزاد اسلامي خبر از تمديد مهلت نام نويسي در كنكور كارشناسي ارشد 91 تا روز چهارشنبه 19 بهمن ماه داد.روال خريد كارت اعتباري و ثبت نام در اين آزمون تنها از طريق اينترنتي صورت مي گيرد و درگاه بانكهاي ملي، ملت، تجارت، پارسيان و پاسارگاد به منظور انجام خريد شناسه و رمز عبور ثبت نام، فعال است. از سوي ديگر، متقاضيان مي توانند با مراجعه به خودپرداز شعب بانك ملي، كارت اعتباري را خريداري كنند.

برخي داوطلبان در اين ميان از فعال نبودن برخي درگاهها براي انجام فرايند خريد كارت اعتباري خبر دادند كه اين مشكل برطرف شد. اما عده اي از داوطلبان نيز با تمديد مهلت نام نويسي در كنكور كارشناسي ارشد 91 قصد خريد كارت اعتباري را از خودپردازهاي بانك ملي دارند و اين كار را تا دقايق پاياني مهلت ثبت نام انجام نمي دهند.اين در حاليست كه ممكن است خودپردازهايي كه براي خريد كارت اعتباري فعال هستند تنها تا ساعتي از روز پاياني مهلت مقرر شده ثبت نام يعني 19 بهمن فعال باشند و براي داوطلباني كه قصد خريد از اين عابربانكها را دارند فرصتي براي ثبت نام باقي نماند. با توجه به اينكه مركز آزمون دانشگاه آزاد، فرصت دوباره اي براي جاماندگان از ثبت نام در كنكور كارشناسي ارشد اين دانشگاه در نظر نگرفته، داوطلبان بهتر است پيش از روز پاياني ثبت نام، كارت اعتباري را خريداري كنند.كنكور كارشناسي ارشد 91 دانشگاه آزاد اسلامي طي روزهاي 21 تا 23 ارديبهشت ماه سال آينده برگزار و نتايج نهايي آن در اواخر شهريور ماه اعلام خواهد شد.

يکشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 263]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن