تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816724499




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جدال ته جدولي شهرداري تبريز و شاهين بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جدال ته جدولي شهرداري تبريز و شاهين بوشهر
تبريز - تيم هاي فوتبال شهرداري تبريز و شاهين بوشهر كه در انتهاي جدول رده بندي و در همسايگي هم قرار دارند، در هفته بيست و پنجم مسابقه هاي ليگ برتر جدالي از نوع تيم هاي ته جدولي برگزار مي كنند.


به گزارش روز يكشنبه ايرنا، در رقابت هاي ايستگاه بيست و پنجم كه روزهاي دوشنبه تا پنجشنبه اين هفته و با انجام 9 بازي دنبال مي شود، ديدار دو تيم شاهين بوشهر و شهرداري تبريز از اين حيث كه در انتهاي جدول رده بندي و در رده هاي شانزدهم و هفدهم جدول جاي گرفته اند، حايز اهميت است.

هر دو تيم كه از كم تجربه هاي ليگ برتر به شمار مي روند، صاحب 25 امتياز از 24 بازي هستند اما شهرداري به لطف گل زده بيشتر نسبت به حريف يك پله بالاتر از آن قرار دارد.

دو تيم براي اينكه فاصله امتيازي خود را با تيم هاي بالاي نيمه دوم جدول كاهش دهند و از انتهاي جدول فاصله بگيرند، براي كسب برتري مقابل هم صف آرايي خواهند كرد چرا كه مي دانند تساوي به درد هيچ يك از آنها نمي خورد و بيشتر به نفع رقيبان بالاتر از آنهاست.

هر كدام از اين تيم ها بتواند در اين بازي سه امتياز را از آن خود كند با توجه به ديدار سخت رقيبان در اين هفته صعود سه پله اي در جدول رده بندي براي آنها محتمل خواهد بود.

شهرداري تبريز با سرمربيگري مديرروستا كه هفت هفته از آن مي گذرد تا كنون و در بازي هاي خارج از خانه فقط مقابل سايپا صاحب برتري شده و در دو بازي مقابل سپاهان و راه آهن نتيجه را واگذار كرده است.

اين تيم در بازي با سايپا نشان داد كه از پتانسيل خوبي برخوردار است و با كمي دقت از سوي كادر فني و بازيكنان، تكرار اين برتري مقابل شاهين بوشهر دور از دسترس نخواهد بود.

مديرروستا كه از هفت بازي گذشته فقط موفق به كسب پنج امتياز شده در اين هفته براي اينكه از هشتمين مصاف خود هشتمين امتياز را نيز دشت كند رو در روي شاهيني قرار مي گيرد كه با توجه به نتايج ضعيف هفته هاي گذشته دست به تغيير سرمربي زده و در اين بازي با افكار و انديشه هاي ابراهيم قاسمپور مقابل شهرداري صف آرايي مي كند.

شاهين بوشهر نيز همانند شهرداري تبريز در نيم فصل دوم نتايج خوبي كسب نكرده و از هفت بازي پنج امتياز به دست آورده و براي اينكه به اين روند پايان دهد و با ته جدول فاصله باز كند چاره اي جز برد حريف اين هفته خود ندارد.

دو تيم تاكنون پنج بار به طور رسمي رو در روي هم قرار گرفته اند كه دوبار آن در پلي آف ليگ يك در سال 88 و سه بار آن نيز در بازي هاي ليگ برتر بوده است.

در پلي آف ليگ دسته يك سال 88 اين تيم شاهين بود كه در مجموع دو بازي رفت و برگشت صاحب برتري شد و با نتيجه تساوي 2 بر 2 در تبريز و برتري يك بر صفر در بوشهر به ليگ برتر صعود كرد.

در اولين حضور شهرداري در ليگ برتر در فصل گذشته، جدال دو تيم در دور رفت در بوشهر به تساوي يك بر يك انجاميد و ديدار برگشت نيز 2 بر 2 مساوي شد.

در اين فصل از رقابت ها نيز ديدار رفت دو تيم در شهر تبريز با تساوي يك بر يك به پايان رسيد و همه چيز مهياست تا چهارمين مصاف دو تيم در ليگ برتر در روز سه شنبه اين هفته و در شهر بوشهر برگزار شود.

7233 / 587

1589

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30800662

يکشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 179]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن