تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسيار عزيزى كه، نادانى اش او را خوار ساخت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817281914




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مسوولين نهاد نوانديشي ديني را نيز در سطحي بالا ترويج كنند رييس نهادنمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها:


واضح آرشیو وب فارسی:آفرينش: مسوولين نهاد نوانديشي ديني را نيز در سطحي بالا ترويج كنند رييس نهادنمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها:
رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها با اشاره به اهم وظايف مسوولين دفاتر اين نهاد در دانشگاهها، گفت: مسوولين نهاد نبايد هيچگونه ارتباط مالي شخصي با دانشگاه داشته باشند و اگر دغدغه اصلي كار فرهنگي معاش باشد نه معاد، به سرانجام نمي رسد.
به گزارش افرينش حجت الاسلام والمسلمين محمديان در چهل و چهارمين گردهمايي معاونين دانشجويي و فرهنگي دانشگاه ها با بيان اينكه نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاهها بايد از صرف دانشجويي بودن خارج شود، گفت: انتظار مي رود كه اين مجموعه بايد با اساتيد نيز مرتبط شود كه اين يكي از مشكلات مجموعه كارهاي فرهنگي دانشگاه هاست و در واقع در رابطه با وارد كردن اساتيد به فضاي فرهنگي دانشگاه ها موفقيت كمي داشته ايم و بايد همكاري با اساتيد را تقويت كنيم.
وي با اشاره به مطالباتي كه اين مجموعه از مسوولين دفاتر خود در دانشگاه ها دارد، گفت: خوشبختانه همكاري دفاتر نهاد با بخش هاي فرهنگي دانشگاه ها در حال حاضر در سطح مطلوبي قرار دارد كه اين مسئله نشان دهنده تعهد و احساس مسئوليت مسئولين است.
وي با بيان اينكه از مسئولين نهادهاي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها انتظار مي رود كه واقعا روحاني بوده و معرفت ديني مناسب داشته باشند، گفت: مسئولين نهاد بايد به عنوان يك عالم ديني از سوالات و نيازهاي دانشجويان مطلع باشند تا بتوانند پاسخگوي دانشجويان بوده و در عين حال نوانديشي ديني را نيز در سطحي بالا ترويج كنند.
رييس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها با بيان اينكه مسئولين نهاد بايد اهل عمل باشند، اظهار كرد: اين افراد بايد بر اساس اخلاق اسلامي به مال دنيا بي رغبت بوده و حليم، صبور، مهربان، دلسوز و بردبار باشند، چرا كه اين موارد راز موفقيت يك روحاني است.
وي افزود: مسئولين نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه ها نبايد هيچگونه ارتباط مالي شخصي با دانشگاه داشته باشند و جايگاه، نام و عنوان بايد براي آنها بحثي كاملا حاشيه اي باشد.
محمديان ادامه داد: مسوولين نهاد نبايد به اين مسووليت به چشم يك شغل نگاه كنند بلكه مسئوليت خود را يك جهاد و سربازي امام زمان(عج) و جمهوري اسلامي بدانند و كارمند مدار نباشند.
وي با بيان اينكه اگر دغدغه اصلي كار فرهنگي معاش باشد و معاد نباشد آن كار فرهنگي به سرانجام نمي رسد، اظهار كرد: مسئولين نهاد بايد به صورت تمام وقت در دانشگاه حضور داشته باشند.
محمديان با بيان اينكه مسئولين نهاد حتي بايد با نيروهاي مخالف نظام و دانشگاه نيز ارتباط تربيتي خود را برقرار كنند و موضع انفعالي نداشته، بلكه موضع هدايتي و تربيتي داشته باشند، اظهار كرد: نهاد بايد با همه مجموعه هاي دانشگاه اعم از اساتيد، دانشجويان، تشكل ها و غيره ارتباط داشته و همچنين مسئولين نهاد بايد با مديريت دانشگاه ها نيز يك تعامل سازنده داشته باشند و مشاور، ياور، منتقد امين و دلسوز و منتقل كننده مطالبات به حق باشند.
وي با تاكيد بر اينكه مسئولين نهاد بايد در شوراي فرهنگي دانشگاه ها حضوري فعال و موثر داشته باشند گفت: شركت مسئولين نهاد در جلسات شوراي دانشگاه، هيات رييسه، هيات نظارت و كميته انضباطي نبايد حالت تشريفاتي به خود بگيرد.
وي با تاكيد بر ارتباط گيري نهاد با گروه هاي معارف، گفت: گروه هاي معارف پتانسيل بسيار قوي دارند كه مي توان با تعامل سازنده از اين پتانسيل استفاده كرد.
وي با بيان اينكه اگر نمايندگي هاي نهاد مقام معظم رهبري در دانشگاه ها اين گونه باشند بهترين پشتوانه براي دانشگاه ها ايجاد مي شود، خطاب به معاونين فرهنگي و دانشجويي دانشگاه ها اظهار كرد: از فرصتي كه در اختيار داريد استفاده كنيد، تربيت، هدايت و كمك به جوانان و نشان دادن مسير درست به آنها فرصتي است كه در اختيار ما قرار گرفته است و بايد با خلوص بيشتري از فرصت ايجاد شده استفاده كنيم.
رييس نهاد نمايندگي ولي فقيه در دانشگاه ها در پاسخ به سوالي درباره موسيقي و برگزاري كنسرت و مراسم موسيقي در دانشگاه ها، عنوان كرد: ترويج موسيقي جزو سياست هاي نظام جمهوري اسلامي ايران نيست ولي ترويج غير از استفاده از موسيقي است و آنچه در دانشگاه ها ترويج محسوب مي شود آموزش موسيقي است.

جمعه|ا|11|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفرينش]
[مشاهده در: www.afarineshdaily.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن