تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816610635




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دور از پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: دور از پايتخت
معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري شيراز خبر داد:
افتتاح 206 پروژه عمراني در دهه فجر
شيراز -خبرنگار ابتكار-معاون برنامه ريزي و امور عمراني فرماندار شيراز گفت: در دهه مبارك فجر، 206 پروژه عمراني در شهرستان شيراز افتتاح مي شود. به گزارش روابط عمومي فرمانداري شيراز، علي اسدي با تبريك سي امين سالگرد پيرزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: اين پروژه ها با اعتباري بالغ بر 344 ميليارد تومان به بهره برداري مي رسد. وي ادامه داد: از 206 پروژه عمراني، 30 پروژه شاخص در شيراز و 30 پروژه شاخص در روستاهاي توابع با حضور مسئولان استاني و نمايندگان مجلس افتتاح مي شود. اسدي با اشاره به 30 پروژه شاخص شهر شيراز، ميزان اعتبار اختصاصي را بالغ بر 301 ميليارد تومان عنوان كرد و اظهار داشت: اعتبار اختصاص يافته به 30 پروژه شاخص روستاهاي توابع شيراز نيز حدود 18 ميليارد تومان است.

شهردار اهواز:
تعداد قابل توجهي بازارچه در سطح شهر راه اندازي مي كنيم
اهواز -شهردار اهواز گفت: قول راه اندازي تعداد قابل توجهي بازارچه را ظرف 6 ماه آينده در سطح شهر اهواز مي دهم. به گزارش ايسنا، "شمسايي" در همايش صنف بارفروشان اهواز كه در تالار طاووس اهواز برگزار شد، توضيح داد: اولين سياستي كه شهرداري در خصوص ميدان ميوه و تره بار مد نظر دارد، واگذاري امور نظارتي و برنامه ريزي به اعضاي اتحاديه است. وي افزود: اين امر در صورتي امكان پذير است كه بخش خصوصي و اعضاي اين اتحاديه آمادگي خود را نسبت به ورود به اين بخش اعلام كنند. شهردار اهواز تاكيد كرد: با توجه به پيشرفت تكنولوژي مي توان با سازه هاي بسيار ساده و آسان طي يك هفته، يك بازارچه ميوه و تره بار با امكانات رفاهي و سيستم تهويه و سرمايشي مناسب با اقليم استان، برپا كرد.

شهردار رباط كريم:
امروز روستاي شترخوار قابل مقايسه با قبل نيست
رباط كريم- خبرنگار ابتكار- شهردار رباط كريم در جمع مردم روستاي شترخوار گفت: امروز اقداماتي كه در روستاي شترخوار شده است قابل مقايسه با قبل نيست. آسفالت و جدولگذاري خيابان ها و كوچه ها، جمع آوري به موقع زباله، نصب سطل هاي زباله، استقرار نيروهاي خدماتي و توافق با اداره برق جهت جمع آوري تيرهاي برق وسط معابر و پرداخت هزينه مربوطه از اقدامات شهرداري رباط كريم در يك سال گذشته بوده است. به گزارش روابط عمومي شهرداري و شوراي اسلامي شهر رباط كريم، در اين مراسم كه حجت الاسلام نوروزي( نماينده رباط كريم در مجلس)، سليمانپور و نوبخت( معاونين فرماندار)، بخشدار مركزي و اعضاي شوراي اسلامي شهر رباط كريم و ساير مسئولين شهرستان حضور داشتند، منوچهر رضايي ضمن تشكر از همكاري و پيگيري مردم و اعضا» شوراي اسلامي روستاي شتر خوار اظهار داشت: پيمانكاران شهرداري در خصوص مسائل عمراني و آسفالت كوچه هاي باقيمانده مشغول به كار هستند و انشا»الله تا پايان سال اقدامات مثبتي صورت پذيرد. وي همچنين با توجه به مشكل برخي از اهالي در خصوص انشعاب گاز اعلام نمود كه مجوز حفاري براي مردم صادر و هزينه هاي مربوطه را شهرداري خواهد پرداخت. در ادامه هر يك از مسئولين حاضر در جلسه توضيحاتي را ارائه نمودند و در پايان حجت الاسلام و المسلمين حاج آقا نوروزي ضمن تشكر از حضور مسئولين بر پيگري مسائل و مشكلات اين روستا تاكيد نمودند.

افتتاح 444 پروژه مخابراتي در استان اصفهان
اصفهان- خبرنگار ابتكار- مهندس زماني، رئيس هيات مديره و مديرعامل شركت مخابرات استان اصفهان، از افتتاح 444 طرح مخابراتي همزمان با سي امين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي خبر داد. مهندس زماني اين پروژه را شامل تاسيس و توسعه 19 مركز سوئيچ، 89 دفتر ICT روستايي، نصب و توسعه 103 ايستگاه تلفن همراه (BTS) و 233 پروژه متفرقه ديگر اعلام كرد كه با سرمايه گذاري بالغ بر 326 ميليارد و 932 ميليون ريال افتتاح خواهد شد. وي عملكرد شاخص هاي مخابراتي استان طي سه دهه پيروزي انقلاب اسلامي را بسيار مطلوب ارزيابي كرد و گفت: تعداد مراكز تلفن استان از هفت مركز در سال 57 به 661 مركز، تعداد شماره هاي منصوبه تلفن ثابت از 75 هزار و 500 شماره به دو ميليون و 382 هزار و 255 شماره، تعداد شماره هاي مشغول به كار تلفن ثابت از 51 هزار و 800 شماره به يك ميليون و 861 هزار و 218 شماره، ضريب نفوذ تلفن ثابت از دو درصد ه 40 درصد و روستاهاي داراي ارتباط از 28 روستا به يك هزار و 704 روستا در سال جاري افزايش يافته است. رئيس هيات مديره و مديرعامل ساير خدمات مخابراتي دوران انقلاب كه قبل از انقلاب وجود نداشته است را نصب و راه اندازي يك هزار و 312 سايت BTS تلفن همراه در مقايسه با 22 سايت نصب شده در سال 77 كه از اين لحاظ رتبه دوم را در سطح كشور دارا هستيم، پوشش آنتن دهي تلفن همراه در 96 شهر استان، سه هزار و 905 بورت ديتا، 31 هزار و 784 كانال بين شهري در مقايسه با دوازده هزار و 505 كانال در سال 77 و تعداد 22 دفتر خدمات ارتباطي شهري و 425 دفتر خدمات ارتباطي روستايي نام برد و افزود: در حال حاضر با واگذاري دو ميليون 510 هزار و 286 شماره تلفن همراه، ضريب نفوذ تلفن همراه استان از 0/64 درصد در سال 77 به 53/56 درصد رسيده كه از متوسط ضريب كشوري كه 41/6 درصد است جلوتر هستيم. مهندس زماني بارزترين خدمت شركت مخابرات نسبت به قبل از انقلاب را تبديل تلفن هاي آنالوگ به ديجيتال و متعاقب آن ظهور تلفن همراه دانست و گفت: پيش از انقلاب تلفن ثابت به صورت نيمه خودكار و يا خودكار و به صورت آنالوگ و با واگذاري طولاني مدت به مشتركان همراه بود در حالي كه در حال حاضر اين خدمت تقريبا به صورت به روز واگذار مي شود. وي در پايان افزود: شركت مخابرات استان اصفهان مفتخر است كه در طي 30 سال عمر انقلاب اسلامي چهار ميليون و 200 هزار تلفن ثابت و همراه را در اختيار مردم استان اصفهان قرار داده است كه كليه اعتبارات آن از محل درآمدهاي شركت مخابرات استان تامين گرديده است.

مدير صنايع كشاورزي و مكانيزاسيون جهادكشاورزي گيلان:
توسعه مكانيزاسيون كشاورزي به 160 ميليارد تومان اعتبار نياز دارد
رشت-مدير صنايع كشاورزي و مكانيزاسيون جهادكشاورزي گيلان گفت: براي طرح تجهيز و توسعه مكانيزاسيون كشاورزي استان به 160 ميليارد تومان اعتبار نياز است. محمدعلي قنبري نژاد در گفتگو با فارس اظهار داشت: طبق اعتبارات، قطره چكاني كه در اين بخش وجود دارد در فاصله دو برنامه پنج ساله مي تواند اين طرح را در اراضي كشاورزي گيلان گسترش دهد، در حالي كه هر ساله 2 ميليارد تومان در بحث تسهيلات و يارانه به دستگاه ها اختصاص مي يابد. قنبري نژاد هدف از مكانيزاسيون كشاورزي را افزايش بهره وري در توليد محصولات، ارتقاي سطوح ضريب و درجه مكانيزاسيون كشاورزي استان، سهولت در انجام عمليات مراحل مختلف زراعي و باغي، كاهش هزينه هاي كاشت، داشت و برداشت، افزايش توليد، كاهش ضايعات و افزايش درآمد كشاورزان عنوان كرد.

جمعه|ا|11|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن