تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813232863




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل آموزش و پرورش استان اردبيل:


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مديركل آموزش و پرورش استان اردبيل:
خبرگزاري فارس: مديركل آموزش و پرورش استان اردبيل گفت: امروز انديشه‌هاي بارور انقلاب اسلامي باوجود بسياري از كشورهاي متحجر در قلب و دل تمام ملت‌هاي آزاديخواه ريشه دوانده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، احمد محمود‌زاده پيش از ظهر امروز در همايش اهميت نقش زنان در انقلاب اسلامي اظهار داشت: نداي انقلاب اسلامي در سال‌هاي قبل از انقلاب كه اجازه شنيده شدن حتي در يك محفل كوچك را نداشت و زير سيطره رسانه‌هاي غرب بود امروز به زبان اتحاد تمام ملت‌ها و كشورها تبديل شده كه وجود آن به همگان دلگرمي مي‌دهد.

وي لحظه تاريخي ورود امام به كشور را لحظه تعيين كننده و تاثير‌گذار در سرنوشت ايران اعلام كرد و گفت: وضعيت كنوني ايران را بدون در نظر گرفتن حضور رهبر كبير انقلاب و هدايت‌هاي داهيانه آن حضرت هيچ كس نمي‌توانست تصور كند و امام با حضور خود در كشور ايران و با رهبري انقلاب اسلامي به جهانيان فهماند حكومت الله بايد در همه جا گسترش يابد.

مديركل آموزش و پرورش استان اردبيل در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينكه آموزش و پرورش داراي نقش آگاه‌سازي و آگاهي‌بخشي خاطرنشان كرد: آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترين و بزرگترين دستگاه تعليم و تربيت در كشور وظيفه تبيين استمرار انقلاب اسلامي را دارد و مدرسه به عنوان خط مقدم انقلاب اسلامي بايد وظايف خود را در اين راستا به خوبي ايفا كند.

محمود‌زاده يادآور شد: مردان استوار و زنان با وقار ما در 33 سال گذشته نقشي ژرف در بيرون راندن استكبار از مرزهاي ايران داشته‌اند و امروز گفتمان امام (ره) به يك گفتمان جهاني تبديل شده است.

اين مسئول تصريح كرد: پيروزي انقلاب اسلامي از يك تحول عظيم انساني آغاز شد كه استمرار و صدور آن نيز نيازمند تحول انساني و تربيت انسان‌هاي آزاده است.

مدير كل آموزش و پرورش استان اردبيل بيان داشت: نسل سوم انقلاب بايد با حركت‌ها، برنامه‌ها و رهنمود‌هاي دوران انقلاب آشنا شود و معلمان بايد با بصيرت كامل اين واقعيت‌ها را به دانش‌آموزان بفهمانند.

محمود‌زاده در بخش ديگري از سخنان خود با قدرداني از حضور رئيس مركز ملي پرورش استعدادهاي درخشان در استان گفت: استعدادهاي درخشان در شاخص‌هاي آموزش و پرورش تاثيرات شگرفي دارند.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، وي در پايان سخنان خود اظهار داشت: در سال جاري شش مركز استعدادهاي درخشان به دو مركز موجود در اردبيل افزوده شده كه در سال آينده نيز با افزايش هشت مركز و فعاليت مراكز 16‌گانه استعدادهاي درخشان شاهد پرورش خلاقيت‌ها و استعدادهاي ناب در استان خواهيم بود.

انتهاي پيام/صا10

يکشنبه|ا|16|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن