تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819447167




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بسيار سفر بايد...


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: بسيار سفر بايد...
ليگ برتر انگلستان اين سال ها تبديل به ليگ مناسبى براى درخشش ستارگان خارجى شده است. با اين حال بازيكنان بومى انگلستان هميشه به نوعى از تجربه ساير ليگ هاى اروپايى هراس داشته اند. در اينجا به بررسى نام چند ستاره انگليسى كه پتانسيل موفقيت در ساير ليگ هاى اروپايى را دارا هستند مى پردازيم:
گابريل آگبنلاهور - آستون ويلا
ليگ پيشنهادى: بوندس ليگا، هافنهايم
شايد انتخاب اين ليگ و تيم تا حدودى عجيب باشد خصوصاً كه آستون ويلا اين روزها موقعيت خوبى در جدول رده بندى ليگ برتر دارد. با اين حال اكنون كه وداد ايبيسويچ دچار مصدوميت طولانى مدت شده است او مى تواند در بوندس ليگا خوش بدرخشد چرا كه در حال حاضر گلزنى با فاكتورهاى او موجود نيست. آگبنلاهور يكى از بهترين گلزنان ليگ برتر است و اين فصل تا اينجاى كار ۹ گل به ثمر رسانده است. او نشان داده كه به تنهايى هم مى تواند در خط حمله بازى كند و بازى در عمق و سطح برايش فرقى نمى كند. از طرفى توانايى قابل ملاحظه اى در بازى هايى با سيستم فوتبالى ضد حمله از خود به اجرا گذاشته است كه او را گزينه فوق العاده اى براى فوتبال آلمان معرفى مى كند.
مايكل اوون- نيوكاسل
ليگ پيشنهادى: ليگ حرفه اى آمريكا، لس آنجلس گالكسى
آينده اين مهاجم انگليسى در تى سايد كاملاً نامعلوم است. او يك بار شانس خود را در يك ليگ خارجى امتحان كرد و نتيجه خوبى نگرفت. با اين حال او هنوز هم گلزن فوق العاده اى به حساب مى آيد. هنوز هم هر تيمى اوون را داشته باشد مى تواند به گلزنى او اميد ببندد. او تعدادى از توانايى هايش را در فوتبال از دست داده است اما هنوز هم مقابل دروازه خوب عمل مى كند. از آنجايى كه ديويد بكهام تصميم گرفته حالا حالاها در ميلان بماند مى توان اينگونه نتيجه گرفت كه MLS بيش از اندازه به يك گلزن احتياج دارد. مطمئناً مدافعان اين ليگ چندان خطرناك نيستند و او مى تواند از پس آنها بربيايد. از طرفى اگر در گالكسى توپ بزند به مهره اى جذاب و سرگرم كننده در زمين تبديل خواهد شد.
جك ويلشر - آرسنال
ليگ پيشنهادى: لاليگا، بارسلونا
جك جوان همين روزهاست كه تبديل به يكى از پرطرفدارترين فوتباليست هاى ليگ برتر شود. توجه عموم خيلى زود از تئو والكات به ويلشر جلب شد. او تعادل خوبى در بازى اش برقرار مى كند و در پاسكارى بسيار قدرتمند است. اگر بارسلونا بخواهد يك ستاره مانند فابرگاس داشته باشد كه توانايى هاى دريبل كردنش خيلى هم بهتر است مى تواند ويلشر را داشته باشد. كاتالان ها كه به بازيكنان جوان فرصت درخشش در زمين را مى دهند مى توانند به جك جوان در تبديل شدن به يك ستاره كمك كنند. آرسن ونگر در مورد او گفته كه استعدادهاى او بشدت شبيه سسك فابرگاس و ليام برادى است و مى تواند حتى از آنها جلو بزند. خيلى ها معتقدند سرى A هم جاى خوبى براى اوست و تيم هايى چون يوونتوس، اينتر يا سامپدوريا همگى به او فرصت درخشش را خواهند داد. به هر حال بهترين حالت براى او حضور در تيمى است كه مربى آن به استعدادهاى جوان ايمان دارد!
جيمز چستر- تيم ذخيره هاى منچستريونايتد
ليگ پيشنهادى: ليگ برتر بلژيك- رويال آنترپ
باشگاه رويال آنترپ سال هاست كه با منچستريونايتد رابطه خوبى دارد و تا امروز بازيكنانى چون آدام اكرسلى، فريزر كمپل و جان آوانز بين اين ۲ تيم رفت وآمد كرده اند. بنابراين امكان حضور چستر در باشگاه بلژيكى به هيچ وجه كم نيست. او با ۱۹ سال اكنون كاپيتان تيم ذخيره هاى باشگاه انگليسى است و وقتى تنها ۵ سالش بود فوتبال بازى كردن را شروع كرد. او چالش طلب و قدرتمند است اما با وجود توانايى هاى ليدرى اش هنوز شانس بازى در تركيب اصلى شياطين سرخ را پيدا نكرده. شايد حضور در تيمى خارجى به او فرصت هاى بيشترى بدهد.
لى كاترمول- ويگان
ليگ پيشنهادى: ليگ هلند، توئنت
ليگ برتر انگلستان پذيراى استعدادهاى هلندى زيادى در طول ساليان دراز بوده است. كسانى چون رود ون نيستلروى ، دنيس بركمپ، ريموند ون بارن ولد و ... كه دوران درخشانى را در جزيره گذرانده اند اما كم پيش مى آيد كه يك جزيره نشين به ليگ هلندى ها برود. به هر حال مك كلارن به كاترمول در ميدلزبرو شانس بازى داد و اجازه داد استعدادهايش را نشان دهد. به هر حال اكنون همه چيز فرق مى كند و از آنجايى كه تيم هاى داخلى علاقه اى به دادن اين شانس به او ندارند در ويگان هم بعيد است او رشد بكند. شايد بهترين راه سفر به هلند و درخشش در ليگ آنها باشد.
اشلى يانگ- آستون ويلا
ليگ پيشنهادى: لاليگا، رئال مادريد
اگر همين طور به درخشش ادامه بدهد، خوب توپ را كنترل كند و براى ساير همتيمى هايش موقعيت سازى كند آن وقت مى توان او را جزو ليست رئال مادريد قرار داد. مارتين اونيل مربى آستون ويلا او را يك بازيكن با فوتبالى در حد ستاره هاى بزرگ مى نامد و اگر شايعات را بتوان باور كرد آن وقت بايد مطمئن شد كه قوهاى سپيد به دنبال جذب او هستند.
وين رونى- منچستريونايتد
ليگ پيشنهادى : سرى A ، رم
او بازيكن خلاق و بيش از اندازه بااستعدادى است، كسى كه مى تواند به تنهايى نتيجه بازى را عوض كند. او به درد بازى در هر باشگاهى مى خورد اما بايد ديد كدام سيستم بيشتر با روش بازى او متناسب است. فرانچسكوتوتى ۳۳ ساله شده است بنابراين مى توان اينگونه نتيجه گرفت كه رونى در سرى A مى تواند بازى هاى فوق العاده اى به اجرا بگذارد. او به خوبى در سيستم ۱-۳-۲-۴ كه خاص تيم رم است جاى مى گيرد و توانايى تبديل شدن به يك گلادياتور تمام عيار در او ديده مى شود.
فرانك لمپارد- چلسى
ليگ پيشنهادى: سرى A، اينتر
تابستان گذشته پيوستن لمپارد به اينتر بيش از اندازه محتمل بود، حتى بعضى از رسانه ها هم آن را اعلام كرده بودند. با اين حال همه چيز ناتمام باقى ماند و لمپارد در استمفوردبريج ماندگار شد. او يكى از بهترين بازيكن هاى ليگ برتر است. مى توان از او به عنوان كامل ترين هافبك جزيره نام برد، چرا كه شم فوتبالى و استعداد بازى در تمام نقاط خط ميانى را دارد. خوزه مورينيو او را جزو بهترين بازيكنان دنيا مى داند و به همين خاطر است كه اصرار دارد او را به ايتاليا ببرد.
دنى ولبك- منچستريونايتد
ليگ پيشنهادى: ليگ هلند، آژاكس
آژاكس احتياج به يك مهاجم نوك حمله دارد. از وقتى كلاس يان هانتلار به رئال مادريد پيوسته است اين جاى خالى در تيم پر نشده و آنها به دنبال يك جايگزين خوب مى گردند. گرچه ولبك به هيچ وجه به هانتلار شبيه نيست و بيشتر با نوانكو كانو مقايسه مى شود. او قد بلند است و با توپ فوق العاده ظاهر مى شود. قدرت بدنى خوبى دارد و در ۲ گوش خط ميانى خوب بازى مى كند و توانايى بازى به عنوان مهاجم دوم را هم دارد. ولبك در تيم بسيار خوب ظاهر مى شود و با ساير بازيكنان كنار مى آيد. اين صفات از او مهره خوبى در ليگ هلند مى سازد.
ميكا ريچاردز- منچسترسيتى
ليگ پيشنهادى: لاليگا، ويارئال
شايد به اندازه فصل گذشته ندرخشيده باشد اما استعداد و پتانسيل تبديل شدن به يك بازيكن فوق العاده را دارد. او كه به تيم ملى نيز دعوت شده است به خوبى مى تواند از پس بازى در دفاع راست و ميانى بربيايد حتى توانايى بازى به عنوان يك هافبك دفاعى را دارد. نحوه پاسكارى و به طور كلى فوتبال او كاملاً با فاكتورهاى فوتبال اسپانيايى سازگار است بنابراين يك سفر از ايستلند به سرزمين ماتادورها چندان هم بد نيست.

شنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 255]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن