تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815449297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/اخبار كوتاه از استان قزوين/برگزاري سمينار آموزشي مديريت عملكرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: /اخبار كوتاه از استان قزوين/برگزاري سمينار آموزشي مديريت عملكرد
خبرگزاري فارس: معرفي مسئول بسيج دانشگاه آزاد، برگزاري سمينار آموزشي مديريت عملكرد، انجام مميزي مراقبتي گواهينامه ايزو و تقدير از بازرگاني قزوين از اهم اخبار كوتاه استان قزوين است.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، در مراسمي با حضور مسئولان، مراسم توديع و معارفه مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد قزوين برگزار شد.
مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي آزاد اسلامي سراسر كشور در سخناني با اشاره به بيانات مقام معظم رهبري، بسيج را عامل اتحاد در كشور دانست و گفت: اگر مي‌بينيم كه مشكلات مردم برطرف نشده، به خاطر نبود وحدت است و به فرموده ولايت فقيه، بسيج مي‌تواند محور و عامل وحدت باشد.
حسن زماني افزود: بسيج دانشجويي بايد به دور از تفكر حذفي و ديواركشي بين افراد و با پيروي از علم و منطق براي اهداف امام (ره)، شهدا و انقلاب حركت كند.
در ادامه فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوين در سخناني رسالت بسيج را بسيار خطير و سنگين دانست و اظهار داشت: اگر امروز به جايگاه والايي رسيده‌ايم، مرهون ولايت فقيه هستيم، چراكه اگر ولايت فقيه نبود اين انقلاب به پيروزي نمي‌رسيد يا حزب‌الله در لبنان و حماس در فلسطين در برابر رژيم صهيونيسم پيروز نمي‌شد.
سالار آبنوش افزود: بسيج مانند درياي بيكران از افكار و جريان‌ها استقبال مي‌كند، چراكه هنر بسيج جذب كردن افراد مختلف با طرز فكرهاي متفاوت است.
وي تصريح كرد: بايد با اين ديد كه دانشجويان آينده‌سازان كشور هستند به جامعه نگاه كرد و اين را فراموش نكنيم كه هر كس تفكر ولايي داشته باشد بسيجي است.
در ادامه رئيس دانشگاه آزاد قزوين بيان داشت: خوشبختانه بسيج دانشجويي دانشگاه آزاد قزوين از فعال‌ترين و موثرترين نهادها در بين بسيج دانشجويي كشور است و اميدوارم هر چه بيشتر شاهد اعتلاي نام بسيج در دانشگاه‌هاي استان و حتي كشور باشيم.
مرتضي موسي خاني تأكيد كرد: امروز كشور نيازمند انرژي و تلاش‌هاي مثبت است و نگاه مثبت داشتن به نسل جديد زمينه شناخت و روي آوردن جوانان به بسيج است.

* برگزاري سمينار آموزشي مديريت عملكرد
مديركل دفتر آموزش و پژوهش استانداري قزوين گفت: سمينار آموزشي مديريت عملكرد ويژه مديران، روساي سازمان‌ها، مديران صنايع استان به همت دفتر آموزش و پژوهش استانداري قزوين و همكاري بيمه نوين برگزارشد.
مريم نجف‌آبادي افزود: اين سمينار آموزشي از سري دوره‌ها و كارگاه‌هاي آموزشي بهبود مديريت است كه مديران دستگاه‌هاي اجرايي ملزم به گذراندن اين دوره‌ها هستند.
وي ادامه داد: دفتر آموزش و پژوهش استانداري هر سال با همكاري دستگاه‌هاي اجرايي و نهادهاي مختلف اقدام به برگزاري سمينارهاي آموزشي مي‌كند كه در سال 87 تاكنون اين دفتر شش سمينار آموزشي برگزار كرده است.
مديركل دفتر آموزش و پژوهش استانداري قزوين هدف از اجراي اين سمينار آموزشي را آشنايي مديران با مهارت‌هاي لازم در زمينه ارزيابي عملكرد و مديريت عملكرد برخورد و رهبري سازمان‌ها عنوان كرد.

* انجام مميزي مراقبتي گواهينامه ايزو
مميزي مراقبتي نوبت نخست گواهينامه ايزو 9001 سازمان حمل ونقل و پايانه‌هاي استان قزوين با موفقيت انجام پذيرفت.
نماينده شركت توف نورد آلمان از فرايندهاي اين سازمان به صورت نمونه‌گيري به منظور كنترل و هدايت خدمات مطرح شده در چارچوب و الزامات استاندارد اخذ شده، طي دو روز متمادي مميزي مراقبتي به عمل آورد و نتايج حاصل از آن را براي يك سال منطبق با شرايط گواهينامه ايزو 9001 دانست.
در جلسه اختتاميه مميزي، مدير سازمان حمل و نقل قزوين با ابراز خرسندي از موضوع يادآور شد: ايزو در واقع الگوي هدف‌مداري برنامه و سياست‌هاي تدوين شده سازمان است و نقش كاركنان در استانداردسازي فعل و انفعالات آن بسيار حائز اهميت است.

* تقدير از بازرگاني قزوين
وزارت بازرگاني طي نامه‌اي از اقدامات رياست سازمان و مجموعه كاركنان سازمان بازرگاني استان قزوين در فرايند تنظيم بازار تقدير كردند.
در متن تقديرنامه آمده است: نظر به اهتمام جدي مديران و مجموعه همكاران محترم آن سازمان در توسعه فرآيند بازرسي كه با توجه به شرايط موجود در اقتصاد كشور نقش بسزايي را در تنظيم بازار ايفا مي‌كند، بدينوسيله مراتب تشكر خود را ابلاغ مي‌كنم.

* اعلام شيوه‌نامه يادواره سال نوآوري و شكوفايي
شيوه‌نامه مسابقات فرهنگي، هنري و ادبي دانش‌آموزان با نيازهاي ويژه با عنوان يادواره سال نوآوري و شكوفايي در سال تحصيلي 88 - 87 اعلام شد.
مسابقات فرهنگي، هنري و ادبي دانش‌آموزان با نيازهاي ويژه در رشته‌هاي قرآن و نماز، نهج‌البلاغه، مسابقات هنري و ادبي، هنرهاي آوايي، دستي و تجسمي، نمايشي و مسابقات ادبي برگزار مي‌شود.
اين مسابقات در سه مقطع ابتدايي، راهنمايي، متوسطه و پيش‌دانشگاهي با هدف افزايش سطح توانايي‌هاي علمي، فرهنگي، ديني و اجتماعي و جهت‌دهي استعدادهاي هنري و ادبي دانش‌آموزان برگزار مي‌شود.
مراحل برگزاري مسابقات فرهنگي و هنري دانش‌آموزان با نيازهاي ويژه به ترتيب آموزشگاه، استان و كشوري بوده و دانش‌آموزان برتر هر مرحله، در مرحله بالاتر شركت مي‌كنند.
اين مسابقات در بخش قرآني شامل رشته‌هاي قرائت و حفظ قران كريم، نهج البلاغه، احكام، اذان و انشاي نماز است.
شركت‌كنندگان بخش‌هاي ادبي و هنري اين دوره از مسابقات نيز در رشته‌هاي شعر، داستان كوتاه، سرود، تئاتر عروسكي و صحنه‌اي، خوشنويسي، طراحي، نقاشي، كاريكاتور، گرافيگ و هنرهاي دستي و تجسمي به رقابت مي‌‌پردازند.
شركت‌كنندگان در اين مسابقات دانش‌آموزان گروه‌هاي نابينا و كم بينا، معلولان جسمي و حركتي، چند معلوليتي، كم توان ذهني و ناشنوا هستند.
نخستين دوره مسابقات قرآن و نماز ويژه دانش‌آموزان كم‌توان ذهني نيز با هدف آشنايي بيشتر دانش‌آموزان با مضامين و مفاهيم قرآن كريم در رشته قرائت برگزار مي‌شود.
انتهاي پيام/ح20

شنبه|ا|12|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن