تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را با اعتقاد و دوستى محمد و آل پاكش و با تسليم در ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816776771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فضاهاي ورزشي خواف 10 برابر شد/ اعزام دانش آموزان قوچاني به مناطق جنگي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فضاهاي ورزشي خواف 10 برابر شد/ اعزام دانش آموزان قوچاني به مناطق جنگي
فضاهاي ورزشي خواف 10 برابر شد/ اعزام دانش آموزان قوچاني به مناطق جنگي
مشهد - خبرگزاري مهر: 10 برابر شدن سرانه فضاهاي ورزشي خواف، اعزام دو هزار دانش آموز قوچاني به مناطق جنگي و بهره مندي 4 هزار و 600 روستايي از بيمه در خليل آباد اخبار فرمانداري هاي خراسان رضوي هستند.

به گزارش خبرگزاري مهر، فرماندار خواف از 10 برابر شدن سرانه فضاهاي ورزشي خواف از ابتداي انقلاب تاكنون خبر داد.

عبدالعلي جغتايي در جلسه شوراي اداري خواف كه با حضور مديركل ورزش و جوانان استان بر گزار شد، افزود: افزايش سرانه فضاهاي ورزشي شهرستان از هفت سانتي متر قبل از انقلاب به 75 سامتي متر در حال حاضر، نشان از اهتمام دولت هاي گوناگون در نظام جمهوري اسلامي به اين مقوله بوده است.

وي از سالن كشتي شهرستان خواف به عنوان يكي از پروژه هاي مصوب دور دوم سفرهاي هيئت دولت به شهرستان ياد و ابراز اميدواري كرد: با عملياتي شدن اين طرح و تكميل سالن ورزشي سنگان سرانه شهرستان در فضاهاي ورزشي افزايش يابد.

رئيس شوراي اداري خواف درباره تعداد پروژه هاي شهرستان كه در دهه فجر افتتاح يا كلنگ زني خواهد شد، اظهار داشت: 100 طرح عمراني با اعتباري بالغ بر 185 ميليارد ريال با محوريت روستاها آغاز و يا مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

اعزام دو هزار دانش آموز قوچاني به مناطق جنگي

همزمان با ايام دهه فجر انقلاب اسلامي سومين كاروان دانش آموزي اردوي راهيان نور عازم مناطق عملياتي شدند.

فرماندار قوچان در مراسم بدرقه اين دانش آموزان گفت: تعداد شركت كنندگان اين اردو كه همگي دختران محصل در مقطع دبيرستان هستند 500 نفر است.

اسماعيل حيدري آزاد اضافه كرد: با احتساب 570 دانش آموز پسري كه 22 بهمن سال جاري به اين مناطق اعزام خواهند شد، مجموع تعداد دانش آموزان اعزامي شهرستان در سال 90 به بيش از دو هزار نفر خواهد رسيد.

وي ابراز اميدواري كرد: اين قبيل اقدامات فرهنگي در آشنايي نسل نوجوان و جوان با انديشه هاي امام راحل(ره)، مقام معظم رهبري، آرمان هاي شهدا و حفظ روند رشد و شكوفايي كشور موثر واقع شود.

بهره مندي 4 هزار و 600 نفر از بيمه روستايي در خليل آباد

فرماندار خليل آباد گفت: چهار هزار و 600 نفر از ساكنان شهرستان زير پوشش بيمه روستاييان و عشايري قرار دارند.

علي اصغر مرادزاده در ديدار با سرپرست بيمه تامين اجتماعي روستايي و عشاير استان افزود: اين افراد يك پنجم خانوارهاي روستايي و عشايري شهرستان را تشكيل مي دهند.

وي تصريح كرد: اطلاع رساني و فرهنگ سازي در خصوص مزاياي اين بيمه در راستاي تحت پوشش قرار دادن ساير خانوارهاي جامعه هدف ضروري است.

مهدي ارباشي سرپرست بيمه تامين اجتماعي روستاييان و عشاير خراسان رضوي نيز در اين ديدار ايجاد رفاه اجتماعي تضمين شده را از دغدغه هاي اساسي تمامي دولت ها دانست و اضافه كرد: از سال 84 تاكنون، اقدامات مناسبي در اين راستا با تمركز بر جامعه روستاييان صورت گرفته است به طوريكه امروز عشاير و روستاييان واجد شرايط همچون كارمندان دولت از مزاياي بازنشستگي برخوردارند.

وي با اشاره به هزار و 200 خانوار بهره مند از مزاياي اين بيمه، ابراز اميدواري كرد: با همكاري مسئولان تا پايان سال جاري شاخص هاي مورد نظر محقق و 50 درصد جمعيت روستايي و عشاير استان تحت پوشش بيمه تامين اجتماعي قرار گيرند.

اعزام اولين كاروان راهيان نور دانش آموزان دختر باخرز

نخستين مرحله از اعزام دانش آموزان دختر به مناطق عملياتي، با اعزام 151 نفر در قالب كاروان راهيان نور آغاز شد.

حسين جمشيدي مدت برگزاري اين اردو براي هر كاروان را يك هفته اعلام و اضافه كرد: تمامي دانش آموزان دختر اعزام شده، در مقطع دوم دبيرستان تحصيل و در قالب واحد درسي آمادگي دفاعي در اين طرح شركت مي كنند.

وي با اشاره به حضور يك روحاني و يك راوي در هر كاروان اظهار داشت: اقدام فرهنگي و نيز بسته هاي پزشكي به ميزان مورد نياز براي هر كاروان در نظر گرفته شده است.

وي تصريح كرد: آشنايي اقشار مختلف به ويژه نسل جوان با دلاور مردي ها و رشادت هاي رزمندگان نه تنها انتقال فرهنگ و ارزش هاي حماسه ساز نسل اول و دوم انقلاب به نسل هاي بعدي را موجب مي شود بلكه آنان را نسبت به شرايط دشواري كه كشور براي رسيدن به مرحله كنوني پشت سر گذاشته است، آگاه مي سازد.

65 درصد روستاهاي بجستان از جاده آسفالت برخوردارند

فرماندار بجستان ميزان برخورداري روستاهاي شهرستان از راه آسفالت شده را 65 درصد اعلام كرد.

محمد صولتي در بازديد از روند بازگشايي برخي مسيرهاي روستايي كه به دليل بارندگي اخير دچار آب گرفتگي شده بود، گفت: در حال حاضر 50 كيلومتر راه روستايي ديگر در دست بهسازي است.

وي افزود: از اين ميزان 10 كيلومتر آن در مرحله آسفالت و 40 كيلومتر ديگر در مرحله آماده سازي زيرساخت ها قرار دارد.

فرماندار بجستان تصريح كرد: تكميل اين پروژه ها، آمار جاده هاي آسفالت شده شهرستان را به 44 درصد مي رساند.

صولتي از سرعت عمل راهداران شهرستان در بازگشايي راه هاي مسدود شده علي رغم كمبود ادوات راهداري تقدير و ابراز اميدواري كرد: با مساعدت مسوولان استان بخشي از كاستي هاي امكانات اين اداره مرتفع و خدمت رساني به مردم در حوزه راه بهبود يابد.

سمينار جبر ايران در شهرستان سبزوار برگزار شد

قاسم شعباني فرماندار سبزوار در سمينار جبر ايران كه در شهرستان سبزوار برگزار شد، اظهار داشت: آثار علمي سمينار جبر در تاريخ علمي كشور ثبت ضبط خواهد شد.

وي افزود: ساختار علمي و جايگاه اداري سبزوار در حد يك استان كوچك و متوسط است و شهرستان از لحاظ جمعيت بيش از هفت مركز استان جمعيت دارد و به شهري بازرگاني و تجاري معروف است.

شعباني با اشاره به توان علمي بالاي دانشجويان و متخصصين شهرستان ابراز اميدواري كرد برگزاري چنين همايش هاي علمي به ارتقاء بيش از پيش علم و دانش منجر شود.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 223]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن