تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815465953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جوانان انقلابي و مسلمان ما به دانش هاي مربوط به صنعت آب و برق دست يافته اند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: جوانان انقلابي و مسلمان ما به دانش هاي مربوط به صنعت آب و برق دست يافته اند
شهرري - وزير نيرو با بيان اينكه تحريم دشمنان عليه نظام مربوط به 33 سال گذشته است، گفت: جوانان انقلابي و مسلمان ما در سايه تلاش، مجاهدت و فداكاري به دانش هاي مربوط به صنعت آب، برق و نيروگاه دست يافته اند.


به گزارش ايرنا، "مجيد نامجو" روز شنبه در حاشيه مراسم تجديد ميثاق مسوولان وزارت نيرو با آرمانهاي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي در حرم مطهر امام خميني (ره) در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا افزود: دشمنان به هر وسيله ممكن مي خواهند، برنامه هاي ما را محدود و در آن شكاف و رخنه ايجاد كنند.

وي اظهار داشت: تحريم دشمنان مربوط به امسال و سال گذشته نيست، بلكه از اول انقلاب وجود داشته و آنها هر چيزي را كه باعث رشد و شكوفايي ما شود را محدود كرده اند.

نامجو ادامه داد: در حال حاضر نيز تمام نيازهاي كشور در صنعت آب و برق را بر اساس آينده نگريها سازماندهي و به پيش مي بريم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود گفت: ايام الله دهه فجر تجديد عهد و پيماني است براي شناخت هر چه بيشتر از امام راحل و اين شناخت همواره بيشتر مي شود.

وزير نيرو تصريح كرد: آنچه كه انسان را متحول مي كند، ظرفيت وجودي امام (ره) است و اينكه يك انسان تا چه حد به مقام و رشد واقعي مي رسد كه همه آزادگان به ايشان رشك مي برند.

وي بيان داشت: در 33 سال گذشته، انقلاب ما بر اساس معيارها و اعتقاداتي كه امام راحل بنا گذاشته پيش رفته و همه آنها بر اساس ارزشهاي انساني است و هم اكنون جهانيان به اين باور و اعتقاد رسيده اند.

مجيد نامجو روز شنبه در چهارمين روز از دهه مبارك فجر به همراه معاونين، روسا و كاركنان وزارت نيرو با حضور در حرم مطهر امام راحل با آرمانهاي والاي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران تجديد ميثاق كردند و با نثار تاج گل و قرائت فاتحه ياد و خاطره آن يار سفر كرده را گرامي داشتند.

703/ 699 / 1449

انتهاي خبر / خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا) / كد خبر 30798092

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 231]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن