تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):نشانه هاى مؤمن پنج چيز است: ... و بلند گفتن بسم اللّه  الرحمن الرحيم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816600908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيگيري مهر نتيجه داد؛شير در مدارس اردبيل توزيع شد/ مناطق محروم همچنان چشم انتظار


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پيگيري مهر نتيجه داد؛شير در مدارس اردبيل توزيع شد/ مناطق محروم همچنان چشم انتظار
شير در مدارس اردبيل توزيع شد/ مناطق محروم همچنان چشم انتظار
اردبيل - خبرگزاري مهر: بعد از گذشت چند ماه از آغاز سال تحصيلي توزيع شير در مدارس استان اردبيل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، با وجود گذشت نزديك به 5 ماه از آغاز سال تحصيلي و بيش از دو ماه از نواختن زنگ شير در مدارس استان، وعده اجراي اين طرح كه به 17 دي ماه محول شده بود محقق نشد و پس از تاخير 25 روزه از اين موعد اعلام شده، توزيع شير از چند روز قبل در مدارس استان البته به غير از چند منطقه آغاز شد.

توزيع شير كه از چند سال پيش در قالب طرح ملي و در مقاطع تحصيلي ابتدايي و راهنمايي مدارس دخترانه و پسرانه اجرا مي شود، امسال با مشكلات عديده اي مواجه شد و در حالي كه سال تحصيلي از نيمه گذشته تحقق آن بالاخره ممكن شد تا شايد بيش از همه، دانش آموزان مناطق محروم استان را خوشحال كرده باشد.

اين طرح وزارت آموزش و پرورش در راستاي نهادينه كردن فرهنگ مصرف شير و كمك به تغذيه كودكان از چند سال پيش با توزيع بسته هاي شير براي مصرف دانش آموزان در مدارس پيش دبستاني، مهدهاي كودك، مدارس دولتي، غير انتفاعي، و مراكز بهزيستي وابسته در مقاطع ابتدايي و راهنمايي براي دختران و پسران توزيع مي شود.

اجراي طرح توزيع شير در مدارس استان طي سال تحصيلي جديد با داستانهاي كش و قوس داري همراه بوده كه در بسياري از موارد اظهارات متفاوت و متناقضي در اين خصوص ارائه شد كه ضمن نارضايتي اوليا و مربيان مدارس، اين سئوال را پيش آورد كه چرا آموزش و پرورش اردبيل دو ماه پيش با برگزاري مراسم و دعوت از رسانه ها زنگ توزيع شير را در مدارس استان به صدا درآورد، در حالي كه مي دانست شيري در مدارس توزيع نخواهد شد.

مدير كل اداره آموزش و پرورش استان اردبيل روز شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز طرح توزيع شير در مدارس استان گفت: با وجود تاخير در توزيع شير هم اكنون به غير از شهرهاي اصلاندوز، گرمي و آموزش و پرورش ناحيه 1 تمامي مدارس استان از توزيع شير بهره مند شده اند.

محمود زاده با اشاره به بازتاب گسترده گزارش توزيع شير در خبرگزاري مهر و با بيان اينكه مصمم هستيم مشكلات توزيع شير در بخشهاي باقي مانده را نيز مرتفع كنيم، تصريح كرد: توزيع شير در 70 وعده غذايي براي هر دانش آموز و در قالب شيرهاي ليواني در داخل خود مدارس انجام مي شود.

مشكلات توليد شير علت تاخير بود

وي با رد انتقادات و اظهارات وارده از سوي برخي شركتهاي توزيع مواد غذايي طرف قرارداد كه عدم پرداخت بدهي از سوي اين سازمان را دليل همكاري نكردن و تاخير در اجراي اين طرح اعلام كرده بودند، گفت: علت تاخير در توزيع شير بدهي آموزش و پرورش نيست و اعتبارات كافي براي توزيع شير داريم.

مدير كل اداره آموزش و پرورش استان برخلاف اظهارات برخي شركتهاي توليد و پخش مواد غذايي علت تاخير شير را نبود شركت توليد و توزيع كننده شير عنوان كرد و يادآور شد: در حال حاضر مهمترين مشكل در توليد حجم كافي شير براي توزيع سراسري است و از سويي جذب اعتبارات از سوي وزارت آموزش و پرورش نيز با تاخير همراه بود.

اين اظهارات در حالي بيان مي شود كه پيش از اين برخي شركتهاي بزرگ توليد و توزيع مواد غذايي داستان اردبيل در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرده بودند كه با توجه به سود كم و از همه مهمتر به دليل عدم دريافت به موقع مبالغ شيرهاي واگذار شده تمايلي به حضور در مناقصه اين سازمان نداشته و در اين طرح همكاي نمي كنند.

محمودزاده با تاكيد بر اينكه اگر شركتي مدعي داشتن بدهي از آموزش و پرورش استان باشد در اسرع وقت به شكايت وي رسيدگي خواهد شد، گفت: از سه ماه پيش در شهرستانهاي خلخال و كوثر و بخشهاي خورش رستم و شاهد طرح توزيع شير مدارس اجرا مي شود.

وي متذكر شد: توزيع شير در برخي مناطق طي يك ماه گذشته و در برخي طي هفته هاي گذشته انجام شده و تنها در مدارس روستايي دو روز است كه شير توزيع مي شود.

تامين اعتبار طرح از يونيسف شايعه است

گزارش ميداني خبرنگار مهر در اين خصوص نشان داد كه بيشتر مدارس شهري و روستايي از چند روز پيش اجراي طرح توزيع شير را در دستور كار خود قرار داده اند و قبل از آن شير در اين مناطق توزيع نشده است.

محمود زاده همچنين در پاسخ به شايعه تامين اعتبار توزيع شير مدارس در سراسر كشور توسط سازمان ملل و يونيسف گفت: اين شايعات پايه و اساس ندارد و تامين اعتبار از سوي خود وزارت آموزش و پرورش صورت مي گيرد و استانها از طريق وزارت آموزش و پرورش تامين اعتبار مي شوند.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن