تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد،...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821140389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حضور 6 ورزشكار مازندراني در رقابت‌هاي المپيك لندن قطعي شده است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: حضور 6 ورزشكار مازندراني در رقابت‌هاي المپيك لندن قطعي شده است
حضور 6 ورزشكار مازندراني در رقابت هاي معتبر المپيك لندن قطعي شده است و با توجه به برگزاري مسابقات انتخابي ، انتظار كسب 2 سهميه ديگر در رشته هاي قايقراني و كشتي فرنگي براي ورزش استان دور از انتظار نيست.


به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه خبري ورزش استان، محمد هادي خلردي معاون توسعه منابع و سرمايه نيروي انساني اداره كل ورزش و جوانان مازندران ‌اظهار داشت: در مسابقات المپيك دوره هاي گذشته مازندران فقط داراي يك نماينده بود اما تلاش فراوان صورت گرفته توسط ورزشكاران ، مربيان و حمايت هاي اداره كل ورزش و جوانان ، عامل افزايش 6 برابري اين سهميه ها بود .
وي بيان داشت : در سال هاي اخير تلاش فراواني براي افزايش زيرساخت هاي ورزش در شهرهاي مازندران صورت گرفت كه اين عامل، حضور بيشتر علاقمندان در رشته هاي مختلف و زمينه سازي براي كشف استعدادهاي موجود را فراهم كرده است .
معاون توسعه منابع و سرمايه نيروي انساني اداره كل ورزش و جوانان مازندران افزود : 175 روز ديگر به آغاز رسمي مسابقات المپيك لندن باقي مانده است و در مدت زمان باقيمانده تلاش مي كنيم با برگزاري نشست هاي صميمانه ، مشكلات ورزشكاران اعزامي مازندران به اين رقابت هاي معتبر را برطرف كنيم .
خلردي ادامه داد : بهره برداري زودهنگام و پيش از موعد پروژه هاي ورزشي موجب شده است ، سرانه فضاي هر شهروند مازندراني فراتر از برنامه ريزي ها باشد و زمينه را براي حرفه اي تر شدن ورزشكاران مستعد و با انگيزه استان فراهم كند .
وي گفت : با توجه به برنامه اداره كل ورزش و جوانان استان براي احداث اماكن ورزشي در نقاط مختلف شهري و روستايي ، در سال 90 بيش از 60 پروژه ورزشي در اختيار علاقمندان قرار مي گيرد تا از اين طريق برخي از مشكلات موجود ورزش مازندران برطرف شود .
معاون توسعه منابع و سرمايه نيروي انساني اداره كل ورزش و جوانان مازندران مشكل كمبود زمين را بزرگترين مشكل ورزش استان دانست و افزود : در شرايطي كه براي احداث برخي از پروژه هاي ورزشي بودجه كافي داريم ، متأسفانه به دليل در اختيار نداشتن زمين ، قادر به اجرايي كردن آن ها نيستيم .
خلردي ادامه داد : تامين زمين ، بر عهده فرمانداران و شهرداران شهرهاي ميزبان طرح ها است كه در صورت تأمين آن ، در كمترين زمان ممكن قادر به اجراي طرح هاي پيش بيني شده هستيم .
وي شرايط تيم هاي فوتبال استان را نيازمند توجه و حمايت بيشتر دانست و گفت : اداره كل ورزش و جوانان متولي تأمين هزينه تيم ها نيست و بر اساس قانون نمي تواند بودجه اين تيم ها را پرداخت كند .
معاون توسعه منابع و سرمايه نيروي انساني اداره كل ورزش و جوانان مازندران ادامه داد : 147 تيم مازندراني در ليگ رشته هاي مختلف ورزشي فعاليت دارند و تامين بخشي از هزينه هاي اين تيم ها نيازمند بودجه كلاني است كه پرداخت آن از عهده اين اداره كل خارج است .
خلردي زمينه سازي براي ورود سرمايه گذاران بخش خصوصي را تنها راه حل مشكلات مالي اين تيم ها دانست و گفت : بايد تلاش كنيم با همكاري مسوولين استاني ، سرمايه گذاراني كه علاقمند به حمايت مالي از تيم هاي ورزشي استان هستند را با حفظ منافع اين افراد ، در استان حمايت و زمينه را براي فعاليت آن ها فراهم كنيم .
وي به در اختيار گرفتن تيم فوتبال نساجي توسط مالك بخش خصوصي اشاره كرد و گفت : اميدواريم حضور "‌مهدي پرهام "‌در اين تيم ، تجربه موفقي باشد كه بتواند ديگر سرمايه گذاران را براي تحت پوشش قرار دادن تيم هاي مازندران ترغيب كند .
خلردي به تحركات اخير برخي تماشاگرنماها در ديدارهاي خانگي تيم فوتسال راه ساري اشاره كرد و گفت :‌ متأسفانه در هفته هاي اخير عده اي كه هيچ اطلاعي از شرح وظايف اداره كل ورزش و جوانان ندارند شعارهاي تندي عليه مسوولان ورزش استان مي دهند و ناكامي هاي اين تيم را به دليل حمايت نكردن اين اداره مي دانند .
معاون توسعه منابع و سرمايه نيروي انساني اداره كل ورزش و جوانان مازندران به تلاش براي حل مشكل تيم فوتبال صنعت ساري كه در ليگ دسته اول فوتبال كشور به ميدان مي رود اشاره كرد و گفت : مذاكره با حامي مالي جديد به مراحل پاياني خود رسيده است و در روزهاي آينده اين تيم تحت پوشش مالي سرمايه گذار جديد قرار خواهد گرفت./ر

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن