تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816863764




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افتخاري:مردم به نمايندگان پيش خريد شده راي ندهند/ تابع نظر جبهه متحد هستنم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افتخاري:مردم به نمايندگان پيش خريد شده راي ندهند/ تابع نظر جبهه متحد هستنم
مردم به نمايندگان پيش خريد شده راي ندهند/ تابع نظر جبهه متحد هستنم
افتخاري با بيان اينكه شناختن عده‌اي از نمايندگان كه براي حضور در مجلس بعد تحت تاثير جريان انحرافي هستند، سخت است، گفت: مردم بايد عملكرد آنها را بررسي كنند و از افراد آگاه به پشت صحنه بپرسند كه نمايندگاني كه براي دوره بعد پيش خريد شدند چه كساني هستند.

به گزارش خبرگزاري مهر لاله افتخاري در گفتگو با پايگاه اطلاع رساني جبهه متحد در پاسخ به سوالي مبني براينكه ساز و كار انتخاب بانوان جبهه متحد چگونه است؟ گفت:

معمولا كميته بانوان پيشنهاداتي را مطرح ميكند، شوراي مركزي آنها را بررسي ميكنند كه از كميته بانوان هم مشورت ميگيرند. البته ما از طيفهاي مختلف اصولگرايي هستيم و نهايتاً امور با مشورت صورت خواهد پذيرفت.

وي با بيان اينكه هويت جبهه متحد اصولگرايان را به بزرگاني همچون آيت‌الله مهدوي كني است ادامه داد: با ايشان و همچنين آيت‌الله يزدي مشورت مي‌كنيم. قطعاً ايشان با تشخيص، بصيرت و ولايتمداري خودشان نظري درست و كارشناسي مي‌دهند و چون ما احترام روحانيت بصير و ولايت‌مدار را نگه مي‌داريم، از نظرات ايشان تبعيت خواهيم كرد. بنابراين در عرصه انتخابات تابع جبهه متحد اصولگرايان كه مورد تاييد آيت الله يزدي و آيت الله مهدوي كني است هستم.

وجود جبهه متحد باعث خوش بيني من به مجلس نهم شده است

نماينده مجلس هشتم همچنين در پاسخ به سوال ديگري مبني براينكه چه چشم اندازي را براي وحدت اصولگرايان متصور هستيد؟ تصريح كرد:

اصولگرايان بايستي تقواي جمعي را در خود تقويت كنند و پالايشي صورت بگيرد. تا افرادي كه به اسم اصولگرا به ميدان آمدند ولي به اصول گرايي آسيب مي‌زنند، يا اصلاح يا از آنها دور شوند.

افتخاري با بيان اينكه جبهه متحد اصولگرايان باعث شده است كه من به مجلس آينده خوش بين باشم. گفت: اميدوارم جبهه متحد هم ظرفيت‌هاي جا مانده از اصولگرايي را زير پرچم خود آورد و هم بسياري از افراد را مي‌تواند جذب كند و خط قرمزي دور اصولگرايان ب‌كشد كه ديگران يعني جريان انحرافي نتواند وارد آن شود.

رئيس جمهور بايد نسبت به اطرافيان خود بازنگري داشته باشد

نماينده لاريجاني در كميته بانوان جبهه متحد در پاسخ به اينكه چه مقدار بين خط انحراف و رييس جمهور فاصله مي بينيد؟ تاكيد كرد:

رئيس‌جمهور قطعا فردي است كه با شعار اصول گرايي وارد ميدان شده و كساني كه به ايشان راي داده‌اند به گفتمان سربازي ولايت و خدمت بي‌منت و آوردن خدمات به جاي جاي كشور اعتقاد دارند و از اين طريق اعتماد مردم جذب شد و تا زماني كه در اين مسير حركت كنند مردم هم پشت ايشان هستند.

افتخاري با بيان اينكه حمايت هايي كه مقام عظماي ولايت از رئيس جمهور داشتن تائيد اين مسئله است اظهار داشت:. دفاع شجاعانه رئيس‌جمهور از حقوق فلسطين، محكوم ساختن استكبار، چينش وزراي ولايت مدار، باعث اعتماد مردم شد؛ لذا خانواده اصول گرا اين انتظار را دارد كه رئيس‌جمهور خط خود را از جريان انحرافي جدا كند.

وي يادآور شد: من شبانه روز براي راي رئيس جمهور تلاش كردم و از لب مرز و جزاير خليج فارس تا شمال كشور همه جا براي تبليغ سفرهايي داشتم.

عضو كميته بانوان جبهه متحد اصولگرايان با بيان اينكه رئيس جمهور بايد بازنگري درباره اطرافيان و عملكرد آنها داشته باشند، گفت: به ميزاني كه ايشان از ولايت فاصله بگيرند مردم هم از وي فاصله خواهند گرفت.

مردم بايد بدانند نمايندگاني كه پيش خريد شده اند چه كساني هستند

وي همچنين با اشاره به برنامه جريان انحرافي براي انتخابات مجلس نهم بيان داشت: جريان انحرافي در نظر داشت كه ۱۵۰ نماينده را به مجلس نهم وارد كند. در جريان دور كاري هم برخي از همين نمايندگان اصول گرا قصد داشتند كه اقدامات صورت گرفته براي دولت و افرادي كه شاخص آنها ولايت بود را زير سؤال ببرند و آن را توجيه كنند.

افتخاري با بيان اينكه اگر جريان‌هاي خاكستري در كنار اقليت قرار بگيرند مي‌توانند تاثيرگذار باشند افزود: و البته عده‌اي از نمايندگان هم براي حضور در مجلس بعد، تحت تاثير جريان انحرافي هستند، كه شناختن اين افراد سخت است ولي مردم بايد عملكرد آنها را بررسي كنند و از افراد آگاه به پشت صحنه بپرسند كه نمايندگاني كه براي دوره بعد پيش خريد شدند چه كساني هستند.

عضو كميته بانوان جبهه متحد تاكيد كرد: نماينده‌اي كه هزينه كلان براي انتخابات خرج كند، بايد توضيح دهد كه اين بودجه را، به خصوص در شهرستان‌ها از كجا آورده است. كسي كه با جريان‌هاي قدرت و ثروت پيوند مي‌خورد و هزينه‌هاي خاصي انجام داده است بايد دانست كه آنها نماينده مردم شهيدپرور نيستند.

© 2003 Mehr News Agency .

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن