تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آدمى با نيّت خوب و خوش اخلاقى به تمام آن چه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امنيت محي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816582141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صدر نشينان دور رفت جايگاه خود را تثبيت كردند


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: صدر نشينان دور رفت جايگاه خود را تثبيت كردند
هفته نخست از دور برگشت سوپر ليگ و ليگ دسته يك كاراته بانوان كه جمعه 14 بهمن در مجموعه ورزشي كبكانيان تهران برگزار شد، تيم هاي فولاد مباركه سپاهان در سوپر ليگ و تيم هاي علمدار كربلا و مناطق نفت خيز جنوب جايگاه خود را در صدر جدول رقابت ها تثبيت كردند.


به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، پيكارهاي سوپر ليگ كاراته بانوان جمعه 14 بهمن در هفته نخست از دور برگشت در حالي پشت سر گذاشته شد كه تيم هيئت كاراته فرديس از ادامه رقابت با ساير حريفانش در سوپر ليگ انصراف داد و تيم هاي سوپر ليگ از پنج تيم به چهار تيم تقليل يافت.
در اين هفته از رقابت ها براي نخستين بار داوران حاضر در ليگ به نحوه جديد قوانين داوري به قضاوت پرداختند كه نظرات متفاوتي را از سوي مربيان حاضر در ليگ بدنبال داشت.
در جدول رقابت هاي سوپر ليگ فولاد مباركه سپاهان در مرحله اول با گذشتن از سد شركت علم و صنعت (22) بر (5) كار را به نفع خود به پايان رساند و در مرحله دوم نيز با غلبه بر هيئت كاراته همدان (29) بر (0) جايگاه خود را در صدر جدول مسابقات سوپر ليگ حفظ كرد و با تيم دانشگاه آزاد اسلامي نيز مقتدرانه با غلبه بر هيئت كاراته همدان اين تيم را (29) بر (0) شكست داد و در مرحله دوم نيز بدليل غيبت تيم هيئت كاراته فرديس نتيجه بازي (29) بر (0) به نفع تيم دانشگاه آزاد اسلامي رقم خورد اما به دليل تفاضل اختيارات در جايگاه دوم رقابت هاي سوپر ليگ قرار گرفت شركت علم و صنعت نيز كه در مرحله اول از تيم فولاد شكست خورده بود در مرحله دوم روبروي تيم نگين نماي سمنان قرار گرفت و در نهايت اين تيم را با امتياز (20) بر (7) شكست داد و در جايگاه سوم ايستاد.
بدين ترتيب فولاد مباركه سپاهان با 21 امتياز تيمي و 176 امتياز انفرادي اول شد.
دانشگاه آزاد اسلامي با 18 امتياز تيمي و 163 امتياز انفرادي دوم شد و شركت علم و صنعت با 12 امتياز تيمي و 86 امتياز انفرادي در جايگاه سوم قرار گرفت.
در ليگ دسته 1 گروه الف: تيم علمدار كربلا در مرحله اول با فولاد مباركه سپاهان روبرو شد كه با نتيجه (21) بر (7) اين تيم را شكست داد و در مرحله دوم نيز تيم شهرداري همدان را (22) بر (5) از پيش رو برداشت و در گروه الف همچنان اول ماند.
در گروه ب: مناطق نفت خيز جنوب كه صدر نشين اين گروه بود با پيروزي بر هيئت كاراته كردستان (24) بر (4) از سد اين حريف گذشت و در مرحله دوم نيز تيم پارسيان تجارت آفتاب را (22) بر (5) مغلوب خود ساخت و همچنان در اين گروه صدر نشين ماند.
بدين ترتيب نتايج ليگ دسته يك در گروه الف به اين ترتيب رقم خورد.
علمدار كربلا با (27) امتياز تيمي و 223 امتياز انفرادي اول شد.
صنايع آلومينيوم رسالت مركزي با 24 امتياز تيمي و 204 امتياز انفرادي دوم شد و تيم سپاهان اصفهان با 18 امتياز تيمي و 153 امتياز انفرادي در پله سوم ايستاد.
در گروه ب: تيم مناطق نفت خيز جنوب با 24 امتياز تيمي و 169 امتياز انفرادي به مقام نخست رسيد تيم ملوان تجارت گيلان با 21 امتياز تيمي و 188 امتياز انفرادي دوم شد و تيم پارسيان تجارت آفتاب با 12 امتياز تيمي و 111 امتياز انفرادي مقام سوم اين هفته را كسب كرد./ق

شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن