تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819196054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ظريف منش:نظام سازي مبتني بر مبناي دين مهمترين كار امام راحل بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: ظريف منش:نظام سازي مبتني بر مبناي دين مهمترين كار امام راحل بود
نظام سازي مبتني بر مبناي دين مهمترين كار امام راحل بود
قزوين- خبرگزاري مهر: مديرعامل بنياد بين المللي غدير گفت: نظام سازي بر مبناي دين و بيداري اسلامي، بزرگترين اقدام امام راحل با تحقق پيروزي انقلاب اسلامي بود.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتاميه اولين جشنواره ملي خوشنويسي نگارش خطبه غدير، ظهر پنجشنبه با حضور آيت الله باريك بين، نماينده ولي فقيه و امام جمعه قزوين، محمد حسين شفيعي ها مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، كرم اللهي مدير حوزه هنري قزوين، جمعي از هنرمندان و خوشنويسان كشور در سالن اجتماعات فرهنگسراي بانو برگزار شد.

حسين ظريف منش در اين مراسم گفت: وقوع انقلاب اسلامي موجب تجديد حيات اسلام در ايران و منطقه شد و امروز دولتهاي استكباري را به وحشت انداخته است.

وي افزود: امام(ره) با اين انقلاب الگوي اداره جوامعه بشري را ارائه و بيداري اسلامي و نظام سازي بر اساس دين را پايه گذاري كرد.

ظريف منش اظهارداشت: انقلاب اسلامي با همه مشكلاتي كه پيش روي خود داشت موجب تشكيل نظامي شد كه نه تنها در محدوده جغرافيايي ايران كه از مرزها فراتر رفت و جغرافياي سياسي را در هم ريخت و پس از سه دهه توانست در تونس، مصر، اردن، بحرين و بسياري از كشورها به عنوان الگوي مردم قرار گيرد.

وي گفت: انقلاب ايران تحول بديعي بود كه خيلي ها فكر تحقق آن را نمي كردند كه مديريت ديني بتواند كشوري را اداره كند اما نظامي شكل گرفت كه دنيا نيز نتوانست مانع اراده ملتش شود و از رسيدن به آرمانش جلوگيري كند.

ظريف منش تصريح كرد: 22 بهمن 57 موجب به ثمر نشستن حركت بزرگ امام شد و امروز روز شادي واقعي شيعيان جهان تلقي مي شود.

غدير فلسفه سياسي اسلام / الگوي اداره جامعه

مديرعامل بيناد بين المللي غدير تصريح كرد: غدير مفهوم حيات بخش اسلام و فلسفه سياسي آن است و توانسته الگوي درخشاني از نقطه بشري را ارائه كند.

وي بيان كرد: غدير انسانها را وحدت فرا مي خواند و درس چگونه زيستن را به بشريت ياد مي دهد و راهنماي روشنايي است و هدف گذاري آن براي انسانيت است.

ظريف منش گفت: غدير الگوي اداره جامعه اسلامي است و استمرار نبوت و امامت، بيانگر تحقق وعده الهي و تعيين حاكميت اسلامي است و به دو سوال مهم بشر امروز، چگونگي حكومت و شرايط و نحوه تعيين حاكم پاسخ صريح مي دهد.

تهاجم به ولايت بي سابقه است

وي تهاجم دهه اخير به ولايت را بي سابقه خواند و اظهارداشت: علت اساسي اين تهاجم گسترده آن است كه ايران فلسفه اي جديد و الگوي نويني را براي اداره جوامع ارائه كرده كه بر گرفته از غدير است.

هنر در خدمت دين و فلسفه غدير

اين مسئول استفاده از هنر در انتقال دستاوردهاي ديني را ضروري خواند و گفت: در شرايط كنوني كه با هجمه جنگ نرم دشمن روبه رو هستيم هر هنرمندي كه در زمينه غدير، ولايت و امامت كاري انجام دهد گويي سلاح بر دست گرفته و در جنگ حاضر شده است.

مديرعامل بنياد بين المللي غدير يادآورشد: قلم هنرمندان كشور اثرش از گلوله و موشك در اين عصر بيشتر است و همه هنرمندان متعهد وظيفه دارند براي ترويج فرهنگ غدير و فلسفه آن در جامعه بيش از گذشته تلاش كنند.

وي گفت: كار هنري و تبليغي بايد راهگشا باشد و به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر جامعه از هنر فاخر برخوردار نباشد، نمي تواند پيام انقلاب را به آيندگان منتقل كند و نسل جوان امروز نيازمند هنر ارزشي است.

ظريف منش از برپايي جشنواره ملي خوشنويسي نگارش خطبه غدير در استان قزوين اظهار رضايت كرد و گفت: هر چند در گام اول اين كار بخوبي در مهد خوشنويسي كشور برگزار شد اما بايد زمينه برپايي اين جشنواره با كيفيت بهتر را در سال آينده از همين امروز مهيا كنيم.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 240]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن