تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816590880




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تلويزيون و راديو در هفت روز/اجراي دو برنامه ويژه فجر با فرزاد حسني /حضور فردين در قاب سيما


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تلويزيون و راديو در هفت روز/اجراي دو برنامه ويژه فجر با فرزاد حسني /حضور فردين در قاب سيما
اجراي دو برنامه ويژه فجر با فرزاد حسني /حضور فردين در قاب سيما
افتتاح شبكه هيسپان تي وي، اجراي دو برنامه ويژه فجر با فرزاد حسني، سانسور فيلم تلويزيوني "سپيده"، نمايش تصاويري از فردين بعد از 30 سال، خبر تاسيس شبكه فرانسوي زبان و ديدار اهالي راديو و تئاتر با يكديگر از خواندني‌ترين اخبار يك هفته اخير راديو و تلويزيون است.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته اخير در راديو و تلويزيون سرشار از اتفاقات خبري و رويدادها و اخبار قابل توجه بود.

از برگزاري جشن چهل سالگي شبكه اول سيما مي توان به عنوان سرفصل اخبار هفته اخير نام برد كه با حضور گسترده هنرمندان برگزار شد و حاشيه هاي جالبي به همراه داشت. براي مثال ابراهيم حاتمي‌كيا در اين مراسم براي دريافت جايزه‌اش روي سن پريد! كاري كه از سوي ضياالدين دري هم تكرار شد.

از حرف هاي جالب حضار نيز مي توان به سخن امير جعفري اشاره كرد كه گفت: من قد دارم اما قيافه ندارم! عليرضا خمسه نيز زماني كه به روي سن رفت در پاسخ به همين اظهار نظر درباره خودش گفت: من قد ندارم اما قيافه دارم!

محمدرضا شهيدي فر نيز كه بعد از پخش برنامه با حضور عماد افروغ پذيراي نقد و نظرات بسياري شده بود گفت: حالم خوب است اما مي دانم باور نمي كنيد!

سانسور فيلم تلويزيوني "سپيده" از ديگر اتفاقات حاشيه برانگيز اين هفته سازمان صدا و سيما است. يكي از دراماتيك ترين صحنه هاي اين فيلم كه به تهيه كنندگي و كارگرداني روح الله حجازي با مضمون رضا و توكل ساخته شده بود، به بهانه غم انگيز بودن حذف شد كه اين امر علاوه بر ناراحتي مخاطبان و ضربه به فيلم اعتراض سازندگان را نيز به دنبال داشت.

پخش صحبت‌هاي محمدعلي فردين در سال 1357 در برنامه "هفت" از جنجالي ترين اتفاقات هفته گذشته است. فريدون جيراني از مخاطبان برنامه خواست تا گزارشي از افتتاح شبكه نمايش ببينند و در ادامه اين گزارش، دقايقي از نشستي به روي آنتن رفت كه 33 سال پيش برگزار شده بود و در اين فاصله نيز هيچگاه تصويري از فردين در قاب نقره اي تلويزيون ديده نشده بود.

پخش اين برنامه با توجه به سخنان ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما بود كه سينماي ايران در سال‌ پاياني حكو‌مت پهلوي را بحراني خوانده بود و گزارش برنامه‌ "هفت" نيز در حقيقت مستند نگاري همين اتفاق بود.

در اين ميزگرد افرادي چون محمدعلي فردين بازيگر، كارگردان و سينمادار، عباس شباويز تهيه كننده سينما و انوري رئيس انجمن سينماداران حضور داشتند و فردين در اين ميزگرد وضعيت سينما و رابطه آن با دولت وقت را شبيه رابطه پدر و فرزندي دانست كه در آن پدر هيچ يك از وظايف خود را در قبال فرزند انجام نمي‌دهد و از فرزندش هم تقاضا دارد كه هر چه مي‌گويد گوش كند و به فكر آبروي او هم باشد.

آغاز پخش سريال ششمين نفر به كارگرداني بهمن گودرزي از ديگر رويدادهاي هفته اخير بود. اين سريال به كارگرداني بهمن گودرزي براي دهه فجر آماده شده است و پولاد كيميايي، نرگس محمدي، عسل بديعي، كامران تفتي و رحيم نوروزي از جمله بازيگران آن هستند.

- در روزهاي اخير همچنين جمعي از مدرسين حوزه و دانشگاه در نامه به رئيس صداوسيما از پخش فيلمي با عنوان "نداي درون" كه زندگي‏نامه دونالد والش يكي از مروجين عرفان‎هاي كاذب بود انتقاد كردند و پخش سريال "آشپزباشي" كه به تبليغ يكي از شبه‎عرفان‎هاي خرافه‏گونه شرقي "فنگ‎شويي" پرداخت و سريال "پنجره" كه افكار يكي از رهبران معنويت‎هاي كاذب يعني پائولو كوئيليو بود نيز از ديگر موارد اعتراض آميز قيد شده در اين نامه بود.

- اين هفته اخبار ارسال شده از سوي روابط عمومي شبكه هاي گوناگون بيشتر به معرفي ويژه برنامه هاي دهه فجر اختصاص داشت و تمامي شبكه هاي راديويي و تلويزيوني گزارشي از اقدامات بسيار خود در راستاي هرچه باشكوه برگزار تر شدن دهه فجر را به رسانه ها ارائه دادند.

- سردار يعقوب سليماني رئيس سازمان اردويي راهيان نور و گردشگري بسيج از توليد و پخش 31 مستند با موضوع راهيان نور در 31 استان كشور در ايام برپايي اردوهاي راهيان نور خبر داد.

- هفته گذشته مرشد احمد جذاب از ميان ما رفت. مراسم تدفين اين هنرمند پيشكسوت نيز با حضور مسئولان ورزشي و مسئولان راديو و هنرمندان برگزار شد.

مرشد احمد جذاب پيشكسوت ورزش زورخانه سال‌ها براي بزرگاني چون جهان پهلوان غلامرضا تختي ضرب مي‌گرفت و ساليان سال در راديو سراسري جمهوري اسلامي ايران همراه با برادران شير خدا با ضرب و زنگ زورخانه صبح ايرانيان را با ياد خداوند يگانه و ذكر مولا علي عليه السلام آغاز مي‌كرد.

- برگزاري جشن فجر و تجليل از برترين‌هاي شبكه جام‌جم در كيش نيز معرفي بسياري از چهره ها به عنوان هنرمندان برتر را به دنبال داشت. در اين مراسم چند روزه از هنرمنداني چون محمدعلي اينانلو، شهاب حسيني، محسن تنابنده، ريما رامين فر، نرگس محمدي و... تجليل و قدرداني به عمل آمد.

- اين هفته مدير راديو ايران در نشست تشريح ويژه برنامه‌هاي اين شبكه در دهه فجر گفت: پخش افتتاحيه و اختتاميه جشنواره فيلم فجر و همچنين اختصاص چند برنامه به اين رويداد در دستور كار راديو ايران قرار دارد كه فرزاد حسني اجراي اين برنامه با عنوان "نقش اول" را بر عهده خواهد داشت.

- نكته جالب توجه ديگر آنكه بهنام احمدپور مباركه مدير راديو جوان نيز در نشست خبري اين شبكه از اجراي برنامه ويژه جشنواره فيلم فجر توسط فرزاد حسني خبر داد تا اين مجري و گوينده محبوب به مناسبت اين پركاري حاشيه ساز شود.

- عليرضا خمسه دبير دومين دوره معرفي برترين‌هاي كمدي سينماي و تلويزيون ايران گفت: دومين دوره جشن لبخند آفتاب به همت موسسه نسل آفتاب با هدف تجليل از چهرهاي برتر كمدي سينمايي و تلويزيوني سه سال اخير ايران 6 اسفند ماه 90 در تالار انديشه حوزه هنري برگزار مي‌شود.

وي افزود: امسال در حوزه سينما بهترين كارگردان، بهترين بازيگر زن و مرد كمدي، بهترين فيلمنامه و در بخش مجموعه‌هاي تلويزيوني بهترين بازيگر مرد و زن مجموعه‌هاي تلويزيوني و بهترين مجموعه تلويزيوني كمدي معرفي مي‌شود.

- برگزاري نشست خبري در رابطه با بفرماييد شام ايراني يكي ديگر از اتفاقات جالب توجه اين هفته بود. بيژن بيرنگ تهيه كننده برنامه در اين نشست اعلام كرد: بسياري‌ از بازيگران حاضر نبودند كه دوربين به داخل خانه شخصي آن‌ها برود اما هنرمنداني كه در اين مجموعه هستند ما را ‌پذيرفتند و ترسي از نشان دادن زندگي شخصي خود نداشتند، زيرا آن‌ها خودشان را بازي مي‌كنند.

- همچنين اين هفته اعلام شد نگارش 10 قسمت از فيلمنامه مجموعه "خبرنگاران" به كارگرداني بهرام بهراميان با نام جديد "حال ما خوب است" توسط احمد رفيع‌زاده به پايان رسيده است.

- علي اصغر جعفري كه پيش از اين از ساخت سريالي از سوي بسيج سازمان صداو سيما براي ايام نوروز خبر داده بود، در مراسمي خبر تاييد ساخت اين سريال با مشاركت شبكه يك سيما و مركز بسيج براي نوروز 91 سريالي با ژانر طنز و مرتبط با جريان دفاع مقدس و راهيان نور را ارائه كرد.

-اين هفته افتتاح رسمي شبكه بين المللي و اسپانيايي زبان هيسپان تي وي با حضور برخي از مديران صدا و سيما و سياسيون از مهم ترين اخبار حوزه راديو و تلويزيون به حساب مي آيد

ضرغامي درباره اين رويداد گفت: شبكه تلويزيون هيسپان تي‌وي متعلق به مردم آمريكا است و اين صداهاست كه اگر به هم وصل شود كار ارزشمندي صورت مي‌گيرد.

- ديدار هنرمندان تئاتر و راديو با يكديگر و تقديرايرج راد، داود رشيدي، ثريا قاسمي، داريوش مودبيان و قطب الدين صادقي از ديگر اتفاقات جالب توجه اين هفته بود كه حاشيه هاي خواندني نيز به دنبال داشت. سخنان بي پرواي مودبيان و شيرين كاري هاي رشيدي از جمله اين حاشيه ها است.

- عزت الله ضرغامي رئيس سازمان صدا و سيما همچنين با اشاره به اينكه در آينده شبكه مستقل فرانسوي زبان تاسيس مي‌شود، تاكيد كرد سازمان صداوسيما براي ايام نوروز برنامه‌هاي متنوع و گسترده‌اي تدارك ديده است.

© 2003 Mehr News Agency .

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 650]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن