تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817173757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار قزوين اعلام كرد: بهره‌برداري از 545 طرح عمراني در دهه فجر در استان پيشرفت 45 درصدي ساخت محور قزوين، الموت- تنكابن


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندار قزوين اعلام كرد: بهره‌برداري از 545 طرح عمراني در دهه فجر در استان پيشرفت 45 درصدي ساخت محور قزوين، الموت- تنكابن
خبرگزاري دانشجويان ايران - قزوين
سرويس: استان‌ها

استاندار قزوين گفت: همزمان با دهه مبارك فجر از 545 طرح عمراني در استان قزوين بهره‌برداري خواهد شد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، احمد عجم، بعد ازظهر روز چهارشنبه 12 بهمن به مناسبت فرا رسيدن دهه مبارك فجر در نشست مطبوعاتي اظهار كرد: اين طرح‌ها با اعتباري بالغ بر پنج هزار و 840 ميليارد ريال در استان به بهره‌برداري خواهد رسيد.

استاندار قزوين با بيان اينكه امام خميني(ره) مغز متفكر و با ارزش نهضت اسلامي بوده و هستند، افزود: عظمت، ايستادگي و ظلم ستيزي حضرت امام(ره) بر هيچ كس در دنيا پوشيده نيست.

عجم يكي از بزرگترين اقدامات حضرت امام(ره) را احياي ارزشهاي اسلامي در جهان دانست و ادامه داد: استمرار راه امام(ره) تنها با پيروي از منويات مقام معظم رهبري امكانپذير خواهد بود.

وي به نقش مردم در پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي اشاره كرد و گفت: ملت مسلمان و خدا‌جوي ايران هميشه دوستدار انقلاب و ولايت فقيه و پايبند به راه امام راحل و شهدا هستند.

وي انقلاب اسلامي را نعمتي بزرگ دانست و گفت: انتقال مفاهيم و ارزش‌هاي انقلاب، پيروي از راه امام(ره) و تبعيت از مقام معظم رهبري در مبارزه با زياده‌خواهي‌هاي مستكبران يكي از راه‌هاي شكرگزاري اين نعمت بزرگ است.

پيشرفت 45 درصدي ساخت محور قزوين، الموت- تنكابن

عجم در ادامه از آمادگي بهره‌برداري ورزشگاه 15 هزار نفري و بيمارستان 220 تختخوابي ولايت كه از مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به قزوين هستند، خبر داد و گفت: يكي از دغدغه‌هاي جدي ما تكميل اين پروژه‌ها بود كه با پيگيري و تلاشهاي صورت گرفته، هر دو پروژه آماده بهره‌برداري و استفاده هستند.

وي، يكي از مهم‌ترين پروژه‌هاي آماده بهره‌برداري را پروژه مسكن مهر عنوان كرد و گفت: 10 هزار واحد مسكوني مهر در دهه مبارك فجر به دست مسوولان ارشد كشوري افتتاح مي‌شود.

استاندار قزوين با اشاره به پروژه خط مترو قزوين-هشتگرد اظهار كرد: تلاش بسيار زيادي از سوي مسئولان استان صورت گرفت تا اين حركت بزرگ به تصويب هيئت محترم دولت در سفر سوم به استان برسد.

وي مهمترين اهداف ساخت اين مترو را ارتقاي امنيت، افزايش سرعت و جا به جايي، كاهش مخاطرات جدي و هزينه سفر دانست و ابراز اميدواري كرد با پايان يافتن اقدامات مطالعاتي سال آينده اجراي اين طرح آغاز شود.

عجم در ادامه پيگيري مصوبات هيئت دولت را از مهم‌ترين برنامه‌هاي عمراني در استان خواند و گفت: هم اكنون طرح‌هاي احياء دشت قزوين، طرح 10 هزار هكتاري باغات زيتون طارم، اجراي راه آهن قزوين به انزلي، ساخت و توسعه دو بيمارستان در تاكستان، مطالعه احداث بيمارستان در الوند و محمديه، نوسازي مدارس و مسكن مهراز طرح‌هاي بزرگ و مهمي است كه توسط مديران دستگاه‌هاي مربوطه در حال پيگيري و اجراست.

وي احداث سالن ورزشي شش هزار نفري، توسعه ظرفيت نيروگاه شهيد رجايي براي توليد برق، تجهيز راه‌هاي دسترسي به معادن، شهرك صنعتي صنايع غذايي، طرح ايجاد واحدهاي توليد فولاد و ذوب آهن، ادامه اجراي شبكه آبياري مكانيزه و قطره‌اي در 25 هزار هكتار از زمينهاي زارعي و پيگيري اجراي پروژه‌ها در بخش‌هاي عمراني را از ديگر طرح‌ها عنوان كرد.

عجم به ساخت شهرك هوا فضا در استان نيز اشاره كرد و افزود: با تلاش‌هاي صورت گرفته استان قزوين در بين چهار منطقه هوا فضاي كشور قرار گرفته است كه اين يكي از مهم‌ترين اقدامات مهم در استان به شمار مي‌رود كه امتياز مهمي نيز براي استان محسوب خواهد شد.

وي با اشاره به اجراي عمليات گازرساني در طارم سفلي و منطقه الموت اظهار كرد: اين طرح‌ها با هزينه‌اي بالغ بر 700 ميليارد ريال اعتبار به اتمام خواهد رسيد.

وي گازرساني به اين بخش‌ها را از كارهاي نشدني در گذشته خواند و گفت: با پيگيري مستمر و كمك مديران بالاخره توانستيم در جهت رفع يكي از نيازهاي اساسي مردم الموت و طارم سفلي گام برداريم.

افزايش 11 برابري اقامت گردشگر در استان قزوين

استاندار قزوين در ادامه به حضور تنها 50 هزار گردشگر در نوروز 89 در استان اشاره كرد و افزود: مطالعات صورت گرفته نشان داد كه دليل استقبال كم در استان عدم مناسب بودن زيرساختهاي گردشگري است، لذا با برنامه‌هاي انجام شده در سال 90 شاهد حضور 650 هزار گردشگر و اقامت در استان بوديم.

وي مهمترين دليل عدم ماندگاري گردشگر در قزوين را نبود هتل اقامتي متناسب دانست و تصريح كرد: هم اكنون هماهنگي‌هاي خوبي در اين زمينه صورت گرفته است تا جايي كه به زودي شاهد ساخت چندين هتل خوب در استان خواهيم بود.

استاندار قزوين خاطر نشان كرد: براي رشد گردشگري در استان بايد به شكل مناسب از ظرفيتهاي بخش خصوصي استفاده كنيم كه اين مهم هم اكنون به خوبي مورد توجه مسوولان مرتبط قرار دارد.

مشاركت در انتخابات قدرشناسي از نعمت انقلاب اسلامي است

استاندار قزوين در ادامه حضور در صحنه انتخابات را قدرداني از نعمت بزرگ انقلاب اسلامي دانست و افزود: راهبرد اصلي مسئولان استان، اجراي قانون و تلاش براي مشاركت حداكثري مردم است.

عجم با مناسب خواندن مقدمات و فرآيندهاي مربوط به انتخابات در استان، ابراز اميدواري كرد شاهد حضور پرشور و گسترده مردم در پاي صندوق‌هاي راي باشيم.

استاندارقزوين گفت: باور شخصي‌ام اين است كه مشاركت مردم مومن و وفادار به نظام جمهوري اسلامي در انتخابات به 80 درصد مي‌رسد.

وي در ادامه گفت: اجراي دقيق قانون انتخابات، اخلاق و تقواي نامزدها و توجه آنها به نياز‌هاي مردم مي‌تواند باعث ايجاد نشاط در انتخابات و مردم شود.

وي با بيان اين كه عده‌اي زحمات و خدمات دولت را ناديده گرفته و بي‌مهابا و با بي‌تقوايي اقدامات صورت گرفته را زير سوال مي‌برند، اظهار كرد: اين گونه حركات نشاط و روحيه اميد را در جامعه از بين خواهد برد.

توسعه استان تنها با كار و همت

استاندار قزوين همچنين با تاكيد بر اين كه نسخه كمك كننده به توسعه استان قزوين تنها همت و كار است، افزود: تمام ابعاد توسعه در استان در نظر گرفته شده و صنعت، كشاورزي و بازرگاني يا خدمات ديگر نيز براي ما داراي اهميت يكسان هستند.

وي شعار خود از ابتدا تا به امروز خدمت و كار دانست و گفت: از روز اول خدمت خود را بر كار و خدمت به مردم گذاشتم.

عجم با اشاره به اينكه گردش مالي صنايع مختلف در استان قزوين 100 تا 120 هزار ميليارد ريال است، افزود: با شناخت ظرفيتهاي استان تلاش خواهيم كرد تا شاهد پيشرفت همه جانبه در استان باشيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود مشكلات بخش صنعت را در عوامل مختلفي چون شرايط بازار جهاني و داخلي، برخورداري از فناوري‌هاي نوين، رقابت پذير بودن و تنوع در محصولات، عرضه و تقاضا و فرهنگ مصرف دانست.

وي عمده‌ترين مشكلات فعلي بخش صنعت در استان را كمبود نقدينگي و سرمايه در گردش و فرسودگي اعلام كرد و گفت: دولت بدنبال عملياتي كردن بسترهاي حمايتي براي حمايت از بخش صنعت و توليد در كشور است.

وي با بيان اينكه استان قزوين رتبه دوم را در جذب و حفظ سرمايه‌گذاري‌هاي خارجي در كشور دارد، گفت: تمام تلاش خود را براي ارتقاء بخش صنعت و رفع مشكلات آنها انجام خواهيم داد.

به دنبال توريسم درماني هستيم

استاندار قزوين در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه برخي از بيمارستانهاي استان به دليل عمر طولاني داراي شرايط خوبي نيستند، افزود: هم اكنون بدنبال دريافت مجوز جايگزيني براي اين بيمارستانها هستيم.

وي در پايان گفت: با مذاكرات صورت گرفته آمادگي پذيرش بيماران خارجي در بيمارستانهاي استان نيز براي درمان وجود دارد.

انتهاي پيام

پنجشنبه|ا|13|ا|بهمن|ا|1390





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن