تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820897448




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

30 سال ورزش انقلاب- 4 /واعظ آشتياني: افتخارات بين المللي ورزش ايران پس از انقلاب چشمگير است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: 30 سال ورزش انقلاب- 4 /واعظ آشتياني: افتخارات بين المللي ورزش ايران پس از انقلاب چشمگير است
مدير عامل باشگاه استقلال با اشاره به رشد قابل قبول سرانه فضاهاي ورزشي پس از انقلاب اسلاميگفت: رشد چشمگير افتخارات آفريني ورزشكاران ايران پس از انقلاب اسلامي ايران چشمگير بوده است.

اميررضا واعظ آشتياني در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد ارزيابي ورزش ايران در 30 سال پس از انقلاب شكوهمند اسلامي گفت: آنچه مسلم است ما در بخش سخت افزاري با افتتاح و زمينه سازي براي ساخت اماكن ورزشي رشد قابل قبولي داشته ايم و قطعا ادامه اين روند مي تواند سرانه فضاهاي ورزشي لازم را در كشور تامين كند.

وي ادامه داد: دولت هاي پس از انقلاب به اين واقعيت به خوبي اشراف داشتند كه كشور ما، از جامعه جواني تشكيل شده، جواناني كه ظرفيت هاي بالايي دارند، در كنار هزينه هاي بالايي كه صرف دوران مقدس جنگ تحميلي شد، توجه ويژه اي به امر ساخت اماكن ورزشي و ايجاد زمينه هاي رشد و شكوفايي اين جوانان در رشته هاي مختلف ورزشي صورت گرفت تا ورزشكاران ايران بتوانند در ميادين مختلف نتايج بسيار خوبي را كسب كرده و پرچم مقدس ايران را تورنمنت هاي گوناگون به اهتزاز درآورند.

مدير عامل باشگاه استقلال خاطرنشان كرد: در كنار رشته فوتبال كه علاقمندان بسياري در كشورمان دارد، ورزشكاران كشورمان پس از انقلاب در رشته هايي مانند كشتي، واليبال، بسكتبال، دوچرخه سواري، تكواندو، وزنه برداري و .. افتخارات چشمگير بسياري را در آسيا و جهان كسب كردند و تمام اين افتخارات ماحصل تلاش مديران دولتي و ورزشي كشورمان پس از انقلاب بود.

وي با بيان اينكه رشد ورزش ايران پس از انقلاب در دو بخش عمومي و تخصصي قابل توجه بوده، اظهار داشت: ورزش به عنوان يك مقوله مهم اجتماعي مي تواند يكي از فاكتورهاي مهم در سلامت جامعه و كاهش بيماري هاي جسمي، روحي و رواني باشد. مطمئنا مي توان از ورزش به عنوان عاملي پيشگيري كننده مقابل بسياري از بيماري هاي موجود در جوامع بشري استفاده كرد.

واعظ آشتياني با اشاره به اين جمله كه "عقل سالم در بدن سالم است" اضافه كرد: با نهادينه كردن ورزش در بين مردم، مي توانيم زمينه جامعه اي موفق، پويا، با نشاط و سالم را فراهم سازيم كه جامعه ورزشي ما پس از انقلاب در اين بخش هم اقدامات بسيار ارزشمندي انجام داده است.

وي در مورد رشد ورزش بانوان پس از انقلاب هم تاكيد كرد: بانوان كشورمان با توجه به انقلاب اسلامي در كنار حفظ ارزش هاي ديني خود و تكيه بر تنوع هاي موجود در رشته هاي ورزشي، توانستند بيش از گذشته، حتي در مسابقات بين المللي هم حضور يافته و در مواردي موفق به افتخار آفريني شوند. البته در بخش دانش فني بانوان تاحدودي عقب هستيم كه اميدوارم در برنامه ريزي هاي آينده با سرمايه گذاري روي بانوان مستعد و شركت دادن آنها در كلاس هاي پيشرفته مربيگري و يا استفاده از مربيان بانوي كاربلد، با دانش و باتجربه، در بخش رشد فني بانوان ورزشكار گام هاي موثر و مفيدي برداريم.

مديرعامل باشگاه استقلال در مورد عدم ميزباني تورنمنت هاي بين المللي توسط كشورمان پس از انقلاب گفت: ما در اين سالها ميزبان مسابقات مختلفي در عرصه هاي جهاني و بين المللي بوده ايم ولي با توجه اولويت هاي ديني، اعتقادي و مذهبي خود و حفظ ارزش هاي نظام و انقلاب، نمي توانيم ميزبان بعضي از مسابقات بين المللي باشيم. البته زمينه سازي ها براي توسعه امكانات سخت افزاري در زمينه ورزشي هم در حال انجام است كه با آماده شدن اين امكانات مي توانيم ميزبان رقابت هاي معتبري باشيم.

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن