تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815808092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان كار وامور اجتماعي استان زنجان: بايد به نوآوري و خلاقيت در عرصه ارزشي توجه بيشتري صورت گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رييس سازمان كار وامور اجتماعي استان زنجان: بايد به نوآوري و خلاقيت در عرصه ارزشي توجه بيشتري صورت گيرد
خبرگزاري دانشجويان ايران - زنجان
سرويس: شهرستان‌ها

رييس سازمان كار و امور اجتماعي استان زنجان گفت: آنچه شگفتي و جهش را در يك نظام شكل مي‌دهد، توسط حاميان خلاقيت، مديران و نوآوران شكل مي گيرد و بايد به نوآوري و خلاقيت در عرصه ارزشي توجه بيشتري صورت گيرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، منطقه زنجان، فضائل مقدسي در مراسم ويژه دهه فجر كميته كارگري اظهار كرد: اين سخن بيانگر اين است كه بايد از نظر فكري براي كار و كارآفريني جنگ كرد.

وي بيان كرد: امروز بايد همه احساس كنند كه زمان جنگ با بيكاري بوده و برنامه كشور كارآفريني و حركت در اين مسير است.

رييس سازمان كار و امور اجتماعي استان به فلسفه انقلاب در حوزه كار و كارگري اشاره كرد و گفت: پياده سازي نظام ارزشي، احياي كرامت انساني و ارزش‌هاي اسلامي از آرمان‌هاي اصيل انقلاب بود كه با كلام امام خميني (ره) از خرداد 42 آغاز و در بهمن 57 به بار نشست و ما بايد امروز دست به دست هم دهيم و با جديت و اتكا به نظام ارزشي اسلامي عمل كرده و در عرصه كار سستي و كاهلي پيشه ننماييم تا بتوانيم پيشرفت كنيم.

مقدسي تاكيد كرد: اگر در عرصه كار همت و تلاش را دستمايه قرار دهيم، مي‌توانيم همچنان كه در جنگ تحميلي توانستيم در مقابل دشمنان ايستادگي كنيم امروز هم جلوي آنها بايستيم.

وي با ابراز تأسف از اينكه ما از آموزه‌هاي ديني و داشته‌هاي خود غافليم، اظهار كرد: اسلام در زماني كه هيچ يك از انديشه‌هاي صاحبنظران اروپايي وجود نداشته در تمام ابعاد و ارزش‌هاي كار و كارآفريني توصيه‌هاي ارزشمندي داشته ولي متاسفانه امروزه ما در دانشگاه‌ها و مجامع خود انديشه‌هاي تئوريسين‌هاي خارجي را تدريس مي‌كنيم و ريشه را رها كرده و به ساقه چسبيده‌ايم.

رييس سازمان كار و امور اجتماعي استان افزود: ما نيازمند تغييراتي در زندگيمان به ويژه در حوزه فكر و انديشه كه اسلام توجه ويژه‌اي به آن دارد، هستيم.

مقدسي ادامه داد: اگر هم اكنون شاهد بهره‌وري بالا در ژاپن هستيم به اين دليل است كه 94 درصد كارگران ژاپن طبق تحقيقات انجام گرفته بعد از كار در كارخانه به مطالعه و يافتن منابع مفيد براي بهبود روند كار خود مي پردازند و اين اقدام را جزء كار اصلي خود مي دانند.

در ادامه ، جانشين فرمانده سپاه انصارالمهدي (عج) منطقه زنجان گفت: انقلاب اسلامي يك انقلاب منحصر به فرد بود و كسي باور نمي‌كرد بتواند به راحتي به پيروزي برسد و حكومت ديني تشكيل داده و 30 سال از عمر آن بگذرد.

محمد اسماعيلي اظهار كرد: كساني كه بر عليه رژيم شاه مبارزه مي‌كردند به تكليف ديني و الهي خود عمل كرده و هدفشان اين نبود كه حتماً حكومت ديني در كشور تشكيل شود و سال‌هاي زيادي مبارزه كردند، بدون اينكه از حكومت ديني خبري باشد. وليكن وعده الهي است كه كساني كه در راه خدا و رضاي او حركت كنند و به تكليف ديني و الهي خود عمل نمايند، آنان را به پيروزي مي رساند و بر همين اساس انقلاب اسلامي توانست با كمترين هزينه به پيروزي برسد.

وي خاطرنشان كرد: اگر هزينه انقلاب اسلامي ايران را با ساير انقلاب‌ها مقايسه كنيم مي‌بينيم شهادت 200 هزار نفر در طول انقلاب و هشت سال دفاع مقدس علي‌رغم اينكه آمار بالايي است ولي در قبال آنچه به دست آورده‌ايم هزينه زيادي نبوده در حالي كه در عراق شاهد وضعيت هلاكت بار حاكم بر آن هستيم كه 2 ميليون نفر تلفات داشته است.

اسماعيلي افزود: ايران اسلامي به همه آزادگان دنيا درس بزرگي داد كه اگر قرار است هزينه‌اي براي دستيابي به استقلال و دفاع از ارزش‌هايمان پرداخت كنيم بايد به موقع باشد همچنان كه شهداي ما با فداكاري و ايثار به موقع توانستند كشور را در مقابل دنيا بيمه كنند و اگر اين حركت نا به جا و به موقع نبود ،‌ ميليون‌ها انسان كشته مي شدند و نتيجه‌اي هم به دست نمي آمد.

جانشين فرمانده سپاه انصارالمهدي (عج) منطقه زنجان نقش انقلاب اسلامي را در مبارزه عليه ظلم تبيين نموده و گفت: اگر امروز نخست وزير تركيه رئيس جمهور خائن اسرائيل را تحقير مي كند و فلسطيني‌ها كه 60 سال زير چكمه اسرائيلي‌ها گلد مال مي شدند و كسي به دادشان نمي رسيد، توانستند با الگو قراردادن رزمندگان ايراني در مقابل اسرائيلي‌ها بايستند و باعث عقب‌نشيني آنها شوند، همه به بركت انقلاب اسلامي است كه باعث شده امروز آمريكايي‌ها اعلام كنند ما حتي در آمريكاي جنوبي و آمريكاي لاتين از نفوذ ايران در امان نيستيم و وعده الهي در آينده نه چندان دور به تحقق خواهد پيوست و همه حكومت‌هاي استكباري متلاشي خواهند شد.

وي تصريح كرد: جوانان ما ثابت كرده‌اند هر حركت عليه انقلاب را در نطفه خفه كرده و از انقلاب دفاع مي‌كنند. فرهنگ ايثار و شهادت طلبي در جوانان ايراني علي‌رغم تهاجمات فرهنگي متعدد موج مي زند.

اسماعيلي ادامه داد: اگر امروز دشمنان قسم خورده ما آن سوي مرزهاي بين‌المللي زمين گيرند و قادر به هيچ گونه عكس العملي نيستند، به اين دليل است كه ايران اسلامي الگوي همه آزادگان جهان است و اگر بخواهند اقدامي كنند بايد هزينه گزافي بپردازند كه قادر به آن نيستند؛ زيرا آماده‌ايم هر جا كه لازم باشد از ارزش‌هايمان دفاع كنيم و هزينه آن را بپردازيم. همان طور كه در طول 30 سال درمقابل تحريم‌ها و فشارهاي اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي كه دشمنان با هدف بر اندازي حكومت اسلامي بر ما تحميل كردند ، ايستادگي كرديم.

شايان ذكر است در پايان اين مراسم از شوراهاي كارگري و واحدهاي نمونه سال 87 تجليل شد.

انتهاي پيام

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن