تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):توكّل كردن (به خدا) بعد از به كار بردن عقل، خود موعظه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816710514




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح ملي انديشه شناسي امام خميني برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: طرح ملي انديشه شناسي امام خميني برگزار مي شود
كرج - خبرگزاري مهر: سومين دوره طرح ملي سلسله مسابقات كتابخواني و انديشه ورزي دانشجويان ايران ويژه انديشه شناسي امام خميني (ره) با عنوان" آفتاب در آينه " بهمن و اسفند ماه سال جاري از سوي جهاد دانشگاهي در دانشگاههاي سراسر كشور برگزار مي شود.

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم با اعلام اين خبر به خبرنگار مهر در كرج گفت: سومين دوره طرح ملي سلسله مسابقات كتابخواني دانشجويان ايران "آفتاب در آينه" به منظور آشنايي نسل جوان دانشگاهي با زندگي، آثار و انديشه هاي حضرت امام خميني (ره) و مجاهدت هاي ايشان، بهره گيري از ابزارهاي فرهنگي و هنري براي تبيين اهداف، آرمانها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي، طرح روز آمد انديشه هاي امام خميني (ره) و پاسخ به نيازهاي دانشجويان و دانشگاهيان با توجه به عنصر زمان و مكان، تبيين همراهي تاريخي جنبش دانشجويي با حضرت امام خميني (ره) و ايجاد تحول اساسي در دانشگاهها است.

احمدرضا فيروزي افزود: با هدف فراهم سازي انس بيشتر دانشجويان با آثار و تاليفات امام (ره) و پژوهش در ابعاد مختلف سيره نظري و عملي ايشان، توسعه زمينه هاي مشاركت دانشگاهيان در ترويج انديشه هاي امام خميني (ره)، ترويج و تبليغ آراء و انديشه هاي حضرت امام (ره) در بين دانشجويان و زنده نگه داشتن ياد و طريقت امام خميني (ره) از سوي معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم با همكاري موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام خميني (ره)، مركز فرهنگي دانشجويي امام (ره) و انقلاب اسلامي، دانشگاه پيام نور، دانشگاه جامع علمي كاربردي و معاونت فرهنگي جهادهاي دانشگاهي سراسر كشور برگزار مي شود.

اين مسئول خاطرنشان كرد: در سومين دوره اين مسابقات، دانشجويان در كتاب " آيين انقلاب اسلامي " (جلد اول ) كه گزيده اي است از انديشه هاي امام در زمينه توحيد، معاد، نبوت، دين مبين اسلام ، امامت و تشيع ، و علل و زمينه هاي انقلاب اسلامي آشنا مي شوند.

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم عنوان كرد: اين كتاب با مباحث اعتقادي و جهان بيني حضرت امام آغاز مي شود و سپس ضمن مرور اوضاع ايران پيش از انقلاب اسلامي با معرفي و تبيين نظام مطلوب براي جامعه و امت اسلامي و مقوله هاي سياسي و اجتماعي و فرهنگي مرتبط با آن از ديدگاه امام تداوم مي يابد كه تمامي عبارات و محتواي كتاب كه در برگيرنده بيانات، پيامها و تاليفات امام خميني است، عينا" و بدون دخل و تصرف و با ذكر ماخذ نقل شده اند.

فيروزي درباره محورهاي اين مسابقه بيان داشت: در دوره اول و دوم اين مسابقه صرفا" محور " كتابخواني " مد نظر بوده است، اما در دوره سوم، اين طرح در دو محور " كتابخواني " و " انديشه ورزي " برگزار مي شود كه در محور كتابخواني، دانشجويان پس از مطالعه كتاب، به سوالات تستي و تشريحي پاسخ مي دهند و در "محور انديشه ورزي " نيز تلاش مي شود كه دانشجويان با انديشه هاي حضرت امام آشنايي عميق تري پيدا كنند. بدين صورت كه با مطالعه عميق پيامهاي حضرت امام خميني (ره) در كتاب آيين انقلاب اسلامي (جلد اول )، دريافت خود را از حداقل پنج پيام حضرت امام بيان دارند.

وي در خصوص اين محورها اضافه كرد: شركت دانشجويان در هر دو محور مسابقه آزاد است و دانشجويان مي توانند در يك يا هر دو محور مسابقه شركت كنند.

معاون فرهنگي جهاد دانشگاهي واحد تربيت معلم درباره شرايط شركت كنندگان در اين مسابقه عنوان كرد: اين طرح در تمامي دانشگاهها و موسسات آموزش عالي، دانشگاههاي آزاد، پيام نور، جامع علمي كاربردي و علوم پزشكي كشور برگزار مي شود و تمامي دانشجويان مي توانند در اين مسابقه شركت كنند و براي تهييه كتابهاي مورد نظر و پرسشنامه مسابقه با 75 درصد تخفيف نيز مي توانند از اواخر بهمن ماه به معاونت فرهنگي جهادهاي دانشگاهي سراسر كشور مراجعه نمايند.

فيروزي گفت: آخرين مهلت براي ارسال آثار و پاسخنامه به دبيرخانه اين مسابقه واقع در كرج، دانشگاه تربيت معلم، معاونت فرهنگي جهاد دانشگاهي 30 ارديبهشت 88 است .

سه|ا|شنبه|ا|15|ا|بهمن|ا|1387





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن